Kersti Kinkar, „Voog“ paslaugų vadovė
Trumpas atsakymas būtų „taip, tikrai verta“. Internetinė parduotuvė tinka kone visoms bendrovėms, kurios pradeda veiklą ir yra pasiruošusios augti. Šis sprendimas leidžia pradėti prekybą su gerokai mažesnėmis sąnaudomis. Internetu galima įveikti atstumo ir laiko sukuriamas kliūtis.
Kiek laiko užima veikiančios internetinės parduotuvės sukūrimas ir kiek laiko turėsiu skirti aš pats, kaip verslininkas?
„Voog“ platformoje veikiančią internetinę parduotuvę galima sukurti per valandą. Būtų gerai, jei turėtumėte interneto svetainei prekių nuotraukų ir aprašymų. Kadangi „Voog“ interneto svetainė yra debesijos paslauga, pradėti galėsite iškart, kai tik nurodę savo el. pašto adresą susikursite paskyrą. Jums nereikės į savo kompiuterį atsisiųsti jokios programinės įrangos, taip pat nebūtina turėti konfigūravimo ar programavimo įgūdžių.
Tekstai įvedami ir maketuojami taip pat, kaip įprasti tekstiniai failai. Galite naudotis jau pažįstamomis ikonėlėmis keisdami tekstų išdėstymą, dydį ir šriftą. Kad pridėtumėte nuotraukas, jums tereikės įkelti jas į sistemą ir žymekliu nutempti į reikiamą vietą. Svarbu tai, kad rezultatai, kuriuos matys svetainės lankytojai, iškart tampa matomi, todėl interneto svetainėje paprasta daryti reikiamus pakeitimus.
Vis dėlto, kuriant interneto svetainę, nereikėtų bijoti pokyčių. Dažniausiai naudinga atverti internetinę parduotuvę klientams anksčiau ir su mažesniu prekių asortimentu. Galite ir toliau naujinti svetainę, patys pratintis prie užsakymo proceso ir įsitikinti, kad jūsų interneto svetainės struktūra suprantama internetinės parduotuvės klientams. Taip pamatysite, ar pasirinktas sprendimas veiksmingas, kol dar nespėjote į interneto svetainę įkelti daug duomenų.
Kokios bendrovės kreipiasi į „Voog“ dėl internetinių parduotuvių kūrimo?
„Voog“ platforma naudojasi labai skirtinguose sektoriuose dirbančios bendrovės. Mes manome, kad interneto svetainės ir elektroninės parduotuvės kūrimas turėtų būti kiekvienam įveikiamos užduotys. Tai reiškia, kad nedidelė pradedančioji bendrovė, kuri neturi atskiro IT skyriaus arba techninių žinių, „Voog“ platformoje turi pajėgti susikurti internetinę parduotuvę.
Didesnių bendrovių poreikiai paprastai yra labiau specifiniai, jos turi idėjų, kokia turėtų būti jų internetinė parduotuvė, todėl jų interneto svetainės dažnai kuriamos bendradarbiaujant su „Voog“ partneriais. Platformą galima keisti su programinės įrangos kūrėjo pagalba arba taip pat pridėti trečiųjų šalių sprendimus.
Kokių internetinių parduotuvių funkcijų pardavėjai tikisi ir kurias vertina labiausiai?
Pardavėjai vis geriau supranta, kad norint pasiekti klientus, nepakanka susikurti interneto svetainę. Būtina imtis konkrečių veiksmų, kad parduotuvė būtų randama paieškos sistemomis, ir skirti tam laiko. Taip mums gimė idėja interneto svetainėse atskirai akcentuoti paieškos sistemų optimizavimą (SEO). Šią funkciją dažnai pasitelkia ir „Voog“ naudotojai.
Daugelis veiklos sričių, kurios yra tradiciškai susijusios su bendrovės valdymu, taip pat persikėlė į interneto svetainės tvarkymo aplinką. Pavyzdžiui, atsargų apskaita, užsakymų būsenos valdymas ir ataskaitų apskaitai ruošimas taip pat gali būti įtrauktos kaip interneto svetainės tvarkymo funkcijos. Visa tai suteikia galimybę vienoje vietoje nuveikti daugiau, todėl visas procesas tampa našesnis ir patogesnis.
Dėl krizės atsirado poreikis prisitaikyti prie pokyčių. Kaip atnaujinote paslaugas, siekdami pasiūlyti didžiausią pagalbą bendrovėms naujomis aplinkybėmis?
„Voog“ platforma nuolat naujinama, o tai darydami mes pirmiausia įsiklausome į savo klientų nuomonę, prašymus ir poreikius.
Susidomėjimas elektroninėmis parduotuvėmis staiga šoktelėjo susiklosčius krizinei situacijai, ir mes savo veikloje sutelkėme dėmesį į internetinės parduotuvės funkcijų naujinimą. Greitai iš naujo įvertinome, kurie darbai svarbiausi, atsižvelgdami į savo klientų poreikius, ir per trumpą laiką pridėjome naujų atsiskaitymo būdų (įskaitant „Luminor“ prekybininko portalą), supaprastinome naujų pristatymo būdų įterpimą, atnaujinome užsakymų tvarkymą ir įdiegėme kitų patobulinimų.
Pagalba klientams jau ir anksčiau buvo viena stipriųjų mūsų sričių. Turėjome instrukcijų duomenų bazę, tačiau taip pat buvo galima paprašyti pagalbos el. paštu arba per pokalbių langą savo interneto svetainės aplinkoje. Be to, padidinome internetinių seminarų dažnį, kadangi išaugo susidomėjimas jais, ir tai leido mums pateikti instrukcijas su vaizdiniais pavyzdžiais vienu metu dideliam skaičiui naudotojų.
Dėl viruso netikėtai kilus krizei, buvo sukurta naujų sprendimų, kurių antraip tikriausiai ir nebūtų buvę. Bendradarbiaudami su „Fleet Complete“ sujungėme jų pristatymo sprendimą su „Voog“ platforma. Taip atsirado galimybė sukurti priemonę restoranams, per kurią anksčiau ten buvę lankytojai galėjo užsisakyti maistą internetu, o padavėjai galėjo jį pristatyti kaip kurjeriai. Daugeliui įstaigų tai tapo gelbėjimosi ratu, kuris padėjo išlaikyti ir klientus, ir apyvartą.
Įmonių vadovams ir savininkams dažnai stinga laiko. Kiek laiko po internetinės parduotuvės arba interneto svetainės sukūrimo užims jos tvarkymas ir priežiūra?
Yra didelis skirtumas, ar kuriate interneto svetainę platformoje, kuri siūlo ją kaip debesijos paslaugą, kaip, pavyzdžiui, „Voog“, ar ne. Pastaruoju atveju didžioji tvarkymo našta atiteks interneto svetainės kūrėjui, turinčiam patirties internetinių parduotuvių kūrimo srityje ar netgi IT žinių, kad galėtumėte pasirūpinti tokiais dalykais, kaip interneto svetainių saugumas.
„Voog“ platformoje galite skirti visą dėmesį savo interneto svetainės turiniui ir bendravimui su klientais. Tai reiškia, kad Jums tereikės atnaujinti informaciją svetainėje, kai pakeisite arba pridėsite naują prekę, skelbti pranešimus žiniaraštyje arba vykdyti per interneto svetainę pateiktus užsakymus. Techninius naujinimus ir pakeitimus užkulisiuose atlieka „Voog“ komanda.