Informacija DNB banko klientams, mokėjimo kortelėmis atsiskaičiusiems už skrydžių bendrovės „Aerosvit Airlines“ lėktuvo bilietus
2013-01-28
Jei esate įsigijęs lėktuvo bilietus į bendrovės „Aerosvit Airlines“ atšauktus skrydžius, o bilietus apmokėjote DNB banko išduota „VISA“ arba „MasterCard“ mokėjimo kortele, prašome kreipkitės į artimiausią DNB banko klientų aptarnavimo skyrių dėl lėšų grąžinimo. Atvykę į klientų aptarnavimo padalinį, užpildykite pretenzijos formą ir pateikite atspausdintus neįvykusio skrydžio bilietus.
Norime atkreipti jūsų dėmesį, kad lėšos klientams gražinamos jeigu:
klientas už skrydžio bilietus apmokėjo DNB banko išduotomis kredito ar debeto „VISA“ arba „MasterCard“ mokėjimo kortelėmis bilietų platinimo vietoje;
klientas už skrydžio bilietus apmokėjo internetu, nurodydamas DNB banko išduotos „VISA“ arba „MasterCard“ mokėjimo kortelės duomenis (kortelės numerį, jos galiojimo laiką, apsaugos kodą ir kitą kortelės informaciją).
Pinigai sumokėti už neįvykusio skrydžio bilietus klientams bus grąžinami remiantis tarptautinėmis „VISA“ ir „MasterCard“ mokėjimo kortelių naudojimo taisyklėmis.