Nors Vyriausybė taiko apribojimus dėl COVID-19 plitimo, Luminor užtikrina, kad bankinės paslaugos ir toliau bus teikiamos ir prieinamos klientams.

Susipažinkite su dažniausiai užduodamais klausimais, susijusiais su COVID-19 situacija

Privatiems klientams

Tapk Luminor klientu

Jeigu dar nesi Luminor klientas, tai padaryti gali puslapyje Tapk klientu: paspausk mygtuką Tapk klientu internetu, užpildyk registracijos formą, o mes susisieksime ir susitarsime dėl tinkamo laiko Skype pokalbiui. Vieno pokalbio metu gausi sąskaitą, mokėjimo kortelę, paslaugų krepšelį ir interneto banką.

Smart-ID

Tai lengviausias būdas prisijungimui prie Luminor|DNB interneto banko ir mobiliosios programėlės. Daugiau informacijos apie Smart-ID gali rasti čia.

Mokėjimo kortelės

Jeigu turi klausimų apie naujos kortelės aktyvavimą, limitus, PIN kodus, jei pametei kortelę ar ji buvo pavogta, atsakymus rasi čia

Banko tinklas

Dėl COVID-19 viruso plitimo grėsmės, rekomenduojame naudotis mūsų nuotoliniais kanalais. Jei tai neįmanoma, apsilankant mūsų klientų konsultavimo centruose prašome laikytis 1-2 m atstumo nuo kitų lankytojų ir mūsų darbuotojų.

Mūsų bankomatų sąrašą rasi čia.

Turėk omenyje, kad bankomatai dažnai yra parduotuvėse ar prekybos centruose, todėl gali keistis jų darbo laikas. Patikrink parduotuvės, kurioje stovi bankomatas, darbo laiką, kad įsitikintum, jog nėra pokyčių. 

Sąskaitos likutis

Jo pasitikrinimui prašome naudoti mūsų nuotolinius kanalus: interneto banką, mobiliąją programėlę bei bankomatus.

Sąskaitos likutį matysi prisijungęs prie savo interneto banko ir pasirinkęs Sąskaitos/Kortelės → Sąskaitos → Likučiai.

Jei turi daugiau nei vieną sąskaitą, gali matyti likučius atskirai, išskaidytus pagal sąskaitas.

Mokėjimai

Mokėjimams atlikti prašome naudoti mūsų nuotolinius kanalus: interneto banką arba mobiliąją programėlę.

Norint atlikti mokėjimus interneto banke, prisijunk ir rinkis skiltį „Mokėjimai". Pinigus gali pervesti pasirinkęs „Pervedimas eurais“: užpildyk tuščius laukelius, nurodyk gavėjo pavardę arba įmonės pavadinimą, sąskaitos numerį, mokėjimo sumą ir mokėjimo paskirtį. Pervedimus į savo Luminor sąskaitas gali atlikti be papildomo patvirtinimo. Visus kitus pervedimus turėsi patvirtinti programėle Smart-ID, kodų generatoriaus kodu arba M. parašu.

Norint atlikti mokėjimus mobiliojoje programėlėje, prisijunk ir rinkis skiltį „Pervedimai eurais“, tuomet prisijunk prie savo interneto banko ir atlik tuos pačius žingsnius, kaip pažymėta aukščiau.

Paslaugų krepšeliai

Užsisakyti arba pakeisti jau turimą paslaugų krepšelį, galima prisijungus prie savo interneto banko ir kairiajame meniu pasirinkus Sąskaitos/kortelės → Paslaugų krepšeliai → Užsakymas ir peržiūra. Pažymėk norimus pakeitimus ir juos patvirtink.

Užsisakyti ar pasikeisti paslaugų krepšelį gali interneto banke. Daugiau informacijos – čia

Paskolos

Norėdamas gauti paskolą, turi užpildyti paraiškos formą, kurią rasi prisijungęs prie savo interneto banko ir viršutiniame meniu pasirinkęs „Paskolos“. Priklausomai nuo paskolos rūšies, užpildyk paraiškos formą ir pateik visą reikiamą informaciją.

Jei nesi Luminor klientas, tačiau norėtum pateikti paraišką gauti paskolą, tai gali padaryti mūsų puslapyje pasirinkęs dominančią paskolos rušį:

Taupymas ir investavimas

Norint atsidaryti indėlio sąskaitą, prisijunk prie savo interneto banko ir pasirink Taupymas/Investavimas → Taupymas → Naujas indėlis. Atsidariusiame lange paspausk mygtuką „Sudaryti naują sutartį", užpildyk visus reikalingus duomenis ir padėk indėlį. Interneto banke taip pat gali ir nutraukti indėlį.

Jeigu nori investuoti, kviečiame pradėti naudotis Luminor Investor.

Pensijos

Norint pradėti kaupti II ir III pakopos pensijų fonduose, prisijunk prie savo interneto banko ir pasirink Taupymas/Investavimas → Pensijų fondai → Nauja II pakopos sutartis arba Nauja III pakopos sutartis. Atsidariusiame lange užpildyk visus reikalingus duomenis, patvirtink ir informacija bus pateikta bankui.

Gali pradėti kaupti III pensijų pakopoje užpildydamas paraišką mūsų tinklalapyje. Jeigu jau kaupi III pakopoje, savo taupymo rezultatus gali matyti interneto banke.

Informaciją apie II pensijų pakopą rasi čia

Interneto bankas ir mobilioji programėlė

Jei neturi interneto banko sutarties, todėl negali naudotis mūsų nuotoliniais kanalais, o tam yra skubus poreikis – kviečiame apsilankyti mūsų klientų konsultavimo centre ir pasirašyti sutartį.

Parsisiųsti mūsų mobiliąją programėlę ir gauti atsakymus į dominančius klausimus apie programėlės naudojimą gali čia.

Pagalba