„Luminor“ toliau tęsia naujos klientų konsultavimo koncepcijos diegimą. Šie pokyčiai yra natūrali banko strateginių pokyčių ir naujojo veiklos modelio dalis, o proceso metu esame numatę peržiūrėti konsultavimo centrų tinklą.
2018 m. 80 proc. „Luminor“ klientų Baltijos šalyse kasdienius finansinius reikalus tvarkė skaitmeninių ir nuotolinių kanalų pagalba, šiais kanalais klientai atlieka 95 proc. bankinių operacijų. 50 proc. banko klientų užsisako mokėjimo korteles su pristatymu į namus, jiems nebereikia eiti į klientų aptarnavimo centrus. 70% banko klientų yra patenkinti tuo, kad gali bet kuriuo paros metu naudotis nuotolinėmis banko paslaugomis.
Atsižvelgdamas į šias skaitmenines modernios bankininkystės tendencijas, peržiūrime savo konsultavimo centrų tinklą, apjungiame greta įsikūrusius centrus, atidarome naujus, atnaujiname savitarnos zonas. Apskritai, klientų konsultacijų centro vaidmuo keičiasi – čia suteiksime vis daugiau pridėtinės vertės konsultacijų, o su kasdieninės bankininkystės klausimus padės išspręsti nuotolinio konsultavimo specialistai. Lygiagrečiai stipriname ir nuosavų bankomatų tinklą. Pokyčiai suplanuoti per visus 2019 m.
Įgyvendindami pokyčius informuojame, kad Gargždų klientų konsultavimo centre klientus konsultuosime iki gegužės 31 d., o Jonavos, Kėdainių, Kaišiadorių, Plungės ir Visagino centruose klientus priimsime iki birželio 28 d.
Vėliau kviečiame mūsų klientus naudotis nuotolinių konsultacijų paslaugomis – telefonu, interneto banke, susirašinėjimo programėle chatbot mūsų interneto puslapyje – arba apsilankyti artimiausiame klientų konsultavimo centre, jų adresus rasite čia. Įnešti grynuosius pinigus arba juos pasiimti galėsite mūsų bankomatuose arba pasinaudodami mūsų partnerių paslaugomis.
Kviečiame jus naudotis „Luminor“ interneto banku ir jo teikiamomis paslaugomis:
Kviečiame pasitarti su mūsų konsultantais. Jų kontaktus rasite čia.
Tvarkyk savo finansus lengvai su Luminor!