1. Įvadas

1.1. Šiose taisyklėse (toliau – „Taisyklės“) aprašoma „Luminor“ privalumų programos bandomojo projekto (toliau – „Privalumų programa“) eiga. Šios Taisyklės taikomos visiems Privalumų programos dalyviams.

2. Pranešimas apie dalyvavimą Privalumų programoje

2.1. Luminor Bank AS Lietuvos skyrius (toliau – „Bankas“) siunčia el. laišką kliento nurodytu el. pašto adresu, kviesdamas pasinaudoti Privalumų programos pasiūlymais.
2.2. Klientas turi teisę pasirinkti, ar naudotis Privalumų programos pasiūlymais, ar ne. Jei klientas nusprendžia nesinaudoti Privalumų programos pasiūlymais, apie tai nereikia pranešti atskirai.

3. Atitiktis

3.1. Šioje Privalumų programoje gali dalyvauti tik iš anksto atrinkta klientų grupė. Atrankos sąlygos:
a. Atitinkamas kliento profilis (kad būtų galima įvertinti atitiktį lygiams) ir kliento sutikimas gauti rinkodaros pranešimus komunikacijos kanalais (kad būtų galima siųsti Privalumų programos informaciją).
b. Naudotis ypatingais pasiūlymais gali tik Privalumų programoje dalyvaujantys klientai, gavę el. laišką iš Banko. Dalyvavimas nėra perleidžiamas, nebent aiškiai nurodyta, kad Privalumų programoje dalyvaujantis klientas gali pakviesti šeimos narį (tėvus, sutuoktinį, vaikus) tapti Banko klientu (žr. punktą 3.2.).
c. Privalumų programoje gali dalyvauti tik fiziniai asmenys, nebent nurodyta kitaip. Į Privalumų programą neįtraukiami privačiosios bankininkystės (Private Banking) klientai, verslo klientai, Banko darbuotojai ir nepilnamečiai klientai.
d. Privalumų programoje gali dalyvauti Lietuvos rezidentai, kurie yra Banko klientai bent 12 mėnesių, turi bent vieną Banko sąskaitą ir „Luminor“ debeto arba kredito kortelę.
e. Asmenys, turintys pradelstų mokėjimų, skolų ir areštuotų sąskaitų, negali dalyvauti Privalumų programoje.
f. Dalyvavimas Privalumų programoje yra nemokamas.

3.2. „Luminor Black“ šeimos pasiūlymas taikomas Privalumų programos dalyvio šeimos nariui (naujam Banko klientui). Šeimos narys gali užsisakyti „Luminor Black“ krepšelį už ypatingą kainą – 1 euro mėnesio mokestį pirmuosius 12 mėnesių.
a. Nuolaidos kodas – BLA1
b. Pasiūlymas galioja nuo 2025-02-01 iki 2025-07-31 arba kol bus atšauktas.
c. Nuolaida galioja pirmuosius 12 kalendorinių mėnesių nuo „Luminor Black“ krepšelio aktyvavimo, jei paraiškos formoje nurodytas nuolaidos kodas. Krepšelio aktyvavimo laikotarpis – nuo 2025-02-01 iki 2025-07-31. Pirmasis kalendorinis mėnuo yra mėnuo, kai aktyvuojamas krepšelis. Pasibaigus pasiūlymo laikotarpiui nuo kito kalendorinio mėnesio taikomas Banko kainyne nurodytas krepšelio mokestis.

4. Privalumų programos trukmė

4.1. Privalumų programa vyksta nuo 2025 m. vasario 1 d. iki 2025 m. liepos 31 d. Pasibaigus šiam laikotarpiui Bankas, remdamasis atsiliepimais ir rezultatais, gali programą keisti arba nutraukti.

5. Privalumų programos apimtis 

5.1. Ypatingais Privalumų programos pasiūlymais naudotis gali tik iš anksto atrinkti klientai. Tai reiškia, kad Privalumų programos metu šie pasiūlymai prieinami ribotam klientų skaičiui.

6. Klientų atitikties lygiams nustatymas 

6.1. Privalumų programos dalyviams suteikiami ypatingi pasiūlymai už tai, kad naudojasi Banko produktais ir paslaugomis, pavyzdžiui, debeto ar kredito kortelėmis, palaiko sąskaitų likučius ir naudojasi Banko paskolų ar investiciniais produktais. Klientai įtraukiami į atitinkamus Privalumų programos lygius pagal naudojamų unikalių produktų skaičių. Už kiekvieną unikalų produktą klientui skiriamas 1 taškas.
6.2. Privalumų programoje yra trys lygiai, kurie priklauso nuo klientų naudojamų unikalių produktų skaičiaus: sidabrinis lygis (1 unikalus produktas arba 1 taškas), auksinis lygis (2–3 unikalūs produktai arba 2–3 taškai), platininis lygis (4 ir daugiau unikalūs produktai arba 4 ir daugiau taškai).
6.3. Kad produktas būtų laikomas unikaliu, klientas turi būti pasirašęs sutartį dėl vieno iš 1 lentelėje išvardintų ir į Privalumų programą įtrauktų produktų. Unikalių produktų arba taškų skaičius nustatomas pagal produktų grupę arba kiekvieną atskirą sutartį. Pavyzdžiui, jei klientas turi 2 kredito korteles (1 unikalus produktas), 1 debeto kortelę (1 unikalus produktas), 2 taupomąsias sąskaitas (1 unikalus produktas), 2 vartojimo paskolos sutartis (2 unikalūs produktai), vadinasi, iš viso klientas turi 5 unikalius produktus arba 5 taškus, todėl patenka į platininį lygį.

Unikalūs produktai Skaičiuojama produktų grupė Skaičiuojama kiekviena sutartis / vienetas
Kredito kortelės Taip Ne
Debeto kortelės Taip Ne
Taupomoji sąskaita¹ Taip Ne
Kaupiamasis indėlis² Taip Ne
Terminuotasis indėlis³ Taip Ne
II pensijų pakopa Taip Ne
III pensijų pakopa Taip Ne
Reguliarios pajamos⁴ Taip Ne
Vartojimo paskola Ne Taip
Paskola automobiliui Ne Taip
Paskola namams atnaujinti Ne Taip
Būsto paskola Ne Taip
Paskola idėjoms Ne Taip
Automobilių lizingas Ne Taip
Sąskaita vaikui Netaikoma Netaikoma
Nepilnamečiai klientai Netaikoma Netaikoma
¹ Bendra taupomosios (-ųjų) sąskaitos (-ų) lėšų suma turi būti ne mažesnė nei 1 000 eurų.
² Bendra kaupiamojo (-ųjų) indėlio (-ių) lėšų suma turi būti ne mažesnė nei 1 000 eurų.
³ Bendra terminuotojo (-ųjų) indėlio (-ių) lėšų suma turi būti ne mažesnė nei 1 000 eurų.
⁴ Reguliarios pajamos pastaruosius 3 mėnesius iš eilės – ne mažiau nei 1 000 eurų kiekvieną mėnesį, išskyrus operacijas tarp savo sąskaitų ir paskolos išmokėjimą.

7. Privalumų programos lygių naudos

7.1. Atrinkti klientai pagal naudojamų unikalių banko produktų arba taškų skaičių įtraukiami į sidabrinį, auksinį arba platininį lygį. Kiekviename lygyje klientams siūlomi ypatingi Banko ir Banko partnerių privalumai. Šie privalumai skiriasi pagal lygius.
7.2. Ypatingi Banko pasiūlymai negalioja produktams ir paslaugoms, dėl kurių klientas jau yra sudaręs sutartis su Banku. Taip užtikrinama, kad nauda būtų taikoma tik naujoms sutartims ir pasiūlymams pagal Privalumų programą.
7.3. Ypatingi pasiūlymai negali būti derinami su kitomis akcijomis ar nuolaidomis, nebent tai aiškiai nurodyta. Išsami informacija klientams siunčiama el. paštu.
7.4. Informaciją apie kliento naudojamų unikalių produktų arba taškų skaičių ir lygį Bankas siunčia klientui el. paštu. Aktualią informaciją apie pasiūlymus galima rasti Privalumų programos interneto puslapyje.
7.5. Informacija apie nuolaidų kodus, naujus partnerių pasiūlymus klientui siunčiama el. paštu.
7.6. Ypatingi pasiūlymai neturi piniginės vertės ir negali būti keičiami į grynuosius pinigus.
7.7. Klientas turi teisę pasirinkti geriausią galiojantį pasiūlymą, jei Bankas tokį siūlo.

8. Asmens duomenų tvarkymas 

8.1. Privalumų programos dalyvių duomenys tvarkomi pagal „Luminor“ grupės Privatumo politiką, siekiant įvertinti ir tobulinti programą.
8.2. Bankas gali paprašyti dalyvių pateikti atsiliepimus apie savo patirtį. Bankas juos naudos programai tobulinti. Pateikti atsiliepimus nėra privaloma.

9. Pakeitimai ir nutraukimas 

9.1. Bankas savo nuožiūra gali bet kuriuo metu pakeisti Privalumų programos Taisykles arba nutraukti Privalumų programą. Bankas pasilieka teisę bet kuriuo metu be išankstinio įspėjimo pakeisti arba nutraukti Privalumų programą, šias Taisykles arba bet kurį Privalumų programos aspektą. Pakeitimai gali apimti naudojimosi pasiūlymais sąlygų pakeitimus arba programos lygių privalumų pokyčius. Apie esminius pakeitimus dalyviai bus informuoti el. paštu arba Banko interneto svetainėje.

10.  Sukčiavimas ir piktnaudžiavimas 

10.1. Nustačius sukčiavimą, piktnaudžiavimą ar šių Taisyklių pažeidimą, Bankas gali nutraukti kliento dalyvavimą Privalumų programoje.

11. Taikytini teisės aktai 

11.1. Šios Taisyklės ir santykiai pagal šias Taisykles yra reglamentuojami jurisdikcijos, kurioje veikia Bankas, įstatymais.

12. Intelektinė nuosavybė

12.1. Visa Programos bandomojo projekto medžiaga, įskaitant logotipus ir pasiūlymus, yra Banko ir jo partnerių nuosavybė.

13. Kontaktinė informacija

13.1. Jei turite klausimų ar reikia pagalbos dėl Privalumų programos, prašome susisiekti su Banko klientų aptarnavimo komanda el. paštu info@luminor.lt arba telefonu +370 5 239 3444.
13.2. Naudodamiesi Privalumų programos pasiūlymais jūs patvirtinate, kad perskaitėte, supratote ir sutinkate laikytis šių Taisyklių.