Privačiojo bankininko
darbas –
aptarnavimo ir
komunikacijos
menas

„Luminor“ kviečia artimiau susipažinti su žmonėmis, kurie kasdien rūpinasi jūsų asmeniniais finansais. Viena jų – Živilė Daujotienė. Ilgametė banko darbuotoja savo karjerą čia pradėjo dar prieš 12 metų: pirmąjį darbo pasiūlymą ji gavo baigusi bankininkystės bakalauro studijų programą viename iš Lietuvos universitetų. „Pradėjau lipti profesiniais laipteliais nuo žemiausios grandies. Iškart supratau, kad mane traukia investavimas ir viskas, kas susiję su finansų rinkomis. Vėliau prisiliečiau prie obligacijų, vertybinių popierių ir supratau, į kurią pusę reikia keliauti. Visuomet svajojau, kad kažkada dirbsiu Privačiojoje bankininkystėje. Nuolatos papildomai studijavau, o galiausiai kandidatavau ir gavau savo svajonių poziciją“, – pasakoja pašnekovė.

Privatusis bankininkas pasižymi tam tikromis savybėmis

Ž. Daujotienė teigia, kad darbo metu kyla daugybė skirtingų situacijų, bendraujama su daug klientų, todėl privatusis bankininkas turi būti universalus ir empatiškas.

„Dirbdama šioje srityje nuolat turiu sekti naujienas, vertinti jas ir analizuoti. Neužtenka būti tik smalsiu – reikia domėtis viskuo, įvairių sričių naujovėmis tam, kad suprastum klientą, jo vykdomą veiklą, poreikius. Be to, kiekvienas žmogus, kuriam padedame, yra išskirtinis, daug pasiekęs ir su stipriomis patirtimis. Todėl privatieji bankininkai turi būti paslaugūs, punktualūs ir išradingi“, – pasakoja bankininkė.

Ji neslepia, kad darbo metu pasitaiko iššūkių, bet stipri privačiosios bankininkystės komanda visuomet randa išeitį. 
 

„Visi mano kolegos – įspūdingos asmenybės, pasižyminčios sąžiningumu, kantrybe, pagarba bei drąsa. Šios stiprios asmeninės savybės padeda mums rasti geriausią sprendimą bet kokioje situacijoje“,

– teigia Ž. Daujotienė. 

Darbas, kuris kuria vertę

Privačioji bankininkė įsitikinusi, kad šis darbas yra klientų aptarnavimo ir komunikacijos menas, tarsi gyvenimo būdas. 

„Tam turi atiduoti visą save. Atrodo, kad pavargsti, bet tik išeini atostogų ir iškart pasiilgsti susitikimų. Mūsų klientai labai įdomūs, žavingi, verslūs, drąsūs, todėl bendravimas su jais labai motyvuoja ir įkvepia. Kiekvienas susitikimas mane išmoko dar daugiau ir primena, kad tai atsakingos pareigos, kuriose reikia kurti pridėtinę vertę“, – aiškina Ž. Daujotienė.

Žmonėms, kurie kreipiasi privataus bankininko paslaugų, svarbiausia yra žmogiškasis ryšys. Čia kiekvienas klientas yra išskirtinis, todėl ir pasiūlymai turi būti išskirtiniai ir pritaikyti būtent jiems.

„Ateityje priemonės bus inovatyvesnės, turėsime daugiau technologinių investavimo galimybių, tačiau situacija iš esmės sektoriuje neturėtų pasikeisti. Robotai tikrai negalės pateikti tokio greito ir savalaikio pasiūlymo, atitinkančio kliento poreikius. Neturint žmogiško bendravimo tai yra neįmanoma“, – pabrėžia privačioji bankininkė.

Smalsumas negęsta ir laisvalaikiu

Ž. Daujotienė teigia, kad smalsi bei aktyvi išlieka ir po darbo. Bankininkė ypač mėgsta tyrinėti vietas, kuriose atsiskleidžia gamtos ir istorijos simbiozė. 

„Lietuvoje, kurioje dėl pandemijos teko daugiau pakeliauti, su šeima mėgstame lankyti dvarus, keliauti kulinariniais maršrutais. Be to, aktyviai kelionių metu užsiiminėju ir šiaurietišku ėjimu, o tai padeda lavinti ir fizinę sveikatą, – sako Ž. Daujotienė. – Gamtoje, gryname ore praleistas laikas gali pagerinti ne tik fizinę, bet ir emocinę savijautą, nuovargio simptomus. Nors žmogus ir tolsta nuo gamtos, bando ją pažaboti, tačiau šį santykį būtina puoselėti, norint išlaikyti pusiausvyrą savyje ir aplink.“