Klientų emocijų ir norų supratimas – nuolatinis privačiųjų bankininkų darbas

Nuolatinis augimas padeda spręsti kasdienes privačiojo bankininko klientų problemas
 
„Luminor“ kviečia artimiau susipažinti su žmonėmis, kurie kasdien rūpinasi jūsų asmeniniais finansais. Viena iš jų – Eglė Jakienė. Nors savo karjerą privačioji bankininkė iš pradžių norėjo sieti su teisės sritimi, ilgainiui ji pasuko į finansų sektorių.
 
„Studijavau teisės studijų kryptyje, tačiau mokslų metu įgavusi patirties teismuose, norėjau išbandyti kitokio pobūdžio veiklą. Dėl to nusprendžiau baigiamąją praktiką atlikti banke. Šio darbo specifika mane greitai sužavėjo ir sudomino, įtraukė bankų siūlomos paslaugos, klientų poreikių atliepimas ir jų problemų sprendimas. Galiausiai praktikos pabaigoje gavau pasiūlymą su finansais dirbti ir toliau. Tai darau jau daugiau kaip aštuonerius metus“, – pasakoja pašnekovė.
 
Žmogiškas kontaktas – neišvengiama finansų sektoriaus dalis
 
E. Jakienės teigimu, jos profesijos atstovu gali būti tik didelį norą bendrauti su žmonėmis turintys specialistai, todėl vienos svarbiausių privačiųjų bankininkų savybių – atvirumas ir komunikabilumas.
 
„Mes kiekvieną dieną susiduriame su daugybe klientų. Norėdami suprasti jų poreikius ir surasti tinkamiausius sprendimus, privatieji bankininkai turi mylėti bendravimą, gebėti išklausyti klientus su empatija ir padėti išspręsti problemas. Žmonės visada turi jaustis, jog jais yra rūpinamasi, o jų problemos yra sprendžiamos. Tai įmanoma tik sukūrus tarpusavio pasitikėjimą, paremtą artimais santykiais ir sąžiningumu“, – akcentuoja privačioji bankininkė.
 
Ji pažymi, kad nors pastaruoju metu vis populiarėja su dirbtiniu intelektu ir mašininiu mokymusi susiję finansiniai sprendimai, jie žmogiško ryšio nepakeis.
 
„Manau, kad privačiųjų bankininkų profesija išliks aktuali ir reikšminga net tolimoje ateityje. Robotai negali atstoti žmogiško ryšio ir kontakto, perprasti žmogaus emocijų ir jausmų, o tai – neišvengiama finansų sektoriaus dalis“, – sako pašnekovė.
 
Nuolatinis augimas padeda pranokti klientų lūkesčius
 
Privačioji bankininkė pabrėžia, kad tiek darbas finansų sektoriuje, tiek privačiosios bankininkės pozicija yra atsakingas darbas, savaime motyvuojantis augti ir tobulėti.
 
„Privatieji bankininkai privalo domėtis skirtingomis sritimis, ugdyti tiek vidines savybes, tiek tobulėti iš profesinės pusės. Šį darbą gali dirbti tik smalsus žmogus. Jo metu nuolat tenka ne tik gilintis į kiekvieno kliento verslo ar asmeninio gyvenimo ypatumus, bet ir į save sugerti su finansų sektoriumi susijusią informaciją, sekti naujausias bankų paslaugas. Džiaugiuosi, kad judėti į priekį padeda šalia esanti palaikanti komanda“, – teigia E. Jakienė.
 
Ji pratęsia, kad pastovus tobulėjimas padeda ir sudėtingose situacijose, kai klientai pagalbos tikisi žaibišku greičiu.
 
„Žmonės, su kuriais bendradarbiaujame, visuomet tikėsis aukšto lygio aptarnavimo ir kompetentingo profesionalo. Dažnai atsakymų klientams reikia čia ir dabar, todėl privalome išlaikyti spartų darbo tempą, akimirksniu reaguoti į žmonių užklausas. Tokiu būdu įmanoma ne tik patenkinti, bet ir pranokti klientų lūkesčius“, – sako privačioji bankininkė.
 
Laisvu laiku – platus spektras veiklų
 
E. Jakienė pažymi, kad nors bendravimas yra neatsiejama jos darbo dalis, būti su žmonėmis pašnekovė mėgsta ir laisvalaikiu.

„Esu žmogus, kuris vertina draugystę ir su artimaisiais kartu praleistą laiką. Galbūt dėl to vienas iš mano pomėgių – neprofesionali fotografija. Dažniausiai stengiuosi užfiksuoti reikšmingas akimirkas, kurias norėčiau prisiminti ir ateityje. O kai norisi pailsėti – atsipalaiduoju gamtoje, gryname ore“,

– sako bankininkė.