1. Pirmiausia patikrinkite DNB banko internete sistemos adresą (ib.dnb.lt): pradžia turi būti „https“, o ne „http“:

2. Patikrinkite, ar naršyklėje yra spynelės piktograma  (ji paprastai būna naršyklės apačioje dešinėje pusėje arba adreso lauko dešinėje pusėje).

3. Stebėkite, ar naršyklė nemeta klaidos pranešimų, susijusių su The USERTrust Network™ sertifikatu. (Tai ypač svarbu, jei naršyklėje nematote spynelės piktogramos).

4. Patikrinkite DNB banko internete The USERTrust Network™ sertifikatą ir jo galiojimo laiką. Pirmiausia reikia spragtelti du kartus ant spynelės  piktogramos. Toliau pateikiame žingsnius, kaip tai atlikti populiariausiose naršyklėse. Jei naudojate kitas naršykles, kelias iki informacijos gali būti kitoks, bet turi matytis svarbiausia informacija:

1. Sertifikatas yra išduotas (issued to) ib.dnb.lt;

2. Sertifikatą išdavė (issued by) COMODO RSA Extended Validation Secure Server CA;

3. Sertifikato galiojimo laikas nepasibaigęs.

Jei nematote spynelės piktogramos  arba sertifikate nurodytas kitoks tekstas, nei pateiktoje informacijoje, gali būti, kad puslapis nėra saugus. Baikite darbą ir susisiekite su banku.