Turite, o gal atidarote naują e. parduotuvę? Su e. prekybos paslauga savo pirkėjams suteiksite greitą, saugų ir patogų būdą atsiskaityti.

Kodėl verta rinktis e. prekybą (Banklink)?

Kaip užsisakyti e. prekybos paslaugą?

1

Susisiekite su mumis

Užpildykite užklausos formą, skambinkite tel. 1608 arba tiesiai savo konsultantui: pateiksime jums pasiūlymą, paraišką ir sutarties pavyzdį.

2

Pasirašykime sutartį

Kai užpildysite paraišką, sutarsime dėl sutarties sąlygų ir pasirašysime sutartį.

3

Gaukite technines sąlygas

Iš mūsų gausite visą reikiamą techninę dokumentaciją ir tolesnes instrukcijas.

4

Sinchronizuokite sistemas

Įdiekite e. prekybos sprendimą į savo e. parduotuvę.

5

Apsikeiskime duomenimis

Apsikeiskite su mumis viešojo sertifikato raktais.

Nepamirškite dokumentų

  • Jei esate mūsų klientas, jums reikės tik užpildytos paraiškos
  • Dar ne klientas? Tapkite juo

Naudingos nuorodos

Kainynas
Banko mokėjimo paslaugų teikimo sąlygos
Techninės sąlygos

Atsisiųskite logotipus (*.zip archyvas):
 Luminor|DNB
Luminor|Nordea

Palengvinkite atsiskaitymą už prekes ir paslaugas

Panašios paslaugos: E. sąskaitosLėšų surinkimo sprendimai, Atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis paslauga