Atsidaryk sąskaitą, pasirink mokėjimo kortelę ir pradėkime bendradarbiavimą!

Pasirink, kaip nori tapti mūsų klientu:

1. Nuotoliniu būdu – neišeinant iš namų

Kaip tai veikia?

Gali tai padaryti, jei:

  • Turi galiojantį Lietuvos Respublikos piliečio pasą arba asmens tapatybės kortelę
  • Esi pilnametis
  • Turi nuolatinę gyvenamąją vietą Lietuvoje
  • Galėsi trumpai su mumis pasikalbėti video skambučiu – tam, kad patvirtintume tavo tapatybę nuotoliniu būdu

Tau taip pat prireiks:

  • Kvalifikuoto Smart-ID arba mobiliojo parašo
  • Telefono arba kompiuterio kameros ir mikrofono
  • Interneto naršyklės: Google Chrome, Mozzila Firefox, Safari arba Opera
  • Operacinės sistemos: Windows, macOS, iOS arba Android

Ar turi „Smart-ID Basic“? Atnaujink paskyrą, per kelias minutes susikurk kvalifikuotą Smart-ID ir tapk mūsų klientu nuotoliniu būdu. 

Žiūrėti video

Tapk klientu


2. Klientų konsultavimo centre

Jei neturi kvalifikuoto Smart-ID ar mobiliojo parašo:

  • Apsilankyk Luminor klientų konsultavimo centre
  • Nepamiršk atsinešti pasą arba asmens tapatybės kortelę!
  • Jei esi užsienio šalies pilietis, prireiks kitų dokumentų

Nepamiršk dokumentų

  • Paso arba asmens tapatybės kortelės
    Jei esi užsienio šalies pilietis, prireiks kitų dokumentų

Naudingos nuorodos

Kainynas
Banko paslaugų teikimo bendrosios sąlygos
Dėl kliento statuso mokesčių tikslais nustatymo
Pagrindinės mokėjimo sąskaitos paslauga
Sąskaitos perkėlimo paslauga
DUK
Paslaugų krepšeliai
 Jūsų teisės vykdant mokėjimus Europoje
 Fizinio asmens anketa
 Prašymas pervesti atlyginimą į Luminor

Tvarkyk finansus lengvai

Gal pravers ir: E. taupyklė, Mokėjimai, Luminor Black

Lėšos sąskaitose iki 100 000 eurų vertės yra apdraustos „Tagatisfond“ Estijos garantijų fonde Indėlių ir įsipareigojimų investuotojams draudimo įstatyme nustatytomis sąlygomis. Draudimo sąlygos. Atidarant sąskaitą Banke, pildoma fizinio asmens anketa, taip pat klientas turi nurodyti savo statusą mokesčių tikslais.