Didžiausios Šiaurės ir Baltijos valstybėse finansų grupės Nordea elektroninės bankininkystės paslaugų kokybę įvertino žurnalas „The Banker“, šiemet pripažinęs, kad šio banko elektroniniais instrumentais naudojasi daugiausia klientų, atliekama daugiausia operacijų, o klientų skaičius nuolat auga. Nordea atstovams buvo įteiktas prizas „Geriausiai panaudojamos informacinės technologijos bankininkystėje“.

„Mums labai malonu, kad pastangos diegti moderniausias technologijas ir klientams siūlyti naujas paslaugas buvo pripažintos pasaulyje“, – sakė Nordea Group prezidentas Larsas G. Nordstromas.

Nordea Elektroninės bankininkystės vadovas Bo Haraldas pažymėjo, kad Nordea banko klientai atlieka daugiau elektroninių mokėjimų nei kurio nors kito banko, tačiau dabar jau laikas žengti toliau – tenkinti klientų, tarpusavyje bendraujančių tik elektroniniu būdu, poreikius.

Pasak jo, bankui pavyksta diegti ir plėtoti elektronines paslaugas greičiau ir pigiau, nes Nordea specialistai stengiasi taikyti elektroninės bankininkystės įrankius paisydami klientų įpročių ir siekdami užtikrinti maksimalų saugumą.

Šiuo metu Nordea klientams siūlo elektroninius mokėjimus, pavedimus, klientų identifikavimo sistemą, elektroninio parašo ir elektroninio darbo užmokesčio sistemas.

Tvarkyk savo finansus lengvai su Luminor!