Jūsų pasitenkinimas yra mūsų sėkmės matas. Remdamiesi jūsų atsiliepimais, mes galime įsitikinti, ar tinkamai atliekame savo darbą, ir patobulinti savo produktų bei paslaugų kokybę.
Norint, kad skundas būtų kuo greičiau išnagrinėtas, svarbu pateikti visus su juo susijusius faktus. Rekomenduojame naudotis skundų ir atsiliepimų forma, kurioje numatyta visa reikiama informacija.
Jei naudojatės kitais kanalais, prašome pateikti šią informaciją:
Mes kruopščiai išnagrinėsime jūsų skundą ir stengsimės kuo greičiau pateikti atsakymą, tačiau ne vėliau nei per 15 kalendorinių dienų. Jei mums prireiktų daugiau informacijos arba laiko sprendimui priimti, apie tai jums pranešime.
Skundai, susiję su draudimo produktais ar draudimo platinimo paslaugomis, per 1 darbo dieną bus perduoti atitinkamoms draudimo bendrovėms. Apie tai jus informuosime. Atsakymas į skundą bus pateiktas per 15 darbo dienų. Draudimo skundai ir visi kiti skundai nagrinėjami nemokamai.
Mes dedame visas pastangas, kad rastume tinkamiausią sprendimą jūsų skundui patenkinti. Jei jūsų netenkina mūsų
atsakymas ar paaiškinimai, jūs galite vėl kreiptis į mus ir užginčyti sprendimą.
Jūs galite pateikti apeliaciją el. paštu info@luminor.lt. Kartu nurodykite savo kontaktinę informaciją, aprašykite problemos esmę ir pageidaujamą sprendimą. Jūsų apeliaciją išnagrinėsime ir atsakymą pateiksime per 15 kalendorinių dienų.
Jei jūsų netenkina mūsų atsakymas, galite kreiptis į toliau nurodytas institucijas: