Dokumentų inkaso | Luminor

Dokumentų inkaso
Kaip pasinaudoti, kai atsiskaitymą inkaso būdu inicijuoja pardavėjas?
-
Susitarkite su verslo partneriu. Suderinkite bendradarbiavimo ir atsiskaitymo sąlygas su savo verslo partneriu.
-
Pardavėjas išsiunčia prekes. Taip pat jis pateikia prekių dokumentus savo bankui kartu su inkaso instrukcija.
-
Pardavėjo bankas susisiekia su pirkėjo banku. Pardavėjo bankas prekių dokumentus ir inkaso instrukciją išsiunčia pirkėjo bankui. Pastarasis apie gautus dokumentus informuoja savo klientą, kuris gali inicijuoti apmokėjimą.
-
Pirkėjas sumoka už prekes. Arba akceptuoja vekselį – raštiškai įsipareigoja sumokėti ateityje.
-
Pardavėjas gauna mokėjimą / mokėjimo įsipareigojimą. Gavęs mokėjimą / mokėjimo įsipareigojimą, pirkėjo bankas perduoda klientui prekių dokumentus.


Naudingos nuorodos