„Luminor“ kviečia artimiau susipažinti su žmonėmis, kurie kasdien rūpinasi jūsų asmeniniais finansais. Prieš 19 metų karjerą bankininkystės sektoriuje pradėjusi Jolita Janonienė šiandien yra „Luminor“ privačiosios bankininkystės komandos narė. Siūlome pažvelgti į finansų profesionalės darbo principus ir asmenybę iš arčiau.
Privaloma pateisinti savo atsakomybės ribas
Kaip juokauja pati Jolita, pirmajame darbe banke išdirbusi 12 metų, ji baigė bankininko praktinių įgūdžių vidurinę mokyklą, o kitoje finansų įstaigoje per ketverius metus įgijo bakalauro „laipsnį“. Per beveik dviejų dešimtmečių darbo bankuose istoriją, Jolita nuosekliai kilo karjeros laipteliais – užėmė ir investavimo vadybininkės, asmeninės bankininkės bei finansų patarėjos pareigas. Galiausiai, prieš trejus metus ji pastiprino „Luminor“ gretas.
„Privatusis bankininkas turi suprasti ir pateisinti savo pareigybės atsakomybes, – apie savo darbo pobūdį kalba Jolita. – Mes aptarnaujame ypatingus mūsų banko klientus, tad privalai būti labai disciplinuotas, atsakingas, profesionalus, greitas. Turi veikti maksimaliai kokybiškai, užtikrinti kliento ir banko vadovybės pasitikėjimą.“
Geri rezultatai – tik dėl kokybiškos partnerystės
Jolita įsitikinusi, kad pagrindinė privačiojo bankininko užduotis – būti atsakingu verslo partneriu, gebančiu užtikrinti kokybiškus rezultatus ir grįžtamąjį ryšį.
„Kiekviena mūsų darbo diena būna labai dinamiška ir nenuspėjama – ją pradėjęs, nežinai, kokie iššūkiai laukia priešakyje. Tačiau sukaupta darbo patirtis suteikia daug privalumų: padeda greitai, kokybiškai, profesionaliai ir efektyviai išspręsti kasdienines užduotis ir pagelbėti klientui“,
– pabrėžia „Luminor“ privačioji bankininkė.
Jolita teigia, kad labiausiai darbe motyvuojantis veiksnys ir yra būtent grįžtamasis ryšys iš klientų, teigiami atsiliepimai ir džiuginantys abipusio bendradarbiavimo rezultatai. Ji pažymi, kad tik dirbant kartu galima pasiekti tikrų pergalių.
„Bene labiausiai įsiminusius žodžius mano klientai išsakė, kai jiems pranešiau, kad ketinu pakeisti darbovietę. Jie pasakė, kad eis ten, kur būsiu aš. Banką žmonės renkasi ne pagal iškabą, ar teikiamų paslaugų įvairovę, kuri dažnai būna panaši. Jie renkasi žmogų, kuris su jais bendrauja ir atstovauja banką. Man tai buvo geriausias mano kasdieninio darbo įvertinimas“, – prisimena Jolita.
Nuolat seka savo darbo procesų efektyvumą
Jolita pripažįsta, kad klaidos privačiojoje bankininkystėje gali labai brangiai kainuoti – kaskart suklydus rizikuojama ne tik pinigais, bet ir pasitikėjimu. Todėl, pasak pašnekovės, svarbu ne tik galvoti apie rezultatą, bet ir nuolatos sekti savo darbo procesų efektyvumą. Kita vertus, privačioji bankininkė įsitikinusi, kad nors prie jos darbo našumo vis dažniau prisideda technologijos, kompiuteris jos profesijos greitu metu nepakeis.
„Kaip technologijos betobulėtų ir kokie novatoriški sprendimai mus pasiektų, manau, kad žmogiškojo ryšio ir bendravimo joks robotas neatliks geriau nei gali žmogus. Tik mes galime užtikrinti šiltą, malonų bei kokybišką bendradarbiavimą, bendravimą ir aptarnavimą“, – pasakoja „Luminor“ privačioji bankininkė.
Žmogiškasis ryšys Jolitai svarbus ir jos asmeniniame gyvenime – laisvalaikį ji dažnai leidžia šeimos rate, taip pat užsiimdama ramia, energijos pakraunančia veikla.
„Esu įsitikinusi, kad svarbi produktyvaus darbo sąlyga – kokybiškas laisvalaikis. Daug laiko praleidžiu su šeima, taip pat man patinka rūpintis savo gėlynais, keliauti ir mėgautis aplankytų vietovių architektūra, istorija bei gamtos grožiu“, – dalinasi privačioji bankininkė.