Klientų asmens duomenų tvarkymas | Luminor
Klientų asmens duomenų tvarkymas

Mes norime pasiūlyti jums geriausius produktus ir paslaugas. Tam mes turime apdoroti jūsų asmens duomenis. Mums svarbus skaidrumas ir duomenų privatumas, todėl norime, kad žinotumėte, kokiu tikslu ir kaip mes renkame ir tvarkome jūsų asmens duomenis.

Kaip mes tvarkome asmens duomenis

Kaip ir kokius asmens duomenis mes renkame?

Mes renkame įvairius duomenis – nuo informacijos, kuri leidžia nustatyti asmens tapatybę iki informacijos apie jūsų finansines pajamas ir įsipareigojimus. Mes ją renkame, kai jūs kreipiatės dėl mūsų paslaugų ar produktų arba kai jais jau naudojatės, arba, kai susisiekiate su mumis.

Kodėl mes tvarkome jūsų duomenis?

Tvarkome jūsų duomenis, kad, pavyzdžiui, galėtumėme teikti paslaugas, laikytis teisės reikalavimų ar patobulinti savo produktus ir paslaugas. Mes nerenkame, neanalizuojame ir nekaupiame jūsų duomenų ilgiau nei reikia mūsų paslaugoms teikti. Daugeliu atvejų turime laikytis įstatymų ir taisyklių, susijusių su konkrečių surinktų asmens duomenų išsaugojimu.

Ką tai reiškia jums?

Jūs esate savo duomenų savininkai ir mes norime, kad žinotumėte, jog mes gerbiame jūsų privatumą. Būtent todėl atnaujinome mūsų privatumo politiką. Jei turite klausimų, galite bet kada su mumis susisiekti.

Mes analizuojame jūsų asmens duomenis, jei:

  • jau esate klientas arba
  • norite naudotis mūsų paslaugomis arba
  • esate netiesiogiai susijęs su mūsų teikiamomis paslaugomis kaip susijusi šalis.

Sužinokite daugiau

Duomenų saugojimo politika
Privatumo politika
Klientų asmens duomenų tvarkymas

Duomenų apsaugos pareigūnai

Lietuvoje:
dataprotectionLT@luminorgroup.com
Latvijoje:
dataprotectionLV@luminorgroup.com
Estijoje:
dataprotectionEE@luminorgroup.com

Tvarkykite finansus lengvai