Paslaugų ir skaitmeninių kanalų prieinamumas
Tam, kad užtikrintume informacijos klientams aiškumą ir lengvą suprantamumą, nuolat peržiūrime savo paslaugų teikimo sąlygas, sutartis ir kitus dokumentus. Kviečiame susipažinti su atnaujintomis „Luminor“ paslaugų teikimo bendrosiomis taisyklėmis, kurios paruoštos lengvai suprantama kalba.
Naujose „Luminor Black“ mokėjimo kortelėse yra įdiegta speciali dizaino detalė, vadinamasis linkis (ang. blind cut), padedantis žmonėms su regos negalia. Dėl savo fizinių savybių, tokia išpjova leidžia vartotojams suprasti, kad tai yra banko mokėjimo kortelė ir padeda susiorientuoti kuria puse kortelę įdėti į bankomatą ar kortelių skaitytuvą.
Mūsų klientų aptarnavimo skyriai yra lengvai prieinami žmonėms su negalia. Apribojimų yra tik Klaipėdos klientų aptarnavimo centre, kuriame rampos negalima įrengti dėl Nekilnojamo turto kultūros paveldo apsaugos įstatymo. Šiame padalinyje mūsų darbuotojai yra apmokyti, bei visada ras būdą padėti ir suteikti reikiamas paslaugas, nepaisant prieigos.
Jei jums reikia papildomos pagalbos ar pageidaujama paslauga yra sunkiai pasiekiama, visada nedvejodami kreipkitės tiesiogiai į mūsų darbuotojus.
Skaitmeninių paslaugų prieinamumą siekiame užtikrinti pagal WCAG 2.1 prieinamumo standartus (nuoroda anglų kalba). Dirbame atnaujindami savo skaitmeninius kanalus, kad jie atitiktų šiuos standartus.