Skip to main content
Luminor Logo
  • Interneto bankas
  • Kasdienai

    Kasdienai

    • Tapk klientu
    • Mokėjimo kortelės
    • Luminor vaikams
    • Interneto bankas
    • Mobilusis bankas
    • Mokėjimai
    • Draudimas
    • Smart-ID
    • Відкриття рахунку для громадян України
    • Skaičiuoklės
  • Taupymas ir investavimas

    Taupymas ir investavimas

    • Pensija
    • Investavimas
    • Indėlių palūkanų normos
    • Rinkis taupyti
    • Mano taupymo tikslai
    • Terminuotasis indėlis
    • E. taupyklė
    • Taupomoji sąskaita
    • Kaupiamasis indėlis
  • Paskolos

    Paskolos

    • Būsto paskola
    • Paskola idėjoms
    • Paskola žemės sklypui
    • Vartojimo paskola
    • Paskola namų atnaujinimui ir energiniam efektyvumui
    • Paskola gamtai draugiškam automobiliui
    • Paskola automobiliui
    • Automobilių lizingas
  • Verslui
  • Interneto bankas

    Interneto bankas

    • Luminor Interneto bankas
    • Apie mus
      • Luminor istorija
      • Valdymas
      • Apie „Luminor“ susijungimą Baltijos šalyse
      • Valdyba
      • Asmens duomenų tvarkymas
      • Pinigų plovimo prevencija
      • Finansinės ataskaitos
      • Ekonomikos apžvalgos
      • Investuotojams
      • Luminor socialinė atsakomybė
    • Naujienos
    • Interneto bankas
      • Luminor Interneto bankas
      • Luminor Bridge
    • Banko tinklas ir bankomatai
    • Kainynas
      • Privatiems klientams
      • Verslo klientams
    • Paslaugų teikimo sąlygos
    • Pensija
    • Valiutų kursai
    • Privačioji bankininkystė
    • Skundai ir atsiliepimai
    • Karjera
    • Open Banking
    • EN
  • Luminor Interneto bankas
Banko tinklas
Kontaktai
 Pagalba klientams
  • Pradžia
  • Registruokitės konsultacijai

Registruokitės konsultacijai

1 Konsultacijos tema
2 Registracija
Peržiūra

Konsultacijos tema

Ar esate Luminor klientas?

Turite klausimų dėl tapimo Luminor klientu

Tapti privačiu Luminor klientu galite neišėję iš namų. Viskas paprasta ir greita. Daugiau informacijos rasite Tapk klientu. Jei vis tik neradote atsakymo į jums rūpimą klausimą, kviečiame tęsti registraciją konsultacijai.

Turite klausimų, susijusių su mokėjimo kortelėmis

Įprastai 4 iš 5 klientų atsakymus į turimus klausimus šia tema randa puslapyje Mokėjimo kortelės. DUK. Jei vis tik neradote atsakymo į savo rūpimą klausimą, kviečiame tęsti registraciją konsultacijai

Turite klausimų, susijusių su Smart‑ID

Įprastai 4 iš 5 klientų atsakymus į turimus klausimus šia tema randa puslapyje Smart‑ID. DUK. Jei vis tik neradote atsakymo į savo rūpimą klausimą, kviečiame tęsti registraciją konsultacijai.

Turite klausimų, susijusių su sąskaitomis

Įprastai 4 iš 5 klientų atsakymus į turimus klausimus šia tema randa puslapyje Sąskaitos. DUK. Jei vis tik neradote atsakymo į savo rūpimą klausimą, kviečiame tęsti registraciją konsultacijai.

Turite klausimų, susijusių su Interneto banku

Įprastai 4 iš 5 klientų atsakymus į turimus klausimus šia tema randa puslapyje Interneto bankas. DUK. Jei vis tik neradote atsakymo į savo rūpimą klausimą, kviečiame tęsti registraciją konsultacijai.

Turite klausimų, susijusių su pervedimais eurais

Įprastai 4 iš 5 klientų atsakymus į turimus klausimus šia tema randa puslapyje Pervedimai eurais. DUK. Jei vis tik neradote atsakymo į savo rūpimą klausimą, kviečiame tęsti registraciją konsultacijai.

Turite klausimų, susijusių su paslaugų krepšeliais

Įprastai 4 iš 5 klientų atsakymus į turimus klausimus šia tema randa puslapyje Paslaugų krepšeliai. DUK. Jei vis tik neradote atsakymo į savo rūpimą klausimą, kviečiame tęsti registraciją konsultacijai.

Turite klausimų, susijusių su Mobiliuoju banku

Įprastai 4 iš 5 klientų atsakymus į turimus klausimus šia tema randa puslapyje Mobilusis bankas. DUK. Jei vis tik neradote atsakymo į savo rūpimą klausimą, kviečiame tęsti registraciją konsultacijai.

Turite klausimų, susijusių su būsto paskola

Įprastai 4 iš 5 klientų atsakymus į turimus klausimus šia tema randa puslapyje Būsto paskola ir paskola idėjoms. DUK. Jei vis tik neradote atsakymo į savo rūpimą klausimą, kviečiame tęsti registraciją konsultacijai.

Turite klausimų, susijusių su vartojimo paskola

Įprastai 4 iš 5 klientų atsakymus į turimus klausimus šia tema randa puslapyje Vartojimo paskola. DUK. Jei vis tik neradote atsakymo į savo rūpimą klausimą, kviečiame tęsti registraciją konsultacijai.

Turite klausimų, susijusių su taupymu

Įprastai 4 iš 5 klientų atsakymus į turimus klausimus šia tema randa puslapyje Mano taupymo tikslai. DUK. Jei vis tik neradote atsakymo į savo rūpimą klausimą, kviečiame tęsti registraciją konsultacijai.

Turite klausimų, susijusių su draudimu

Įprastai 4 iš 5 klientų atsakymus į turimus klausimus šia tema randa puslapyje Draudimas. Jei vis tik neradote atsakymo į savo rūpimą klausimą, kviečiame tęsti registraciją konsultacijai.

Į klientų konsultavimo centrą galite atvykti ir be išankstinės registracijos

Šią operaciją įprastai atliekame per 15 min., todėl į klientų konsultavimo centrą galite atvykti ir be išankstinės registracijos. Jeigu nenorite laukti eilėje ir pageidaujate būti aptarnauti iš anksto sutartu laiku, arba norite atlikti kelias operacijas vienu kartu – tęskite registraciją.

  • Privačioji bankininkystė
  • Teisinė informacija
  • Kontaktai
  • Skaičiuoklės
  • Kainynas privatiems
  • Kainynas verslui
  • Svarbi informacija JAV klientams
  • Sukčiavimo prevencija
  • Skundai ir atsiliepimai
  • Dažniausiai užduodami klausimai
  • Pranešimai apie pažeidimus
  • Dėl paveldėto turto
  • Slapukai

Informacija telefonu: +370 5 239 3444
Luminor klientų aptarnavimo centro darbo laikas:
Privatiems klientams: I‑V 8:00‑20:00, VI 9:00‑16:00
Verslo klientams: I‑V 8:00‑18:00

Skambučiai apmokestinami pagal jūsų ryšio operatoriaus taikomą tarifą arba mokėjimo planą.

© 2022. Luminor Bank AS