„Luminor” bankas Lietuvoje paskutinį birželio savaitgalį į vieningą sistemą perkėlė 50 tūkst. buvusių „Nordea“ klientų duomenis ir sąskaitas. Tai buvo paskutinis žingsnis, kuriant vieningą ir nepriklausomą banką ir suvienodinant paslaugas savo klientams.

Pasak „Luminor“ banko skyriaus Lietuvoje vadovo Andriaus Načajaus, per pastaruosius dvejus metus bankas įgyvendino didelių pokyčių, kurdamas reikalingus sprendimus ir sistemas bei prisijungdamas prie bankų mokėjimo infrastruktūros. „Esu dėkingas visiems mūsų klientams, kurie šioje kelionėje buvo kartu”, - pridūrė A. Načajus.

Banko vadovas atkreipė dėmesį, kad dabar klientai jau gali naudotis viena „Luminor“ bankine platforma. „Noriu nuoširdžiai padėkoti banko specialistų komandai, kuriems pavyko įgyvendinti šį techniškai labai sudėtingą uždavinį saugiai ir sklandžiai, ir klientams už tai, kad jie sekė mūsų pateiktą informaciją ir leido mums kartu ieškoti geriausių sprendimų, kaip saugiai perkelti jų duomenis. Visgi klientams teko patirti nepatogumų ir aš nuoširdžiai atsiprašau visų, kuriems teko išgyventi nemalonių akimirkų. Šiandien dauguma problemų yra išspręsta, perkelti klientai jau turėjo galimybę išbandyti naujas mokėjimo kortelės ir internetinę bankininkystę, banko paslaugos veikia sklandžiai“.

Klientų duomenų perkėlimas buvo paskutinis „Luminor“ žingsnis atsiskiriant nuo buvusių motininių bankų sistemų. Dar anksčiau bendrovė prisijungė prie bankinių mokėjimų infrastruktūros, sukūrė bankų korespondentų tinklą bei visiškai atsijungė arba perėmė motininių bankų sistemas ir tapo nepriklausoma nuo šių bankų finansavimo.

„Luminor“ yra vietinis Baltijos šalių bankas ir mes siekiame tapti partneriu vietos verslui, todėl buvo ypač svarbu tapti vieningu ir nepriklausomu banku. Dabar galėsime susitelkti į mūsų klientų konsultavimo ir aptarnavimo gerinimą, jų patirčių tobulinimą, spartinsime savo skaitmeninių paslaugų bei naujų produktų plėtrą“,

- teigia A. Načajus.

Nuo birželio 29 dienos visi banko klientai naudojasi vieninga „Luminor“ sistema – tai yra vienodu interneto banku, mobiliąja programėle, tomis pačiomis paslaugomis ir produktais. Duomenų perkėlimas yra itin sudėtingas ir įvairiapusis procesas ir nors banko specialistams pavyko sklandžiai ir saugiai perkelti klientų duomenis į naują platformą, daliai klientų teko patirti nepatogumų. Daugiausia keblumų kėlė nepavykę mėginimai prisijungti prie interneto bankininkystės su turimais kodais arba mėginimai naudotis nebeveikiančiomis kortelėmis. Dalis klientų negalėjo tinkamai naudotis savo SmartID priemone. Tai lėmė bendri nesklandumai iš tiekėjo pusės.

Dėl smarkiai išaugusio vartotojų srauto klientų aptarnavimo centras patyrė išbandymų, todėl kvietė klientus susisiekti tiesiai per „Facebook“ tinklą asmenine žinute, jiems skambino ir padėjo spręsti kilusias problemas. Taip pat pagal klientų poreikį nuolat atnaujino informaciją, kaip galima spręsti iškilusias bėdas patiems.

Iš viso paskutinį birželio savaitgalį buvo perkelta 50 000 buvusių „Nordea“ klientų duomenų, iš jų 45 000 privačių ir 5000 verslo klientų. Visą informaciją apie prisijungimą prie internetinės bankininkystės ir kitus pokyčius „Luminor“ klientai gali rasti čia: luminor.lt/paslaugu-perkelimas.

Pagrindiniai pokyčiai klientams yra šie:

Klientų sąskaitų numeriai nepasikeitė.

„Luminor“ iki šių metų pabaigos ketina pakeisti iki šiol naudotus „LuminorIDNB“ ir „LuminorINordea“ pavadinimus į vieningą „Luminor“, taip pat užbaigti kai kurias kitas mažiau klientams matomas užduotis.

Apie „Luminor“. „Luminor“ yra trečias pagal dydį finansinių paslaugų teikėjas Baltijos šalių bankininkystės rinkoje, 2020 m. kovo 31 dieną turėjęs 16 % indėlių ir 18 % paskolų rinkos dalis. 2500 „Luminor“ darbuotojų aptarnauja 900 000 klientų. 1 lygio kapitalo pakankamumo (CET1) koeficientas yra 20,5 %, o akcininkų kapitalas sudaro 1,6 mlrd. Eur.

Daugiau informacijos: Indrė Baltrušaitienė

Tvarkyk savo finansus lengvai su Luminor!