Luminor istorija | Luminor

Laikais, kai pokytis yra vienintelis pastovus dalykas, buvo sukurtas Luminor – šiuolaikiškas naujos kartos bankas ir finansinių paslaugų teikėjas Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

Siekiame viską supaprastinti, kad jums būtų lengviau. Mūsų smalsumas įkvepia keistis vardan geresnės ateities. Esame čia, kad padėtume vietos įmonėms ir finansiškai aktyviems, versliems žmonėms.

Sujungėme turtingą pirmaujančių Šiaurės šalių bankų Nordea ir DNB patirtį ir gerą vietos rinkos bei klientų poreikių supratimą. Siekiame aptarnauti visas klientų grupes, ypatingą dėmesį rodydami mažoms ir vidutinio dydžio įmonėms bei pasiturintiems privatiems klientams.

Luminor yra trečias didžiausias finansinių paslaugų teikėjas Baltijos šalių bankininkystės rinkoje, turintis 16 proc. indėlių ir 23 proc. paskolų rinkos dalį. Aptarnaujame apie 1,3 milijono klientų ir vienijame apie 3000 dirbančių profesionalų.

Mūsų vertybės

Luminor prekės ženklo stiprybė glūdi tvirtuose santykiuose su klientais ir paslaugose. Tikime, kad moderniame pasaulyje, kuriame gyvename ir dirbame, mes galime sukurti stiprią, į klientus orientuotą kultūrą, kuri remiasi trimis pagrindinėmis vertybėmis:

Smalsumas: smalsumas įkvepia keistis vardan geresnės ateities
Bendradarbiavimas: vertiname komandinį darbą ir keliame komandos tikslus aukščiau asmeninių
Aiškus tikslas: turėdami aiškų tikslą, galime imtis iniciatyvos ir veikti

Pavadinimas Luminor suvienija dvi esmines stiprybes. Pirmoji pavadinimo dalis simbolizuoja prekės ženklo siekį kurti geresnę ateitį.

Lumin“ lotyniškai reiškia šviesą. Būtent tokie ir siekiame būti savo klientams, verslams, bendruomenėms ir šalims, kuriose gyvename ir veikiame: patikimas partneris, parodantis kelią į priekį.

Antroji mūsų pavadinimo dalis „nor“, primena iš dviejų Šiaurės šalių bankų paveldėtas gilias šiaurietiškas organizacijos šaknis. Šios dvi savybės susijungia į vieną pavadinimą, kad nuolat primintų mūsų klientams ir kolegoms šio prekės ženklo esmę ir išskirtinumą.