Unikalūs klientai ir su jais mezgamas ryšys – privačiojo bankininko variklis

„Luminor“ kviečia artimiau susipažinti su žmonėmis, kurie kasdien rūpinasi jūsų asmeniniais finansais. Viena iš jų – Gerda Kundrotaitė. Nors jos kelias finansų sektoriuje prasidėjo prieš daugiau nei dešimtmetį, tačiau savitą santykį su bankais ji turėjo jau vaikystėje.

„Finansai mane supo nuo pat mažų dienų, nes daugelis artimų šeimos narių dirbo būtent bankuose, kur tekdavo neretai apsilankyti. Darbas banke jau tuomet man atrodė savaime suprantamas, įdomus ir prasmingas. Baigusi studijas netikėtai radau darbo skelbimą, kuriame buvo ieškoma banko klientų aptarnavimo vadybininko – nieko nelaukdama kandidatavau ir buvau priimta. Taip prasidėjo mano kelionė karjeros laiptais. Vėliau tapau asmenine bankininke, teko pasimatuoti ir finansų patarėjos batus, o šiuo metu „Luminor“ komandoje einu privačiosios bankininkės pareigas“, – pasakoja pašnekovė.
 
Artimą ryšį padeda kurti sąžiningumas
 
G. Kundrotaitės teigimu, privačiojo bankininko kasdienybė yra neįsivaizduojama be kelių reikšmingų savybių – smalsumo, optimizmo ir komunikabilumo.
 
„Kasdien bendraujame su daugybe klientų, todėl manau, kad dieną labai svarbu pradėti pozityvia nuotaika. Kad ir į kokią sudėtingą situaciją patekčiau, stengiuosi neprarasti optimizmo ir vadovautis pusiau pilnos, o ne pusiau tuščios stiklinės principu. Be to, mes gyvename itin dinamiškame pasaulyje, kur privalome būti nuolatiniais mokiniais. Privatusis bankininkas – ne išimtis. Jis turi pastoviai tobulėti,  nestokoti smalsumo ir būti reiklus sau. Juk tik tokiu būdu įmanoma ne tik atitikti, bet ir pranokti klientų lūkesčius“, – įsitikinusi pašnekovė.
 
Ji akcentuoja, kad pagrindinis privačiojo bankininko darbo aspektas – artimo ryšio su klientais kūrimas, kurį puoselėti padeda atsakomybė ir sąžiningumas.
 
„Mes kasdien bendraujame su labai skirtingais ir įdomiais žmonėmis, kurių poreikiai gali atrodyti kaip diena ir naktis. Tačiau nepaisant jų įvairovės, privalome būti maksimaliai sąžiningi su kiekvienu klientu. Tai turi būti aiškus procesas, kurio metu bankininkas vykdo visus duotus pažadus, o kilus tam tikriems iššūkiams – iškart informuoja klientą. Tik tokiu būdu galime kurti pasitikėjimu paremtą bendravimą. Manau, kad būtent toks ryšys yra mūsų profesijos pamatas, todėl sunku įsivaizduoti, kaip šį darbą galėtų atlikti robotas. Neabejoju, kad privatieji bankininkai gyvuos ir tolimoje ateityje“, – sako G. Kundrotaitė.
 
Į priekį stumia bendravimas su žmonėmis
 
Privačioji bankininkė pratęsia, kad ją šiame darbe labiausiai motyvuoja galimybė susipažinti su plačiu spektru asmenybių ir padėti klientams surasti atsakymus į juos neraminančius klausimus.
 
„Kiekvienas mūsų klientas yra unikalus, turintis savo gyvenimo ar verslo istoriją. Šių žmonių padėkos ir šypsenos išsprendus skubų klausimą yra kertinis mano karjeros variklis. Tiesa, kartais būna dienų, kai visos situacijos „dega“ ir reikalauja ypatingai greitos reakcijos. Tokiomis akimirkomis mėgstu pasitelkti mano jau minėtą pozityvumą ir smalsumą“, – pasakoja pašnekovė.
 
Laisvalaikiu atitrūksta nuo rūpesčių
 
G. Kundrotaitė pažymi, kad jos tobulas laisvalaikis yra neįsivaizduojamas be artimiausių žmonių ir gamtos.
 
„Kartu su šeima mėgstame laiką leisti gamtoje – tiesiog vaikščioti, stebėti gamtos ramybę skirtingais metų laikais, atrasti naujas, nematytas vietas. Taip pat po darbų man patinka atsipalaiduoti ir susikaupti – tai darau ne tik skaitydama knygas, bet ir medituodama ar užsiimdama joga“, – sako privačioji bankininkė.