Informacija klientams apie sistemų sujungimą

Iki 2019 m. III ketv. pabaigos “Luminor” planuoja sujungti turimas bankines sistemas į vieną. Sistemų sujungimą pradėsime nuo privačių klientų paslaugų perkėlimo. Tai darysime etapais – pirmiausiai vieningos platformos privalumais galės naudotis klientai, kurie turi paprasčiausius banko produktus. Vėliau perkelsime ir sudėtingesnius banko produktus bei paslaugas.

Artėjant jūsų perkėlimo datai iš mūsų gausite informacinį laišką, kuris padės jums prisijungti prie vieningos sistemos bei aktyvuoti naujas korteles.

Luminor|DNB klientams paslaugų perkėlimas įtakos neturės.
 

Informacija Luminor|Nordea klientams

Privatiems klientams

  • Pranešime apie artėjantį jūsų paslaugų perkėlimą.
  • Gausite informacinį laišką, kuris paaiškins, kaip prisijungti prie interneto banko.
  • Naujas Visa korteles atsiųsime interneto banke jūsų pateiktu adresu. Prisijunkite prie Luminor|Nordea interneto banko ir įsitikinkite, kad nurodytas adresas yra teisingas.
  • SVARBU   Jeigu gavote laišką, kad keisis jūsų sąskaitos numeris, jį matysite prisijungę prie vieningos Luminor|DNB sistemos. Apie pasikeitusį sąskaitos numerį praneškite  darbdaviui, valstybės institucijoms ir kitiems asmenims, kurie atlieka jums pavedimus.
  • Jei turite keletą sąskaitų su skirtingomis valiutomis, po perkėlimo jos bus sujungtos į vieną sąskaitą su skirtingomis valiutomis.

Verslo klientams

Verslo klientams daugiau informacijos apie paslaugų perkėlimą planuojame paskelbti 2019 m. antrąjį ketvirtį.
 

Klausimai ir atsakymai dėl klientų ir jų paslaugų duomenų perkėlimo

Kaip pasirengti pokyčiams?

1

Atnaujinkite savo kontaktinę informaciją

  • Jūs gausite asmeninę žinutę ir laišką su detalia pokyčių informacija, o taip pat nurodysime konkrečią datą, kada į vieningą Luminor sistemą bus perkeliami jūsų produktai.
  • Atnaujinkite savo kontaktinius duomenis Luminor|Nordea interneto banke arba paskambinę +371 5 219 7115, jei pastaruoju metu jie keitėsi.
  • Toliau įprastai naudokitės Luminor paslaugomis, prisijungdami prie Luminor|Nordea interneto banko – siųskite ir gaukite pervedimus, naudokitės savo mokėjimo kortele.

2

Atsiųsime daugiau informacijos

  • Artėjant paslaugų perkėlimo datai mes atsiųsime jums:
    • jūsų naują Luminor VISA mokėjimo kortelę
    • Informaciją, kaip prisijungti prie Luminor|DNB interneto banko.
  • Gavę šią informaciją, galite parsisiųsti Smart-ID ir, prisijungę prie Luminor|DNB interneto banko, jį išbandyti. Čia matysite naują sąskaitos numerį.
  • Toliau įprastai naudokitės Luminor paslaugomis, prisijungdami prie Luminor|Nordea interneto banko – siųskite ir gaukite pervedimus, naudokitės savo mokėjimo kortele.

3

Perkėlus paslaugas

  • Po duomenų ir paslaugų perkėlimo, galite pradėti naudotis vieningu Luminor interneto banku ir nauja jūsų sąskaita, kitomis Luminor paslaugomis, taip pat mokėti jūsų naująja VISA mokėjimų kortele. 
  • Visus mokėjimus gausite tik į jūsų banko sąskaitą su naujuoju numeriu, mokėjimus atlikti galėsite tik iš šios sąskaitos.
  • Luminor|Nordea interneto ir mobilus bankai bus neprieinami. Luminor|Nordea interneto banką galėsite naudoti tik Smart-ID parsisiuntimui, jei to dar nepadarėte.

Naudingos nuorodos

 Kaip susikurti Smart-ID paskyrą
Susipažinkite su Luminor|DNB interneto banku
Klausimai ir atsakymai: klientų ir jų paslaugų duomenų perkėlimas į vieningą Luminor platformą
Operacijų limitų priskyrimo principai naujoms VISA mokėjimo kortelėms

Paslaugų perkėlimas į vieningą Luminor platformą