Pagirk gerą aptarnavimą! Kovo mėnesį startavo akcija „Pagirk gerą aptarnavimą“. Tai, jau ketvirtus metus trijose Baltijos šalyse vyksianti iniciatyva, kurios metu kovo mėnesį klientai gali pagirti raudonomis akcijos šypsenėlėmis pasipuošusias įmones už jiems patikusį ir išskirtinį aptarnavimą.

Pagirti Nordea Bank Lietuva gerą aptarnavimą galite šiais būdais:

  • puslapyje užpildę šią formą;
  • skambindami telefonu ar siųsdami sms žinutę tel. 1808 (kaina tokia, kaip Jūsų operatoriaus tinkle), jokio papildomo teksto žinutėje rašyti nereikia;
  • užpildę anketą aptarnavimo vietoje ir įmetę ją į balsadėžę.

Jūsų geri atsiliepimai mums svarbūs!

Tvarkyk savo finansus lengvai su Luminor!