Pranešimas dėl privačių klientų dalyvavimo Klientų lojalumo programoje
2010-11-02
Gerbiami klientai,
Informuojame, kad nuo 2011-01-03 Nordea Bank Finland Plc Lietuvos skyriaus klientams - fiziniams asmenims, turintiems einamąją banko sąskaitą banke bei nedalyvaujantiems banko Klientų lojalumo ar Jaunimo programoje*, pagal banko Klientų lojalumo programoje nustatytus kriterijus bus suteiktas atitinkamas - bronzinio, sidabrinio ar auksinio kliento statusas, kuris leis naudotis atitinkamai banko Klientų lojalumo programos klientų grupei suteikiama banko paslaugų įkainių nuolaidų bei kitų privalumų sistema.
Dalyvaujant Klientų lojalumo programoje, aktyviau banko paslaugomis besinaudojantiems klientams suteikiamas sidabrinių ar auksinių klientų statusas, jiems taikomi mažesni nei standartiniai banko paslaugų įkainiai bei kiti privalumai.
Sužinokite daugiau apie Klientų lojalumo programą ir jos privalumus banko Nordea klientų aptarnavimo padaliniuose, banko internetiniame puslapyje bei telefonu +370 5 239 3444.
Atsisakyti dalyvauti Klientų lojalumo programoje klientai gali ne vėliau kaip iki 2010-12-20 pranešdami apie tai bankui naudojantis elektroninės bankininkystės paslauga, atvykus į klientų aptarnavimo padalinį ar paskambinus telefonu +370 5 239 3444.
*netaikoma klientams, nevykdantiems mokėjimų įsipareigojimų bankui, taip pat klientams, kurių darbdavys yra su banku sudaręs bendradarbiavimo susitarimus.