Bankas „Nordea“ vertina klientų lojalumą ir ilgalaikį bendradarbiavimą, todėl siekiame lojaliems klientams pateikti geresnes sąlygas kasdienės bankininkystės ir taupymo paslaugoms. Atnaujintos programos sąlygos įsigalios nuo 2014 m. lapkričio 1 d. Susipažinti su jomis detaliau galite čia.
Atkreipiame dėmesį, kad esamiems banko Auksiniams klientams yra numatytas iki 2 metų pereinamasis laikotarpis, pasiekti Auksinio kliento taupymo ir investavimo produktų apimtis (5 000 EUR). Jeigu šio laikotarpio metu, esamiems klientams nepakaks tik taupymo ir investavimo produktų apimčių, jiems galios Auksinių klientų įkainiai.
Klientų lojalumo programą atnaujinti reikėjo todėl, kad pastebėjome, jog gyventojų finansinė elgsena pasikeitė - vis daugiau dėmesio skiriama taupymui ir investavimui. Todėl Klientų lojalumo programą atnaujinome taip, kad ji geriausiai atitiktų besikeičiančius klientų įpročius. Nuo šiol dar daugiau dėmesio skirsime taupymui ir investavimui bei sieksime tapti pagrindiniu patarėju svarbiausiais finansiniais klausimais savo klientams, kurie yra lojalūs ir nuolat naudojasi mūsų banko paslaugomis.
Aukštesnis laiptelis Klientų lojalumo programoje suteikia išskirtinių privalumų bei mažesnių įkainių įvairioms banko paslaugoms. Tam, kad galėtumėte lengviau ir greičiau pasiekti lojalumo programos kriterijus, mes sujungėme visos šeimos atliekamas operacijas banke „Nordea“, todėl lėšos ir naudojamos banko paslaugos sumuojamos - taip aukštesnį programos laiptelį galėsite pasiekti greičiau.
Atnaujinti programos kriterijai Jums ir Jūsų šeimai:
Suaugusieji (18–60 m.)
Bronziniai klientai
Sidabriniai klientai
Auksiniai klientai
Bendra taupymo ir investavimo produktų apimtis
-
2 000 €
5 000 €
Įplaukos į sąskaitas (vid. per mėn.)
-
1000 €
1 000 €
Bendras produktų skaičius
1
3
5
Klientams nuo 60 metų Sidabrinio ar Auksinio kliento statusas suteikiamas pagal šiuos kriterijus: