Dėl banko informacinės sistemos atnaujinimo

Siekdamas teikti šiuolaikiškas paslaugas ir nuolat gerinti aptarnavimo kokybę, AB DNB bankas nuosekliai vykdo technologijų tobulinimo darbus ir atnaujina banko informacinę sistemą, kuria teikiamos paslaugos bei valdomi verslo procesai.

Rugsėjo 10 dieną, sklandžiai užbaigus antrąjį diegimo etapą, daliai privačių klientų pradeda galioti atnaujintos kai kurių paslaugų teikimo taisyklės ir mokėjimo paslaugų sąlygos. Su jomis susipažinti galite čia.

Apie tai, kad yra aptarnaujami naudojant atnaujintą sistemą, klientai informuoti asmeniškai el.paštu bei pranešimu banke internete. Nesinaudojantys banko internete paslauga ir nepateikę bankui savo el.pašto adreso klientai, norėdami sužinoti, ar jiems jau galioja atnaujintos paslaugų teikimo taisyklės ir mokėjimo paslaugų sąlygos, gali paskambinti telefonu +370 5 239 3444 arba kreiptis į juos aptarnaujantį vadybininką.

Tvarkyk savo finansus lengvai su Luminor!