„Luminor“ banko nuotolinio klientų konsultavimo centras nuo šiol ilgina savo darbo laiką, taip pat klientus konsultuos ir sekmadieniais. Konsultacijos interneto banke, telefonu 1608, e.paštu info@luminor.lt, svetainės pokalbių programėle bei Facebook socialiniame tinkle šeštadieniais konsultuos nuo 9 iki 21 val., sekmadieniais nuo 10 iki 17 val.

„Luminor“ bankas primena, kad epidemijos metu rekomenduojama vengti žmonių susibūrimo vietų, todėl prireikus finansinių paslaugų ar patarimo, patartina naudotis nuotolinėmis priemonėmis.

„Užtikriname bankinių paslaugų tęstinumą, o klientų konsultavimo centrai dirba įprastu darbo laiku. Tačiau prašome žmonių naudotis skaitmeninėmis paslaugomis – kviečiame konsultuotis el. bankininkystėje, telefonu ar vaizdo skambučiais. Kad šiuo laikotarpiu būtume lengviau pasiekiami,  nuotolinio konsultavimo centre padidinome darbuotojų skaičių, be to, klienus telefonu aptarnausime ir savaitgaliais“, – teigia Andrius Načajus, „Luminor“ banko Lietuvos skyriaus vadovas .

„Luminor“ dėl viruso epidemijos imasi įvairių atsargumo priemonių, ypač daug dėmesio skiriama biurų ir filialų dezinfekcijai, be kita ko, ribojami visi susitikimai.

Banko konsultacijų centrai veikia įprastomis darbo valandomis, tačiau vienu metu konsultuojama ne daugiau kaip 5 klientai vienu metu. Tad jeigu klientui būtina atvykti į konsultacijų centrą, rekomenduojame prieš tai darbo laiką pasitikrinti interneto svetainėje arba apie konkretaus centro darbo laiką pasiteirauti mūsų „Facebook“ paskyroje. Konsultacijų centruose teikiamos tik tos paslaugos, kurios negali būti teikiamos nuotoliniu būdu. Pavyzdžiui, išduodami prisijungimai prie interneto banko, keičiami pavedimų limitai, pasirašomi svarbūs dokumentai.

Tvarkyk savo finansus lengvai su Luminor!