Bridge. Dažniausiai užduodami klausimai
Dalyje „Mokėjimai“ pasirinkite mokėjimo būseną:
- „Nepasirašyti“– galite matyti visus inicijuotus mokėjimus, laukiančius patvirtinimo;
- „Pasirašyti“ – galite matyti visus patvirtintus mokėjimus;
- „Išsiųsti“ – galite matyti mokėjimus, kurie buvo išsiųsti į banką, bet dar nėra apdoroti arba iš banko negautas atsakymas;
- „Įvykdyti“ – galite matyti mokėjimus, kurie yra įvykdyti;
- „Atmesti“ – galite matyti mokėjimus, kuriuos atmetė bankas arba atšaukėte patys.
„Bridge“ palaiko standartinius XML (ISO20022 PAIN.001.001.03) formatus.
Kai mokėjimas yra būsenoje „Išsiųsti“ reiškia, jog dar nėra gautas atsakymas iš banko ir laukiama kol jis bus apdorotas. Jeigu mokėjimas lieka būsenoje „Išsiųsti“ ilgiau nei 15 minučių, rekomenduojame kreiptis į banką.
- Darbo užmokesčio mokėjimus galima importuoti dalyje “Mokėjimų importas“ pasirinkus XML formatą.
- Jei jūsų mokėjimų byloje yra darbo užmokesčio nuorodos (SALA), tai tokie mokėjimai bus debetuojami kaip darbo užmokesčio, o visi likę įprasta tvarka.
- Jei jūsų mokėjimų byloje nėra darbo užmokesčio nuorodų (SALA), galite visą mokėjimų bylą konvertuoti į darbo užmokesčio mokėjimus pažymėdami „Importuoti visus mokėjimus kaip darbo užmokesčio“.
Maksimalių limitų nėra. Limitai kiekvienam vartotojui gali būti nustatomi pagal jūsų poreikius.
Ilgiausia vieno prisijungimo trukmė yra dvi valandos. Kai „Bridge“ sistema neaktyvi 15 minučių, prisijungimas yra nutraukiamas. Jei norite toliau naudotis sistema turite prisijungti iš naujo.
Ne, „Bridge“ galite matyti ir atsisiųsti išrašus, importuoti ir atlikti mokėjimus.
Šiuo metu ne, tačiau ši funkcija bus įdiegta ateityje.
„Bridge“ esanti informacija atnaujinama kas 15 minučių.
Taip, prisijungti galima turint Smart-ID arba Smart-ID Basic.
Nebūtinai, paskyra gali būti aktyvuota m. parašu, asmens tapatybės kortele arba bet kurio banko, naudojančio Smart-ID.