Ši informacija skirta tik Luminor verslo klientams, turintiems sąskaitas prasidedančias skaičiais LTXX21400 ir verslo klientams, naudojantiems Luminor | Nordea interneto banką.

Ką tai reiškia?

Paslaugų perkėlimas į vieningą sistemą reiškia, kad:

Kaip jūs turėtumėte pasirengti paslaugų perkėlimui?

Vasario pabaigoje / kovo pradžioje

Vasario pabaigoje / kovo pradžioje

Atnaujinkite įmonės kontaktinius duomenis.
Patikrinkite, ar teisingai nurodytas įmonės adresas bei kita kontaktinė informacija. Patikrinti šią informaciją galite interneto banke.
Pasitikrinkite el. paštą arba interneto banką – mes informuosime jus apie tikslią paslaugų perkėlimo datą ir apie jo įtaką mūsų verslo klientams.

Vėliausiai gegužę

Vėliausiai gegužę

Jūsų įmonė paštu gaus naujas VISA mokėjimo korteles.
Paprašykite kortelių turėtojų korteles laikyti piniginėse, kad jie jomis galėtų pradėti naudotis nuo paslaugų perkėlimo dienos.
Naujomis VISA kortelėmis bus galima naudotis ne anksčiau kaip nuo paslaugų perkėlimo dienos.

Išvakarėse – likus kelioms dienoms iki perkėlimo birželio 26-28 d.

Išvakarėse – likus kelioms dienoms iki perkėlimo birželio 26-28 d.

Mokėjimus atlikite iš anksto ir, jei reikia, turėkite grynųjų pinigų.
Paslaugų perkėlimo savaitgalį galimi trikdžiai atsiskaitant kortelėmis ir naudojantis interneto banku.

Po paslaugų perkėlimo – nuo birželio 29 d.

Po paslaugų perkėlimo – nuo birželio 29 d.

Pradėkite naudotis naujomis mokėjimo kortelėmis.
Pradėkite naudotis Luminor|DNB interneto banku.
Naujas Luminor BIC kodas – AGBLLT2X. Pateikite jį savo verslo partneriams ir klientams, ketinantiems atlikti mokėjimus jums kitomis valiutomis.


Pasikeitimų sąrašas

Sąskaitos

  • Perkelsime visas sąskaitas, kurių numeris prasideda LTXX21400. Kiekviena perkelta IBAN sąskaita vieningoje Luminor sistemoje taps daugiavaliutine (t. y. tas pats IBAN numeris gali būti atidarytas įvairiomis valiutomis). Klientas pats turėtų apsispręsti, kurias IBAN sąskaitas pasilikti ir naudoti jas įvairioms valiutoms, o kurias uždaryti. Sąskaitą galite uždaryti pateikus prašymą interneto banke arba banko klientų aptarnavimo padalinyje.
  • Keičiasi Minimalaus sąskaitos mokesčio taikymo tvarka. Iki paslaugų perkėlimo buvo taikomas vienas mokestis visoms sąskaitoms. Perkėlus paslaugas mokestis bus taikomas kiekvienam IBAN numeriui atskirai. Pereinamojo laikotarpio metu (t.y. nuo paslaugų perkėlimo iki kito Kainyno pakeitimo) taikysime vieną mokestį už visas perkeltas sąskaitas. Kviečiame pasinaudoti daugiavaliutinės sąskaitos privalumu - naudokite tą patį IBAN numerį kitų valiutų sąskaitoms,  o perteklines IBAN numerių sąskaitas uždarykite, nes pasibaigus pereinamajam laikotarpiui mokestį taikysime kiekvienam IBAN atskirai. 
  • Konkrečioje sąskaitoje susidaręs įsiskolinimas padengiamas gavus įplaukas tik į šią sąskaitą. Tais atvejais, kai trūksta lėšų konkrečioje sąskaitoje mokesčiams nurašyti, bankui mokėtinos sumos kaupiamos ir nurašomos gavus įplaukas į bet kurią sąskaitą banke.
  • Parašų ir antspaudo pavyzdžių kortelėje nustatytos Sąskaitų valdytojų teisės banko konsultacijų centre bus nustatytos tokios pačios, kokios yra suteiktos interneto banke, neatsižvelgiant kur atliks operaciją – Banko konsultacijų centre ar interneto banke. Esant poreikiui pasirūpinkite sąskaitų valdytojų teisių suteikimu interneto banke iki paslaugų perkėlimo dienos.
  • Jūsų sąskaitai (-oms) ir Luminor VISA kortelei (-ėms) galios Mokėjimo paslaugų teikimo sąlygų ir Kainyno nuostatos, taikomos sąskaitoms, kurių numeris prasideda LTXX40100.
  • Jei perkeliama sąskaita (-os) turi trečiųjų šalių pateiktų ir neapmokėtų areštuotų/apribotų sumų ir joms nustatyta laisvai disponuojama suma, ja 2020 m. birželio 27-28 dienomis pasinaudoti negalėsite, tačiau nuo 2020 m. birželio 29 iki liepos 2 d. galėsite pasinaudoti kaip įprasta, atvykę į klientų aptarnavimo padalinį. Nuo 2020 m. liepos 3 d. laisvai disponuojamą sumą bus galima naudoti:  išsigryninant bankomate Lietuvoje ir užsienyje; atsiskaityti prekybos ir paslaugų vietose Lietuvoje ir užsienyje; atsiskaityti internetinės prekybos vietose, atlikti mokėjimus interneto banke/mobiliojoje programėlėje.

Paslaugų krepšeliai

  • Perkelsime jūsų turimą verslo paslaugų krepšelį paslaugų perkėlimo mėnesio pradžioje. Jei jau turite sąskaitų, kurios prasideda LTXX40100, peržiūrėsime jums taikomus verslo paslaugų krepšelius  ir priskirsime vieną - didesnės apimties verslo paslaugų krepšelį, kurio sudėtį ir tipą peržiūrėti ir keisti galėsite Luminor | DNB interneto arba mobiliame banke;
  • Nebeliks XL verslo paslaugų krepšelio. Perkėlimo metu vietoje jo priskirsime L verslo paslaugų krepšelį, kurio sudėtį ir kainą galite sužinoti čia.
  • Komisinį atlyginimą už paslaugas ir operacijas viršijančias už verslo paslaugų krepšelio atlyginimą teikiamų paslaugų ir/ar operacijų limitą nurašysime iš jūsų sąskaitų kitą darbo dieną po operacijos, viršijančios pasirinkto krepšelio sudėtį, atlikimo. Mėnesio mokestis nurašomas iš jūsų pasirinktos sąskaitos per pirmas 5 (penkias) einamojo mėnesio darbo dienas.
  • Mokestį už verslo paslaugų krepšelį už birželio mėn. nurašysime birželio 25 d., o nuo liepos mėnesio mokestį už verslo paslaugų krepšelį nurašysime iš jūsų sąskaitos per pirmas 5 (penkias) einamojo mėnesio dienas.

Mokėjimo kortelės

  • Neplatinsime Luminor Mastercard debeto mokėjimo kortelių. Jei tokias turėjote, pagaminsime naujas Luminor VISA debeto mokėjimo korteles ir išsiųsime jas įmonės nurodytu pašto adresu.
  • Naujai Luminor VISA debeto kortelei galios toks pats kaip ir senosios Mastercard kortelės PIN kodas.
  • Naujai Luminor VISA debeto mokėjimo kortelei bus nustatytas galiojimo laikas - 03/2023.
  • Keisis išgryninimo ir atsiskaitymo operacijų limitai. Naujus limitus Luminor VISA debeto kortelėms verslo klientams rasite čia.
  • Verslo mokėjimo kortelės bus matomos tik įmonės vardu naudojamame interneto ar mobiliame banke.
  • Jeigu turėjote Mastercard debeto kortelę su draudimu, pratęsime jūsų kelionių draudimo polisą, kuris tam pačiam kortelės turėtojui galios vienus metus nuo paslaugų perkėlimo datos.
  • Jeigu dažnai keliaujate, apsvarstykite galimybę įsigyti kitą Luminor kortelę (verslo kredito kortelę), kuri tradiciškai turi platesnį aptarnavimo tinklą pasaulyje, o į ją įeina kelionių draudimas.
  • Keisis kredito mokėjimo kortelių sąlygos. Luminor Mastercard kredito mokėjimo kortelės neveiks likus 14 d. iki paslaugų perkėlimo dienos, panaudotas Mastercard kortelės kredito limitas bus padengtas automatiškai, naudojant jūsų buvusio Nordea banko sąskaitose esančias lėšas.
  • Atliekant techninius paslaugų perkėlimo darbus:
      - pinigai, įmokėti per bankomatą su Luminor Mastercard debeto kortele 2020 m. birželio  26 d. po 15 val. bus užskaityti į sąskaitą 2020 m. birželio 29 d. 9 val.
      - negalėsite naudoti Luminor MASTERCARD mokėjimo kortelių nuo 2020 m. birželio  26 d. 22 val. Naujas VISA mokėjimo korteles galėsite naudoti nuo 2020 m. birželio 27 d. 14 val.
    Atkreipiame dėmesį, kad dėl savaitgalį atliekamų IT darbų apimties, nurodytas laikas, kada nebus teikiamos paslaugos, gali nežymiai kisti.

Išrašai

  • Luminor|DNB interneto banke pasirinkus funkciją „Sąskaitos išrašas“, galėsite matyti trejų pastarųjų metų atliktas operacijas. Skirtingi operacijų kodai bus matomi iki paslaugų perkėlimo datos. Senesnius išrašus galėsite gauti už mūsų kainyne nurodytą įkainį, pateikę prašymą klientų aptarnavimo padalinyje arba Luminor|DNB interneto banke.
  • Išrašus, kurie buvo pateikiami E-pay kanalu po visų paslaugų perkėlimo pateiksime el. paštu. Būtina pasitikrinti, ar bankui esate nurodę savo aktyvų ir naudojamą el. pašto adresą. Tai galite padaryti Interneto banke arba telefonu 1608.
  • Luminor|DNB interneto banke negalėsite pasirinkti sąskaitos išrašo formatu „Kasdieniai likučiai XML formatu (CAMT 52)“. Atitinkamą informaciją matysite interneto banke pasirinkę sąskaitos išrašo peržiūrą lange.
  • Luminor|DNB interneto banko XML išraše nebenaudosime kai kurių neprivalomų laukų, kuriuos matysite pažymėtus raudonai nuorodoje čia.
  • Sąskaitų išrašus csv formatu pateiksime kitokia struktūra. Naują struktūrą matysite čia.
  • Naudosime kitus mokėjimo operacijų kodus, kurių sąrašą rasite čia.
  • Sąskaitos išraše MT940 formatu nebus naudojami trumpieji operacijų kodai.

Mokėjimai

  • Perkelsime Luminor|Nordea interneto banke sukurtus mokėjimo nurodymų ruošinius iš skilties „Gavėjų registras“ į Luminor|DNB interneto banko skiltį „Mano ruošiniai“. Perkelti bus tik ruošiniai, sukurti iki 2020 m. kovo 3 d. Vėliau sukurtų ruošinių jau nebeperkelsime, todėl siūlome juos susikurti Luminor|DNB interneto banke.
  • Perkelsime periodinių pervedimų sutartis. Jas rasite Luminor|DNB interneto banko skiltyje „Mokėjimų sąrašas“. Istorinių pervedimų, įvykdytų pagal periodinių pervedimų sutartis, neperkelsime, juos galėsite peržiūrėti sąskaitos išraše.
  • Perkelsime jūsų neapmokėtas e. sąskaitas ir galiojančias automatinio e. sąskaitos apmokėjimo sutartis. Užtikrinsime e.sąskaitų gavimą į Luminor|DNB interneto banką.
  • Neperkelsime jūsų sukurtų, bet nepasirašytų mokėjimo nurodymų ir mokėjimo nurodymų su ateities apmokėjimo data.
  • Lėšos į gavėjo sąskaitą bus įskaitomos ta pačia valiuta, kuria gautas mokėjimo pervedimas. Jeigu gavėjas neturi sąskaitos gautame tarptautiniame pervedime nurodyta valiuta, ji bus atidaroma automatiškai. Maloniai prašome pasirūpinti lėšų konvertavimu į pageidaujamą valiutą. Lėšas galima konvertuoti įprastai - Luminor|DNB interneto banke arba artimiausiame klientų aptarnavimo padalinyje.
  • Keisis mokėjimo operacijų limitų Luminor|DNB interneto banke nustatymo tvarka. Limitai vykdytojui bus nustatyti visoms sąskaitoms, kurias tas vykdytojas valdo.  Nustatysime tokius limitus:
    Operacijos limitas – jei buvo nustatytas Luminor|Nordea Interneto banke, tuomet maksimalus iš vartotojo turėtų. Jei nenustatytas, tuomet toks pats kaip dienos limitas;
    Dienos limitas – maksimalus iš vartotojo turėtų;
    Mėnesio limitas – neribotas. Jei reikalingas, tuomet klientas pats turėtų pasirūpinti nustatymu.

Pageidaujamą limitą pakeisti/nustatyti galėsite pateikdami paraišką Luminor|DNB interneto banke: Paraiškos->Dokumentų grupė: „Kitos paslaugos ->Prašymai: „Prašymas pakeisti operacijų limitus interneto banke“.

  • Luminor bankas nuo paslaugų perkėlimo dienos naudos tik vieną SWIFT BIC kodą – AGBLLT2X. Pateikite jį visiems savo partneriams ir tiekėjams. Pervedimai su NDEALT2X  SWIFT kodu nuo paslaugų perkėlimo dienos nebus vykdomi.
  • Naudojantiems mokėjimų importo XML formatu paslaugą prašome pasitikrinti duomenis pagal Luminor|DNB aprašą, kurį galite rasti čia. Svarbiausios vietos į kurias reikėtų atkreipti dėmesį pakomentuotos čia.
  • Keičiasi labai skubių pervedimų eurais vykdymo terminai. Naujuosius terminus, kuriuos taikysime tokius pačius kaip ir sąskaitoms, kurių numeris prasideda LTXX40100, rasite čia.
  • Atliekant techninius paslaugų perkėlimo darbus negalėsite atlikti mokėjimų interneto ir mobiliajame bankuose nuo 2020 m. birželio 26 d. 13:00 val. Mokėjimų priėmimas bus atnaujintas nuo 2020 m. birželio mėn. 29 d. 8:00 val. per Luminor|DNB interneto banką.

Interneto bankas

  • Jei dar nenaudojate Luminor|DNB interneto banko, prisijungti galėsite su jūsų turimu Luminor|Nordea vartotojo prisijungimo kliento numeriu, naudodami mobilų parašą arba Smart-ID. Jei jau turite anksčiau jums suteiktą Luminor|DNB interneto banko prisijungimo kodą, būtinai jį ir naudokite prisijungimui.
  • Smart-ID sukūrimui pasirinkite Luminor|Nordea interneto banką kaip tapatybės patvirtinimo būdą ir prisijunkite su savo turimomis prisijungimo priemonėmis. Informaciją kaip parsisiųsti ir naudotis Smart-ID savo išmaniajame telefone rasite čia.
  • Jei prisijungimui prie Luminor|Nordea interneto banko naudojate Nordea Codes programėlę arba kodų generatorių, jų nebegalėsite naudoti prisijungdami prie Luminor | DNB interneto banko.
  • Jei prisijungimų prie Luminor|Nordea interneto banko pageidausite laikotarpyje nuo 2020 m. kovo 3 d. iki paslaugų perkėlimo dienos, kartu jums turėsime suteikti naują prisijungimo kodą ir prie Luminor|DNB interneto banko. Prisijungimus prie abiejų interneto bankų gausite atvykę į Luminor konsultavimo centrą. Konsultavimo centrų adresus rasite čia.
  • Jei naudojate persijungimą tarp skirtingų šalių Luminor interneto bankų, turėsite pasirūpinti prisijungimo priemonėmis kiekvienoje šalyje. Kliento prisijungimo kodai liks tokie patys, kaip ir anksčiau.
  • Nebus perkeliama interneto banke esanti istorinė informacija (pvz., siųsti ir gauti laiškai, informaciniai pranešimai ir kt.). Pageidaujamą informaciją galite išsisaugoti iki paslaugų perkėlimo dienos arba esant poreikiui galėsite gauti pateikus atskirą prašymą banko skyriuje, interneto banke ar nuotolinio ryšio priemonėmis.
  • Atliekant techninius paslaugų perkėlimo darbus negalėsite prisijungti prie interneto ir mobiliojo banko nuo 2020 m. birželio 26 d. 13:00 val. Prisijungti galėsite prie Luminor|DNB interneto ir mobiliojo banko nuo 2020 m. birželio mėn. 28 d. 18:00 val.

Indėliai

  • Keisis palūkanų išmokėjimo dažnis ir mokėjimo diena indėliams su periodiniu palūkanų išmokėjimu. Visais atvejais palūkanos bus išmokamos kartą per mėnesį pirmą mėnesio dieną.
  • Neperkelsime pasibaigusių terminuotų indėlių sandorių istorinės informacijos, kurią esant poreikiui galėsite gauti banko Konsultacijų centruose.
  • Įkeistus indėlius (angl. pledge) perkelsime taip pat kaip įprastus terminuotus indėlius, tik įkeisti indėliai bus blokuoti ir priskirti kaip užstatas prie paskolos.
  • Keisis palūkanų skaičiavimo metodas - skaičiuojant palūkanas kalendorinių metų dienų skaičius prilyginamas 360, o kalendorinio mėnesio dienų skaičius prilyginamas 30.
  • Bus keičiama ir nuo paslaugų perkėlimo dienos galios nauja šio dokumento redakcija: „Bendrasis terminuotųjų indėlių sąlygų aprašas verslo klientams“. Su juo galite susipažinti  čia.

Paskolos

  • Keičiamas įmokų už kreditą, palūkanų ir kitų mokėtinų sumų nurašymo nuo sąskaitos laikas. Įmokos už kreditą, palūkanos ir kitos mokėtinos sumos bus nurašomos mokėjimo dienos pradžioje, todėl lėšos šiems mokėjimams padengti turi būti sukauptos kredito aptarnavimo sąskaitoje (t.y. kredito sutartyje nurodytoje sąskaitoje, skirtoje kreditui išmokėti bei mokėtinoms sumoms nurašyti) iki dienos, einančios prieš mokėjimo dieną, pabaigos. Jeigu mokėjimo dienos pradžioje aukščiau nurodytoje Kredito gavėjo sąskaitoje nėra pakankamo lėšų likučio mokėjimams padengti, Bankas rezervuoja trūkstamą lėšų sumą kitose kredito gavėjo sąskaitose banke, apribodamas kredito gavėjo teisę mokėjimo dieną disponuoti tokia lėšų suma. Apribojimas panaikinamas kredito gavėjui pervedus reikiamą sumą į aukščiau nurodytą sąskaitą arba mokėjimo dienos pabaigoje lėšos, disponavimas kuriomis buvo apribotas, yra nurašomos mokėjimams dengti.
Atkreipiame dėmesį, kad suėjus mokėtinų sumų mokėjimo terminui ir kredito sutartyje nurodytoje sąskaitoje nesant pakankamam lėšų likučiui mokėjimui padengti, toliau yra tikrinamos kitos kredito gavėjo sąskaitos nepriklausomai nuo to, kokia lėšų, esančių tokiose sąskaitose, valiuta.

Siekiant išvengti valiutos keitimo bei su tuo susijusių papildomų kaštų, svarbu užtikrinti, kad mokėtinų sumų mokėjimo dieną kredito sutartyje nurodytoje sąskaitoje būtų pakankamai lėšų mokėjimui padengti kredito valiuta. Jei pasikeitęs mokėtinų sumų nuskaičiavimo principas gali sukelti nepatogumų dėl to, kad įprastai lėšos mokėjimams dengti yra laikomos kitoje sąskaitoje, nei nurodyta kreditavimo sutartyje, kviečiame kreiptis į Banką dėl sąskaitos, kuri nustatoma pagrindine mokėtinų sumų surinkimo sąskaita, pakeitimo, kad išvengtumėte galimų nepatogumų.
  • Tikslinamas banko sąskaitos kredito (angl.overdraft) dengimo laikas. Pinigų sumą, reikalingą Bankui mokėtinoms pinigų sumoms nurašyti, Kredito gavėjas turi sukaupti banko sąskaitos kredito sutartyje nurodytoje sąskaitoje ne vėliau kaip iki mokėjimo termino dienos 15 valandos. Jeigu mokėjimo dienos pabaigoje aukščiau nurodytoje sąskaitoje esančio lėšų likučio nepakanka įmokai padengti, Bankas rezervuoja įmokos dengimui trūkstamą lėšų sumą kitose kredito gavėjo sąskaitose Banke, apribodamas kredito gavėjo teisę disponuoti šia lėšų suma iki šių lėšų nurašymo mokėtinų sumų dengimui, kuris atliekamas ne vėliau, kaip iki mokėjimo dienos pabaigos. Jeigu iki rezervuotų lėšų nurašymo mokėtinų sumų dengimui kredito gavėjas į banko sąskaitos kredito (angl.overdraft) sutartyje nurodytą sąskaitą perveda trūkstamą lėšų sumą, Bankas nedelsiant panaikina apribojimą kredito gavėjui disponuoti atitinkama suma kitose kredito gavėjo sąskaitose Banke.
  • Visų mokėtinų sumų terminai pagal banko sąskaitos kredito (angl.overdraft) sutartis sueina faktinę sutartyje nurodytą dieną, nepriklausomai nuo to, ar tai yra darbo diena, ar oficialios šventės ar ne darbo diena. 
  • Kredito gavėjas gali imti lėšas iš banko sąskaitos kredito (angl.overdraft) limito viena diena trumpiau nei limito galiojimo terminas.
  • Paskolos mokėjimo grafikas nebus matomas Luminor|DNB interneto banke, tačiau matysite artimiausio būsimo mokėjimo kredito įmoką. Jei pageidaujate gauti mokėjimo grafiką, informuokite mus apie tai pateikdami laisvos formos prašymą (interneto banke arba Konsultacijų centre) ir kaskart pasikeitus palūkanų normai jį išsiųsime paštu paprastu laišku bankui nurodytu adresu.

Prekybos finansavimas

  • Bankas nebetaikys banko garantijų ar akredityvų išleidimo sutartyje numatytos teisės 15 procentų didinti panaudoto limito sumą, jei banko garantija ar akredityvas yra išleidžiamas kita nei suteiktas limitas valiuta.
  • Keičiasi garantijos ir/ar akredityvo limito mokesčio skaičiavimo ir mokėjimo tvarka - mokestis (kurį banko sąskaitos išrašuose matysite kaip garantijų/akredityvų palūkanas) bus mokamas už kalendorinį mėnesį paskutinę einamojo mėnesio kalendorinę dieną suteikto limito valiuta, išskyrus pirmą ir paskutinį garantijos ir/ar akredityvo limito mokesčio mokėjimą. Pirmasis mokestis bus skaičiuojamas už laikotarpį nuo garantijos ar akredityvo suteikimo dienos iki to paties mėnesio paskutinės dienos (imtinai) ir sumokamas iki to paties mėnesio paskutinės kalendorinės dienos. Mokestis, priskaičiuotas už paskutinį garantijos ar akredityvo galiojimo mėnesį, sumokamas iki dienos, kada baigiasi banko įsipareigojimai pagal suteiktą garantiją ar akredityvą. Jeigu garantija ar akredityvas suteikiamas paskutinę mėnesio kalendorinę dieną, mokestis už šią dieną sumokamas kartu su garantijos ir/ar akredityvo limito mokesčiu už kitą kalendorinį mėnesį.
Jei mokestis buvo sumokėtas išleidžiant garantiją ar akredityvą ar už ketvirtį į priekį, aukščiau nurodyta mokesčio mokėjimo tvarka bus pradėta taikyti tik pasibaigus terminui, už kurį šis mokestis jau buvo sumokėtas.

Investavimas

  • Nuo 2020 m. birželio mėn. 23 d. 8:00 val. negalėsite pateikti pavedimų dėl finansinių priemonių įsigijimo, pardavimo, pervedimo ar keitimo, naudojantis Luminor|Nordea interneto banku. Pavedimų priėmimas bus atnaujintas nuo 2020 m. birželio mėn. 29 d. 8:00 val. per Luminor|DNB interneto banką.
  • Esant poreikiui atlikti sandorį prekybos stabdymo laikotarpiu, prieš migraciją kviečiame kreiptis dėl finansinių priemonių (išskyrus su finansine priemone susietas obligacijas) perkėlimo į Luminor Investor platformą. Finansinių priemonių perkėlimas į Luminor Investor platformą bus atliekamas nemokamai. Klientams, investavusiems į biržoje prekiaujamas finansines priemones, bus sudarytos galimybės šias finansines priemones pervesti pas kitus tarpininkus nemokamai.
  • Norėdami parduoti Nordea Asset Management investicinius fondus ir/ar Nordea išleistas su finansine priemone susietas obligacijas prekybos stabdymo metu, galėsite pateikti pavedimą dėl pardavimo sandorio laisva rašytine forma per interneto banką arba banko skyriuje. Pavedimo pateikimo dieną bus fiksuojama tos dienos finansinės priemonės kaina, kuria pateiktas pavedimas bus vykdomas naujoje sistemoje pabaigus paslaugų perkėlimo procesus. Lėšos už parduotas finansines priemones bus pervestos į einamąją sąskaitą naujoje sistemoje.
  • Į vieningą Luminor platformą neperkelsime galiojančių pavedimų dėl finansinių priemonių – jie bus automatiškai atšaukti paskutinę dieną iki paslaugų perkėlimo dienos. Į vieningą platformą taip pat neperkelsime nebegaliojančių, įvykdytų ir atšauktų pavedimų, senesnių nei 2016 m. sausio mėn. 1 d. Jums paprašius, Bankas pateiks ataskaitas už ankstesnius laikotarpius apie jūsų sudarytus sandorius, jų kainą, pritaikytus mokesčius  jums patogiu būdu.
  • Periodinio investavimo į fondų vienetus sutartys nebus perkeliamos, ši paslauga klientams naujoje sistemoje teikiama nebus. Istorinių pavedimų, įvykdytų pagal periodinio investavimo į fondų vienetus sutartis, duomenys bus prieinami interneto banke už laikotarpius nuo 2016 m. sausio mėn. 1 d. Galiojančios periodinio investavimo į fondų vienetus sutartys bus automatiškai atšauktos migracijos dieną, t.y. 2020 m. birželio mėn. 26 d.
  • Naujoje vieningoje Luminor platformoje nebus teikiama Nordea Asset Management investicinių fondų vienetų keitimo paslauga.
  • Nuo paslaugų perkėlimo dienos keičiamos Bendrosios investicinių paslaugų teikimo sutarties sąlygos, kurios yra išdėstomos nauja redakcija, tuo pačiu keičiant dokumento pavadinimą. Nuo paslaugų perkėlimo dienos Bendrosios investicinių paslaugų teikimo sutarties sąlygos bus vadinamos Sutarties dėl finansinių priemonių sąskaitos tvarkymo, pavedimų vykdymo ir rekomendacijų teikimo Bendrąja dalimi.  Su dokumentu galite susipažinti čia.
  • Perkėlus paslaugas, Jums bus taikomos Investicinių paslaugų teikimo sąlygos (D). Su Investicinių paslaugų teikimo sąlygomis (D) galite susipažinti čia.

Grupės sąskaita

  • Nebeliks galimybės naudotis grupės sąskaitos administravimo priemonėmis, tokiomis kaip Luminor|Nordea interneto bankas ir „Multibank“. Ateityje galėsite pasiekti grupės sąskaitos informaciją naudodamiesi „Luminor“ elektroninės bankininkystės įrankiu „Bridge“. Susipažinti su „Bridge“ demo versija galite čia.

    Artimiausiu metu susisieksime su jumis dėl „Bridge“ prieigos ir sutarties.

Kiti skaitmeniniai kanalai

  • Skaitmeniniai kanalai, kuriuos teikia „Nordea“ bankas Šiaurės šalyse, nebebus tiesiogiai prieinami Luminor klientams ir (arba) jiems priklausančioms sąskaitoms Luminor banke. Jei naudojatės bent viena iš šių paslaugų, susisiekite su mumis el. paštu verslasonline@luminor.lt  ir / arba cmlt@luminorgroup.com, kad aptartume šį pasikeitimą ir galimas alternatyvas:
    - Nordea Corporate Netbank
    - Nordea eGateway
    - Nordea WebService

Naudingos nuorodos

 Kaip susikurti Smart-ID paskyrą
Susipažinkite su Luminor|DNB interneto banku
Klausimai ir atsakymai: klientų ir jų paslaugų duomenų perkėlimas į vieningą Luminor sistemą
Operacijų limitų priskyrimo principai naujoms VISA mokėjimo kortelėms

Paslaugų perkėlimas į vieningą Luminor sistemą