Dažniausiai užduodami klausimai | Luminor
Kur turėtumėte kreiptis, jei įvyktų draudžiamasis įvykis?

Ne vėliau kaip per 15 kalendorinių dienų nuo grįžimo į nuolatinę gyvenamąją vietą kreipkitės į „AmTrust at Lloyd's“ atstovą – UAB „April Lietuva Assistance“. Su jais galite susisiekti būdami ir Lietuvoje, ir užsienyje 24/7:

Kada ir kiek laiko galioja draudimas?

Jūsų draudimas galioja tik užsienyje ir yra aktyvinamas iš karto, kai išvykstate iš Lietuvos Respublikos. Draudimas taikomas kelionei į užsienį, trunkančiai ne ilgiau nei 90 kalendorinių dienų.

Kaip viskas vyksta įvykus draudiminiam įvykiui, ar turiu sumokėti vietoje ir tuomet draudimo bendrovė kompensuoja išlaidas?

Yra keli variantai:

  • Atsitikus nelaimei kreiptis į UAB „April Lietuva Assistance“ ir su jų pagalba vykdyti tolimesnius veiksmus, t. y. galite sutarti, kad išmoka būtų tiesiai mokama trečiai šaliai, pavyzdžiui, medicininių išlaidų, civilinės atsakomybės arba repatriacijos atveju.
  • Jeigu draudžiamojo įvykio atveju nesikreipsite į UAB „April Lietuva Assistance“ ir sąskaitas apmokėsite patys (išskyrus trečiųjų šalių reikalavimus, kai galimai kyla Jūsų civilinė atsakomybė), grįžę iš kelionės per 15 dienų apie žalą praneškite anksčiau nurodytais kontaktais ir Jums bus suteikta visa reikiama informacija bei pagalba dėl išlaidų atlyginimo.