Laikas – pats brangiausias turtas. Galite beveik visus kylančius bankinius reikalus sutvarkyti bet kuriuo metu. O visų geriausia yra tai, kad galite atlikti būdami bet kurioje pasaulio vietoje.

Ka

Klientų aptarnavimas

Labai svarbu, kad visi bankiniai reikalai būtų tinkamai sutvarkyti. Tai galite paprastai atlikti kreipdamiesi į Klientų aptarnavimo centrą, kuris dirba 8‑21 val. darbo dienomis, 9‑21 val. šeštadieniais ir 10‑17 sekmadieniais telefonu +370 5 239 3444 arba 1608. Luminor klientų aptarnavimo centras padeda paprastai išspręsti kasdienius klausimus. Galite rezervuoti ilgesnę konsultaciją, kad būtumėte tikri, jog visi bankiniai poreikiai yra išsamiai aptarti. Telefonu taip pat gali būti sudaryti įvairių rūšių sandoriai ir sutartys.

Sp

Susirašinėjimo paslauga

Jei kilo skubių klausimų, galite naudotis susirašinėjimo paslauga, veikiančia interneto svetainėje. Susirašinėjimo paslaugos tikslas – atsakyti į bendrojo pobūdžio klausimus ir išspręsti skubius reikalus. Šis kanalas nėra identifikuojamas, todėl negalėsite sudaryti sandorių. Susirašinėjimo paslauga galite naudotis darbo dienomis 8‑21 val. ir šeštadieniais 9‑16 val. Mes taip pat atsakysime į klausimus Facebook.

Rp

Rašytiniai paklausimai

Nors el. laiškas yra labai įprastas bendravimo būdas, rekomenduojame mums rašyti per interneto banką. Tada būsime tikri, kad duomenys pateikiami saugiais ir identifikuotais kanalais.

Nk

Konsultacija internetu

Tai patogus būdas išspręsti su banku susijusius klausimus, nes patys pasirenkate laiką ir vietą! Konsultacijas mūsų privatūs klientai gali gauti darbo dienomis 8‑17 val.
Galite rezervuoti tinkamą laiką ir nuotolinei konsultacijai tel. +370 5 239 3444 arba tiesiogiai susisiekę su savo asmeniniu bankininku ar finansų patarėju.
Šio susitikimo metu jūs taip pat galite tapti Luminor klientu. Viskas, ką reikia turėti, – tai įrenginys su interneto ryšiu ir mikrofonu.

Taupyk laiką. Pasidaryk pats.