Tiesioginis debetas

Čia pateikiama informacija apie sudarytos Tiesioginio debeto sutarties registravimą bei paaiškintos galimos Tiesioginio debeto sutarties atmetimo priežastys.

Sudarytą Tiesioginio debeto sutartį gali atmesti Bankas arba Paslaugos teikėjas (toliau – Gavėjas).

Jei sutartį atmetė Bankas, paaiškinimas, kodėl Bankas atmetė sutartį, Banke internete pateikiamas per 30 minučių po šios sutarties pasirašymo (patvirtinimo TAN kodu, slaptažodžių generatoriaus slaptažodžiu arba Mobiliuoju elektroniniu parašu) ir matomas sutarties sudarymo dieną.

Bankas Jūsų sudarytą sutartį gali atmesti dėl šių priežasčių;

  • Neteisingai nurodytas mokėtojo kodas (Payer code checking error: User Defined exception);
  • Tiesioginio debeto sutartį su šiuo Gavėju jau esate sudarę (Contract for this service has already been created).

Informacija apie Tiesioginio debeto sutartį, sudarytą naudojantis Banku internete, perduodama Gavėjui ne vėliau kaip kitą Banko darbo dieną.

Gavėjas Tiesioginio debeto sutartį gali atmesti dėl įvairių priežasčių (pvz. neteisingi sutarties duomenys, sutartis su tokiu mokėtojo kodu jau sudaryta, kt.). Gavėjui informavus Banką, kad Jūsų sutartis yra atmesta, Bankas vienašališkai nutraukia šią sutartį ir apie tai informuoja atsiųsdamas Jums pranešimą Banke internete.

Norint pakeisti galiojančios Tiesioginio debeto sutarties sąlygas (pvz. pakeisti sąskaitą, iš kurios Bankas turi vykdyti lėšų nurašymą, minimalią vieno nurašymo sumą ar pratęsti sutarties galiojimo terminą), galiojančią sutartį reikia nutraukti ir sudaryti naują - su naujais duomenimis.

Norint nutraukti Tiesioginio debeto sutartį, prašome kreiptis į artimiausią DNB banko klientų aptarnavimo skyrių arba į Gavėjo atstovybę.

Jeigu Tiesioginio debeto sutartis sudaryta naudojantis Banku internete, sutartį galite nutraukti paspaudę nuorodą "Sutarties numeris" ir mygtuką "Nutraukti sutartį". Bankas informaciją apie nutrauktą sutartį Gavėjui pateiks ne vėliau kaip kitą banko darbo dieną.