Bendrieji

Ką reiškia kliento paslaugų perkėlimas į vieningą Luminor banko sistemą?

Klientų perkėlimo projektas turės įtakos esamiems „Luminor“ klientams, kurie naudojasi Luminor|Nordea produktais (t.y. Luminor|Nordea interneto banku, banko kortelėmis ar kitais produktais). Visi šie klientai bus perkelti į vieningą „Luminor“ platformą, kuri veikia buvusio DNB banko sistemų pagrindu. Klientai į vieningą platformą perkeliami ne visi iškart, o etapais. Perkėlimas bus įgyvendintas iki 2019 m. pabaigos. Dėsime visas pastangas, kad dėl šio perkėlimo klientai pajustų kuo mažiau trikdžių tvarkydami savo finansus.
 

Kodėl bankas perkelia klientus ir jų paslaugas iš Luminor|Nordea sistemų?

Bankams DNB ir „Nordea“ sujungus veiklas Baltijos šalyse, iškilo natūralus poreikis sutelkti paslaugas ir produktus po vienu skėčiu, t.y. vienoje platformoje. Perkėlus Luminor|Nordea klientus į vieningą „Luminor“ sistemą, bankas tokiu būdu ne tik suvienodins paslaugas ir produktus esamiems klientams, tačiau ir galės pasiūlyti pažangius ir šiuolaikiškus bankininkystės sprendimus. 

Ar turėsiu pateikti prašymą dėl šiuo metu man teikiamų banko paslaugų perkėlimo? Jei taip – kam, kokiu būdu ir iki kokios datos turiu pateikti tokį prašymą?

Kreiptis į banką dėl paslaugų ir produktų perkėlimo jums nereikia. Bankas atliks visus veiksmus, kurie užtikrins sklandų sąskaitos ir kitų produktų perkėlimą. 

Kaip bus perkeliami atskiri mano turimi produktai – paskolos, kredito kortelės, kaupiama pensija?

Vienu metu bus perkeliami visi jūsų turimi banko produktai. Kreiptis į banką dėl paslaugų ir produktų perkėlimo jums nereikia. Bankas atliks visus veiksmus, kurie užtikrins sklandų sąskaitos ir kitų produktų perkėlimą. 

Ar jau mane perkeliat? Ką turiu žinoti?

Jums reikia sulaukti jums skirto asmeninio laiško, kuriame bus nurodytos visos jūsų paslaugų perkėlimo detalės. Paslaugų perkėlimas vyks etapais iki 2019 m. pabaigos. 

Informacija bus siunčiama el.paštu ir laiškais interneto banke. Kai gausite laišką, įdėmiai perskaitykite instrukcijas. Jeigu kils klausimų – kreipkitės į mus. 

Rekomenduojame jau šiuo metu atnaujinti savo kontaktinius duomenis  - tiek telefonu, tiek ir interneto banke.

Negavau jokios asmeninės informacijos.

Reiškia, mes jos dar jums nesiuntėme. Kai išsiųsime, gausite el.paštu, interneto banke, informuosime ir SMS. Laukdami laiško, galite atnaujinti savo kontaktinius duomenis  - tiek telefonu, tiek ir interneto banke. 

Aš Luminor|DNB klientas – ar man kas nors keisis?

Sistemos, kuriomis jūs naudojatės, išliks tos pačios. Pokyčių gali būti tiktai tuo atveju, jeigu naudojatės ir Luminor|Nordea sistemomis. 

Kas pasikeis privatiems klientams?

Privatiems klientams yra numatomi šie pokyčiai:

  • Keičiasi sąskaitos numeris (IBAN) 
  • Tapatybės nustatymui interneto banke bus naudojama Smart-ID programėlė;
  • VISA mokėjimo kortelės pakeis MasterCard korteles
Apie konkrečius pasikeitimus informuosime likus bent 60 dienų iki numatomų pasikeitimų įsigaliojimo. 

Kas pasikeis verslo klientams?

Šiuo metu verslo klientų perkėlimas yra planuojamas. Detalią informaciją pateiksime artėjant verslo kliento perkėlimui. Iš esmės, sieksime visus susitarimus su klientais be pakeitimų perkelti į vieningą pagrindinę sistemą. Kai kuriuos pokyčius pagal mūsų paslaugų teikimo sąlygas įgyvendinsim vienašališkai.  Klientai bus informuojami apie tokius pakeitimus atitinkamai bent prieš 60 dienų.  


Sąskaitos, išrašai

Ar po perkėlimo keisis mano sąskaitos numeris (IBAN)? Kur jį galiu sužinoti?

Privatiems klientams:

Perkėlus jūsų sąskaitą iš Luminor|Nordea platformos į naująją, keisis jūsų sąskaitos numeris. Naująjį sąskaitos numerį sužinosite vieningame Luminor interneto banke, prie kurio prisijungsite perkėlimo metu. 

Svarbu:
Naująjį sąskaitos numerį būtinai praneškite darbdaviui, valstybės institucijoms ir kitiems asmenims, kurie atlieka jums pervedimus. 

Nuo paslaugų perkėlimo dienos visi pervedimai, gauti į sąskaitą senuoju numeriu, bus grąžinti mokėtojui. Apie sugrąžintus pervedimus informuosime asmeniškai SMS žinute.

Verslui:

Detalesnę informaciją apie tai, kaip bus perkeliamos verslo paslaugos ir produktai pranešime š.m. II ketvirtį. 

Turiu sąskaitą ir Luminor|Nordea, ir Luminor|DNB. Kaip vyks mano paslaugų perkėlimas?

Jūsų sąskaita iš Luminor|Nordea bus perkelta ir papildys turimų Luminor|DNB sąskaitų sąrašą.

„Dvigubi“ klientai gali nuspręsti, ar pageidauja išlaikyti visas sąskaitas ir produktus po perkėlimo, ar nutraukti nebereikalingų produktų (pvz., papildomų sąskaitų) naudojimą. Tai galite padaryti jau dabar.

„Dvigubiems“ klientams į paslaugų krepšelį bus įtraukta dar viena mokėjimo kortelė (jeigu atitinka krepšelio apimtį). Kortelėms, kurios netilps į paslaugų krepšelį, bus taikomi standartiniai įkainiai.

Kur galėsiu matyti sąskaitoje senuoju numeriu įvykdytas operacijas?

Vieningame Luminor interneto banke bus galima matyti 3 pastarųjų metų ir senuoju sąskaitos numeriu atliktas operacijas, pasirinkus sąskaitą naujuoju numeriu.

Senesnius išrašus galėsite gauti, pateikę prašymą Luminor|DNB interneto banke arba klientų aptarnavimo padalinyje.

Ar dėl paslaugų perkėlimo uždarysite neaktyvias sąskaitas?

Bankas uždarys visas klientų neaktyvias sąskaitas, jeigu jos nėra naudojamos ar susijusios su kitais kliento turimais produktais. Informaciją apie uždaromą sąskaitą gausite 60 dienų iki sąskaitos uždarymo ir, jei sąskaita jums reikalinga, informuokite apie tai banką. 

Nesutinku keisti savo sąskaitos numerio? Ką daryti?

Jūs galite nesutikti su mūsų siūlomu paslaugų ir produktų perkėlimo sprendimu. Apie tai turėtumėte mus informuoti ne vėliau kaip iki perkėlimo dienos. Tuomet mes pasiūlysime jums uždaryti savo turimas Luminor|Nordea sąskaitas, o produktus perkelti pas kitą banko paslaugų teikėją. 


Mokėjimo kortelės

Kaip bus perkeliama mano mokėjimo kortelė? Ar gali būti kokių sutrikimų atsiskaitant dėl jos perkėlimo?

Artėjant perkėlimo datai, jūs gausite naują VISA kortelę bei laišką su informacija, kaip prisijungti prie jūsų naujojo interneto banko. Iki perkėlimo datos naudositės savo šiuo metu turima, senąja kortele – po perkėlimo datos pradės galioti jūsų naujoji VISA. Dėsime visas pastangas, kad nebūtų jokių trukdžių naudotis jūsų sąskaitos pinigais su skirtingomis kortelėmis. 

Kaip mane informuos, ką turėčiau padaryti dėl perkėlimo?

Artėjant individualiai jūsų perkėlimo datai gausite laišką su informacija, kaip vyks paslaugų perkėlimas, kada matysite naujosios sąskaitos numerį, paaiškinsime, kaip prisijungti prie jūsų naujojo interneto banko ir kada pradėti naudoti savo sąskaitą naujuoju numeriu bei VISA mokėjimo kortelę.  

Naują VISA mokėjimo kortelę  išsiųsime ir apie tai informuosime jus SMS pranešimu. Jei po 10 d. nuo šio SMS pranešimo gavimo vis dar negausite laiško su naująja VISA kortele, susisiekite telefonu +370 5 219 7115 arba el. paštu paslauguperkelimas@luminor.lt, arba kreipkitės į klientų aptarnavimo padalinį.

Interneto banku nesinaudoju. Kaip bus aktyvuota nauja mano kortelė?

Naująją debeto kortelę gausite paštu. Naudotis ja galėsite pradėti po lėšų perkėlimo.  

Gyvenu užsienyje. Kokius veiksmus turėčiau atlikti, kad gaučiau naujas mokėjimo korteles ir galėčiau toliau netrukdomai naudotis banko paslaugomis?

Artėjant individualiai jūsų paslaugų perkėlimo datai gausite  laišką su išsamia informacija. Jame paaiškinsime, kaip pradėti naudotis savo naujosiomis kortelėmis, interneto banku ir kitais produktais. Naują kortelę atsiųsime adresu Lietuvoje arba užsienyje, kuris nurodytas jūsų interneto banke.

Perkeltus produktus ir paslaugas matysite vieningoje Luminor|DNB sistemoje prisijungę su Smart-ID. Smart-ID „Android“ telefonams galite atsisiųsti iš čia, o programėlę „iPhone“ telefonams rasite čia.  

Prisijungti prie savo naujo Luminor|DNB interneto banko galėsite naudodamiesi:

  • Smart-ID programėle
  • Lietuvos ryšio operatoriaus suteiktu mobiliuoju parašu 
  • Lietuvos piliečio asmens tapatybės kortelėje įdiegtu elektroniniu parašu


Interneto bankas

Koks patogiausias būdas susitvarkyti visus su perkėlimu susijusius reikalus?

Paprasčiausia visus savo perkeltus produktus ir paslaugas pasiekti su Smart-ID savo naujajame Luminor| DNB interneto banke. Artėjant individualiai jūsų paslaugų perkėlimo datai gausite laišką su instrukcija, kaip tai padaryti ir pradėti naudotis savo naująja debeto /kredito kortele. 

Jau dabar galite į išmanųjį telefoną atsisiųsti Smart-ID programėlę, su kuria lengvai prisijungsite prie savo naujojo interneto banko. Tai saugi ir patogi tapatybės nustatymo priemonė. Programėlę „Android“ telefonams galite atsisiųsti iš čia, o programėlę „iPhone“ telefonams rasite čia.  

Apsilankyti skyriuje reikėtų tik išskirtiniu atveju – t.y. jei nesinaudojate internetine bankininkyste, pametėte prisijungimo slaptažodžius, neturite išmanaus telefono patvirtinti tapatybei ar pan. 

Taip pat į jūsų visus klausimus yra pasiruošę atsakyti mūsų konsultantai, susisiekite telefonu +370 5 219 7115 arba el. paštu paslauguperkelimas@luminor.lt.

Kokios yra Smart-ID alternatyvos?

Klientai, kurie neturi išmaniojo telefono, neturi galimybės ar nepageidauja naudoti Smart-ID, galės iš banko gauti Luminor kodų generatorių arba naudotis kitomis prisijungimo priemonėmis (mobilusis parašas, asmens tapatybės kortelėje įdiegtas elektroninis parašas).

Ar galėsiu prisijungti prie naujojo interneto banko su kodų generatoriumi ar Nordea Codes programėle?

Jūsų turimą Luminor| Nordea kodų generatorių arba programėlę „Nordea Codes“ po paslaugų perkėlimo bus galima naudoti tik Smart-ID priemonės aktyvavimui. Jeigu jūs pageidaujate ir toliau naudoti kodų generatorių prisijungimui prie naujojo interneto banko, prašome kreiptis į banko klientų aptarnavimo padalinį Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje. 

Nuo kada nebegalėsiu naudotis senaisiais banko produktais?

Po jūsų produktų ir paslaugų perkėlimo datos, Luminor|Nordea interneto bei mobiliame banke esantys produktai taps nebeprieinami, o naujuosius produktus galėsite pradėti naudoti iš karto po perkėlimo.

Jei iki paslaugų ir produktų perkėlimo datos neprisijungsite prie savo naujojo interneto banko, šiuos veiksmus galėsite atlikti ir po visų paslaugų perkėlimo datos. 


Pervedimai

Pervedimus atlieku Luminor|Nordea interneto banke. Kas pasikeis pradėjus juos atlikti vieningame interneto banke?

  • Visi pervedimai bus gaunami ir siunčiami tik į/iš sąskaitos (-ų) nauju numeriu. Būtina informuoti mokėtojus apie pasikeitusį sąskaitos (-ų) numerį;
  • Perkelsime Luminor|Nordea interneto banke sukurtus ruošinius pervedimams iš skilties „Gavėjų registras“ į Luminor|DNB interneto banko skiltį „Mano ruošiniai“. Ruošiniai, kurie sukurti po 1 perkėlimo etapo datos, nebus perkelti;
  • Neturėsime galimybės perkelti jūsų Luminor|Nordea interneto banke sukurtų įmokų ir mokesčių ruošinių, todėl siūlome juos iš naujo susikurti Luminor|DNB interneto banke;
  • Luminor|Nordea interneto banke parengti pervedimai su ateities mokėjimo diena, taip pat nepatvirtinti pervedimai nebus perkelti.

Ar pasikeis SWIFT kodas?

Pakeitus sąskaitos numerį taip pat keičiamas SWIFT / BIC kodas.

Klientai, atliekantys / gaunantys tarptautinius mokėjimus turi nurodyti naują SWIFT / BIC kodą - AGBLLT2X.
 

Informacija klientams apie sistemų sujungimą