Ši informacija skirta tik Luminor privatiems klientams, turintiems sąskaitas prasidedančias skaičiais LTXX21400 ir Luminor | Nordea interneto banko naudotojams.

Dėl Lietuvoje paskelbto karantino, paslaugų perkėlimas yra atidedamas ir 2020 m. balandžio 25-26 d. nevyks. Apie naują datą informuosime likus 30 d. iki paslaugų perkėlimo.

Ką tai reiškia?

Paslaugų perkėlimas į vieningą sistemą reiškia, kad:

  • Vietoje Mastercard mokėjimo kortelės gausite naują VISA mokėjimo kortelę. Tai jums aktualu, jei šiuo metu turite aktyvią mokėjimo kortelę. Naują VISA mokėjimo kortelę atsiųsime dar iki perkeliant paslaugas, bet ja naudotis galėsite tik nuo paslaugų perkėlimo dienos. Po paslaugų perkėlimo jūsų senoji kortelė bus užblokuota ir ja naudotis nebegalėsite. 
  • Jūsų sąskaitos numeris išliks toks pats.
  • Luminor turės naują SWIFT BIC kodą – AGBLLT2X. Nurodykite jį visiems, kurie ketina atlikti mokėjimus jums kitomis valiutomis.
  • Savo sąskaitą matysite ir valdysite Luminor|DNB interneto banke. 

Kaip turėtumėte pasirengti?

Vasario pabaigoje / kovo pradžioje

Vasario pabaigoje / kovo pradžioje

Atnaujinkite savo kontaktinius duomenis.
Patikrinkite, ar teisingai nurodytas jūsų adresas bei kita kontaktinė informacija. Patikrinti šią informaciją galite interneto banke.
Pasitikrinkite el. paštą arba interneto banką – informuosime jus apie tikslią paslaugų perkėlimo datą ir įtaką mūsų klientams.

Balandžio pradžioje

Balandžio pradžioje

Paštu gausite naują VISA mokėjimo kortelę. Laikykite ją piniginėje, kad galėtumėte pradėti naudotis nuo paslaugų perkėlimo dienos. 
Naujomis kortelėmis galėsite naudotis ne anksčiau kaip nuo paslaugų perkėlimo dienos.

Išvakarėse – likus kelioms dienoms iki perkėlimo

Išvakarėse – likus kelioms dienoms iki perkėlimo

Mokėjimus atlikite iš anksto ir, jei reikia, turėkite grynųjų pinigų. 
Paslaugų perkėlimo savaitgalį galimi trikdžiai atsiskaitant kortelėmis ir naudojantis interneto banku. 

Po paslaugų perkėlimo

Po paslaugų perkėlimo

Pradėkite naudotis nauja VISA mokėjimo kortele.
Pradėkite naudotis Luminor|DNB interneto banku.
Naujas Luminor BIC kodas – AGBLLT2X. Pateikite jį visiems, ketinantiems atlikti mokėjimus jums kitomis valiutomis.


Pasikeitimų sąrašas

Sąskaitos

  • Perkelsime visas sąskaitas, kurių numeris prasideda LTXX21400. Kiekviena perkelta IBAN sąskaita vieningoje Luminor sistemoje taps daugiavaliutine (t. y. tas pats IBAN numeris gali būti atidarytas įvairiomis valiutomis). Klientas pats turėtų apsispręsti, kurias IBAN sąskaitas pasilikti ir naudoti jas įvairioms valiutoms, o kurias uždaryti. Sąskaitą galite uždaryti paskambinus telefonu 1608, parašius prašymą interneto banke arba banko klientų aptarnavimo padalinyje.
  • Nuo paslaugų perkėlimo mėnesio pradžios nebemokėsime palūkanų už sąskaitos (-ų) likutį.
  • Konkrečioje sąskaitoje susidaręs įsiskolinimas padengiamas gavus įplaukas tik į šią sąskaitą. Tais atvejais, kai trūksta lėšų konkrečioje sąskaitoje banko mokesčiams nurašyti, bankui mokėtinos sumos kaupiamos ir nurašomos gavus įplaukas į bet kurią sąskaitą banke.
  • Jūsų sąskaitai (-oms) ir Luminor VISA kortelei (-ėms) galios Mokėjimo paslaugų teikimo sąlygų ir Kainyno nuostatos, taikomos sąskaitoms, kurių numeris prasideda LTXX40100.

Paslaugų krepšeliai

  • Perkelsime jūsų turimą paslaugų rinkinį (paslaugų krepšelį arba minimalų paslaugų mokestį); jei jau turite sąskaitų, kurios prasideda LTXX40100, peržiūrėsime jums taikomus mokėjimo paslaugų rinkinius  ir priskirsime vieną – didesnės apimties paslaugų krepšelį, kurio sudėtį ir tipą peržiūrėti ir keisti galėsite Luminor|DNB interneto, mobiliame banke, paskambinus telefonu arba atvykus į klientų aptarnavimo padalinį.
  • Jei turite paslaugų krepšelį, kurio sudėtyje yra ir kredito kortelės, bendras gryninimo limitas galios visoms į krepšelį įtrauktoms kortelėms (tiek debeto, tiek kredito).

Mokėjimo kortelės

  • Jei turite Luminor Mastercard debeto ir/ar kredito mokėjimo kortelių – jas pakeisime į naujas Luminor VISA debeto ir/ar kredito mokėjimo korteles atitinkamai ir išsiųsime jums paštu.
  • Naujosios Luminor VISA kredito mokėjimo kortelės galiojimo laikas bus toks pats kaip ir atitinkamos senosios Mastercard kredito mokėjimo kortelės.
  • Naujai Luminor VISA mokėjimo kortelei galios toks pats kaip ir atitinkamos senosios kortelės PIN kodas.
  • Jei Mastercard kortelės galiojimas 04/2020, naujos VISA mokėjimo kortelės galiojimo laikas bus - 03/2023.
  • Naujai Luminor VISA debeto mokėjimo kortelei bus nustatytas galiojimo laikas - 03/2023.
  • Jūsų Mastercard Platinum mokėjimo kortelę pakeisime į VISA Gold kredito kortelę (jei pageidaujate Luminor VISA Infinite, prašome susisiekti su jūsų asmeniniu bankininku), kuriai nustatytus mokesčius rasite Kainyne. Grąžinsime sumokėtą metinį Mastercard Platinum kortelės mokestį už nepanaudotą laikotarpį.
  • Kartu su Mastercard Platinum  kortele turima Priority Pass kortelė nustos galioti nuo paslaugų perkėlimo dienos. Naują Priority Pass kortelę, kuriai nustatytus mokesčius rasite Kainyne, galite užsisakyti papildomai banko konsultacijų centre.
  • Jei turite PINS Mastercard kortelę, perkėlus paslaugas ši kortelė nustos galioti ir lojalumo taškų nebekaupsite.  Naujai gauta VISA kortelė nedalyvaus PINS programoje. Atkreipiame dėmesį, kad iki paslaugų perkėlimo su PINS Mastercard kortele sukauptus taškus galėsite matyti PINS savitarnos interneto puslapyje ir panaudoti įprasta tvarka.
  • Keisis grynųjų pinigų išėmimo ir atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis operacijų limitai. Naujus limitus Luminor VISA mokėjimo kortelėms rasite čia.
  • Perkėlus paslaugas, privatūs klientai matys kredito mokėjimo kortelių sąskaitas interneto arba mobiliame banke ir galės naudotis šiomis sąskaitomis, kaip bet kuriomis kitomis einamosiomis sąskaitomis, t.y. matyti likučius sąskaitų apžvalgos lange, formuoti sąskaitos išrašus, atlikti įprastus kredito pervedimus pervedimus ar grynųjų pinigų išėmimo operacijas.

Išrašai

  • Luminor|DNB interneto banke, galėsite peržiūrėti trejų pastarųjų metų atliktas operacijas, pasirinkus funkciją „Sąskaitos išrašas“. Skirtingi operacijų kodai bus matomi iki paslaugų perkėlimo datos. Senesnius išrašus galėsite gauti už mūsų kainyne nurodytą įkainį, pateikę prašymą Luminor|DNB interneto banke arba klientų aptarnavimo padalinyje.
  • E-pay kanalu išrašai nebebus teikiami. E-pay kanalu pateikiami sąskaitų išrašai po paslaugų perkėlimo bus siunčiami Jūsų nurodytu el.paštu. Būtina pasitikrinti, ar bankui esate nurodę savo aktyvų ir naudojamą el. pašto adresą. Tai galite padaryti Luminor|DNB interneto banke arba telefonu 1608.

Mokėjimai

  • Perkelsime Luminor|Nordea interneto banke sukurtus mokėjimo nurodymų ruošinius iš skilties „Gavėjų registras“ į Luminor|DNB interneto banko skiltį „Mano ruošiniai“. Perkelti bus tik ruošiniai, sukurti iki 2020 m. kovo 3 d.  Vėliau sukurtų ruošinių jau nebeperkelsime, todėl siūlome juos susikurti Luminor|DNB interneto banke.
  • Perkelsime periodinių pervedimų sutartis. Jas rasite Luminor|DNB interneto banko skiltyje „Mokėjimų sąrašas“. Istorinių pervedimų, įvykdytų pagal periodinių pervedimų sutartis, neperkelsime. Istorinių pervedimų informaciją galėsite peržiūrėti sąskaitos išraše.
  • Perkelsime jūsų neapmokėtas e. sąskaitas ir galiojančias e.sąskaitos automatinio apmokėjimo sutartis. Užtikrinsime e.sąskaitų gavimą į Luminor|DNB interneto banką.
  • Neperkelsime jūsų sukurtų, bet nepasirašytų mokėjimo nurodymų ir mokėjimo nurodymų su ateities apmokėjimo data.
  • Lėšos į jūsų sąskaitą bus įskaitomos ta pačia valiuta, kuria gautas mokėjimo pervedimas. Jeigu gavėjas neturi sąskaitos gautame tarptautiniame pervedime nurodyta valiuta, ji bus atidaroma automatiškai. Maloniai prašome pasirūpinti lėšų konvertavimu į pageidaujamą valiutą. Lėšas galima konvertuoti įprastai - Luminor|DNB interneto banke arba artimiausiame klientų aptarnavimo padalinyje.
  • Keisis mokėjimo operacijų limitų Luminor|DNB interneto banke nustatymo tvarka. Limitai vartotojui bus nustatyti visoms sąskaitoms.  Nustatysime tokius limitus:
    Operacijos limitas – jei buvo nustatytas Luminor|Nordea Interneto banke, tuomet maksimalus iš vartotojo turėtų. Jei nenustatytas, tuomet toks pats kaip dienos limitas;
    Dienos limitas – maksimalus iš vartotojo turėtų. Jei nenustatytas – 1200 Eur;
    Mėnesio limitas – neribotas. Jei reikalingas, tuomet klientas pats turėtų pasirūpinti nustatymu.

Pageidaujamą limitą pakeisti/nustatyti galėsite pateikdami paraišką Luminor|DNB interneto banke: Paraiškos->Dokumentų grupė: „Kitos paslaugos ->Prašymai: „Prašymas pakeisti operacijų limitus interneto banke“.

  • Luminor bankas nuo paslaugų perkėlimo dienos naudos tik vieną SWIFT BIC kodą – AGBLLT2X. Pateikite jį visiems asmenims, iš kurių laukiate mokėjimų užsienio valiuta. Pervedimai su NDEALT2X  SWIFT kodu nuo paslaugų perkėlimo dienos nebus vykdomi.
  • Keičiasi labai skubių pervedimų eurais vykdymo terminai. Naujuosius terminus, kuriuos taikysime tokius pačius kaip ir sąskaitoms, kurių numeris prasideda LTXX40100, rasite čia.

Interneto bankas

  • Jei dar nenaudojate Luminor | DNB interneto banko, prisijungti galėsite su jūsų turimu Luminor|Nordea vartotojo prisijungimo kliento numeriu, naudodami mobilų parašą arba Smart-ID. Jei jau turite anksčiau jums suteiktą Luminor|DNB interneto banko prisijungimo kodą, būtinai jį ir naudokite prisijungimui;
  • Smart-ID sukūrimui pasirinkite Luminor|Nordea interneto banką kaip tapatybės patvirtinimo būdą ir prisijunkite su savo turimomis prisijungimo priemonėmis. Informaciją kaip parsisiųsti ir naudotis Smart-ID savo išmaniajame telefone rasite čia;
  • Jei prisijungimui prie Luminor|Nordea interneto banko naudojate Nordea Codes programėlę arba kodų generatorių, jų nebegalėsite naudoti prisijungdami prie Luminor | DNB interneto banko.
  • Jei prisijungimų prie Luminor|Nordea interneto banko pageidausite laikotarpyje nuo 2020 m. kovo 3 d. iki paslaugų perkėlimo dienos, kartu jums turėsime suteikti naują prisijungimo kodą ir prie Luminor|DNB interneto banko. Prisijungimus prie abiejų interneto bankų gausite atvykę į Luminor konsultavimo centrą. Konsultavimo centrų adresus rasite čia.
  • Jei naudojate persijungimą tarp skirtingų šalių Luminor interneto bankų, turėsite pasirūpinti prisijungimo priemonėmis kiekvienoje šalyje. Kliento prisijungimo kodai liks tokie patys, kaip ir anksčiau. 
  • Nebus perkeliama interneto banke esanti istorinė informacija (pvz., siųsti ir gauti laiškai, informaciniai pranešimai ir kt.). Pageidaujamą informaciją galite išsisaugoti iki paslaugų perkėlimo dienos arba esant poreikiui galėsite gauti pateikus atskirą prašymą banko skyriuje, interneto banke ar nuotolinio ryšio priemonėmis.

Indėliai

  • Keisis palūkanų išmokėjimo dažnis ir mokėjimo diena indėliams su periodiniu palūkanų išmokėjimu. Visais atvejais palūkanos bus išmokamos kartą per mėnesį pirmą mėnesio dieną.
  • Neperkelsime pasibaigusių terminuotų indėlių sandorių istorinės informacijos, kurią esant poreikiui galėsite gauti banko Konsultacijų centruose.
  • Įkeistus indėlius (angl. pledge) perkelsime taip pat kaip įprastus terminuotus indėlius, tik įkeisti indėliai bus blokuoti ir priskirti kaip užstatas prie paskolos.
  • Keisis palūkanų skaičiavimo metodas - skaičiuojant palūkanas kalendorinių metų dienų skaičius prilyginamas 360, o kalendorinio mėnesio dienų skaičius prilyginamas 30.
  • Jei indėlio automatinis pratęsimas buvo nustatytas iki tam tikros datos, indėlius perkėlus šios datos neperkelsime. Indėlių automatinis pratęsimas bus neterminuotas arba iki tol, kol jo nepanaikinsite.
  • Keisis taupomojo indėlio pavadinimas į taupomąją sąskaitą ir taip pat pasikeis sutarties priedo pavadinimas iš „Taupomojo indėlio sąlygų aprašas privatiems klientams“ į „Taupomosios sąskaitos sąlygų aprašas privatiems klientams“.
  • Keisis taupomųjų sąskaitų palūkanų išmokėjimo dažnis. Palūkanos bus išmokamos ne kas ketvirtį, o kiekvieno mėnesio paskutinę dieną.
  • Bus keičiami ir nuo paslaugų perkėlimo dienos galios nauja šių dokumentų redakcija: „Taupomosios sąskaitos sąlygų aprašas privatiems klientams“ bei „Bendrasis terminuotųjų indėlių sąlygų aprašas privatiems klientams“. Su jais galite susipažinti čia.

Paskolos

Keičiasi Mastercard vartojimo kredito kortelės kredito limito sąlygos:

  • panaikinamas privalomas 10% panaudoto kredito limito apmokėjimas. Panaudotą kredito limitą galėsite dengti tiek kartų ir tokiomis sumomis, kokiomis norėsite, tačiau paskutinę kredito galiojimo dieną turėsite padengti visą nepadengtą kredito dalį;
  • palūkanas (ir toliau  taikomos metinės  18%) už faktiškai panaudotą kredito limitą apmokėti privaloma paskutinę kalendorinio (iki šiol buvo banko darbo) mėnesio dieną;
  • laisvai pasirinktas dengimui sumas turėsite pervesti tiesiai į kredito kortelės sąskaitą (iki šiol lėšos buvo kaupiamos atskiroje banko sąskaitoje);
  • nelieka prievolės turėti atskirą banko sąskaitą kredito įmokoms sumokėti, todėl galėsite turėti vieną sąskaitą tiek mokėjimams, tiek ir kredito limitui. Jums pageidaujant, nebereikalingas banko sąskaitas uždarysime nemokamai.

Keičiasi Mastercard Credit, PINS Mastercard, Mastercard Gold, Mastercard Platinum kredito kortelių kredito limitų sąlygos:

  • kredito limitą galėsite panaudoti ir atliekant operacijas mokėjimo kortele, ir atliekant pervedimus bei išsiimant grynuosius pinigus; 
  • taikysime vienkartinį 1% mokestį nuo operacijos metu panaudotos kredito limito sumos, išimant grynuosius arba pervedant lėšas. Nuosavas lėšas kredito limito sąskaitoje galėsite valdyti kaip įprastoje mokėjimo banko sąskaitoje. Jums pageidaujant, nebereikalingas banko sąskaitas uždarysime nemokamai;
  • kredito limito mokėjimo diena nesikeis, tačiau jei iki mokėjimo dienos nepervesite visos per praėjusį kalendorinį mėnesį panaudotos kredito limito sumos, kaip ir iki šiol Bankas skaičiuos palūkanas nuo panaudotos kredito limito dalies (t.y. skirtumo tarp praėjusio mėnesio paskutinę dieną panaudoto kredito limito ir iki mokėjimo dienos pervestų lėšų);
  • Bankas taikys palankesnį palūkanų skaičiavimo būdą - palūkanos bus skaičiuojamos laikant, kad metuose yra aktualus (365 arba 366) dienų skaičius. Iki šiol palūkanos buvo skaičiuojamos laikant, jog metuose yra 360 dienų.
  • keičiama palūkanų apmokėjimo tvarka - nuo šiol palūkanos už panaudotą kredito limitą pirmiausia bus nurašomos nuo Jūsų asmeninių lėšų, laikomų bet kurioje Jūsų sąskaitoje(-ose) Banke ir tik jei tokių lėšų nebūsite sukaupęs - nuo kredito limito;
  • kredito limito galiojimas bus atsiejamas nuo kredito kortelės galiojimo. Jei pamesite kredito kortelę - naujoji bus išduota naujam 3 metų terminui, tačiau kredito kortelėje suteiktas kredito limitas liks galioti tokiam pačiam laikotarpiui, kaip buvusios kredito kortelės galiojimo data. Kredito kortelėje suteikto kredito limito pabaigos datą (kaip ir kitą susijusią informaciją - likutį, taikomą palūkanų normą ir pan.), bet kada galite sužinoti interneto banke   Paskolos -> Mano įsipareigojimai -> Paskolos (arba tiesiog spustelėjus ant sąskaitoje matomo kredito limito dydžio-skaičiaus) “Sandorio laikotarpis“.
  • VISA kredito kortelės ir jos kredito limito  galiojimo data liks tokia pati, kaip ir senosios Mastercard kortelės.
  • Išimtis bus taikoma tik Mastercard Debit kortelę su kredito limitu pakeisiančiai naujai  Visa Debit kortelei  ir jos kredito limitui. Kortelė galios 3 metus nuo paslaugų perkėlimo  dienos, o kredito limitas galios tiek pat, kiek galiojo senoji MasterCard kortelė.
  • Visų mokėtinų sumų terminai pagal kredito limito sutartis sueina faktinę sutartyje nurodytą dieną, nepriklausomai nuo to, ar tai yra darbo diena, ar oficialios šventės ar ne darbo diena. 
  • Nebelieka galimybės papildomų kortelių turėtojams riboti per kalendorinį mėnesį išleidžiamų lėšų dydį, t.y. jei tuo pačiu kredito limitu naudojasi keli kortelių turėtojai - bet kuris iš jų turės galimybę panaudoti visą kredito limito sumą ir kitas sąskaitoje esančias lėšas. Sąskaitos savininkas turi apsispręsti dėl poreikio blokuoti papildomas korteles.
  • kredito limito lėšas galėsite naudoti viena diena trumpiau nei limito galiojimo terminas, t.y. paskutinę galiojimo dieną  kredito limito lėšomis pasinaudoti nebegalėsite.
  • Visą detalią informaciją apie kredito limito naudojimą po paslaugų perkėlimo į vieningą sistemą rasite Kredito limito LUMINOR BANK AS LIETUVOS SKYRIAUS mokėjimo kortelės sąskaitoje teikimo fiziniams asmenims taisyklėse (B).

Keičiasi būsto ir vartojimo kreditų sąlygos:

  • suėjus mokėtinų sumų mokėjimo terminui ir kredito sutartyje nurodytoje sąskaitoje nesant pakankamam lėšų likučiui mokėjimui padengti, tikrinamos kitos kredito gavėjo sąskaitos nepriklausomai nuo to, kokia lėšų, esančių tokiose sąskaitose, valiuta.
  • kredito palūkanų normos keitimas bus atliekamas faktinę sutartyje nurodytą dieną, nepriklausomai nuo to, ar tai yra darbo diena, ar oficialios šventės ar ne darbo diena. 
  •  jei kredito mokėjimo diena sutaps su šventine, savaitgalio ar kita ne darbo diena, ji bus perkeliama į artimiausią banko darbo dieną.
  • norint išvengti valiutos keitimo bei su tuo susijusių papildomų kaštų, pasirūpinkite pakankamu likučiu kredito valiuta. Nesant pakankamai lėšų kredito valiuta, bankas (tą pačią dieną) atliks konversiją tą dieną banke nustatytu kursu iš kita valiuta banke laikomų lėšų.
  • jei lėšos mokėjimams dengti yra laikomos kitoje sąskaitoje, nei nurodyta kreditavimo sutartyje, kviečiame kreiptis į Banką dėl sąskaitos, kuri nustatoma pagrindine mokėtinų sumų surinkimo sąskaita, pakeitimo, kad išvengtumėte galimų nepatogumų.
  • Paskolos mokėjimo grafikas nebus matomas Luminor|DNB interneto banke, tačiau matysite artimiausio būsimo mokėjimo kredito įmoką. Jei pageidaujate gauti mokėjimo grafiką, informuokite mus apie tai pateikdami laisvos formos prašymą (interneto banke arba Konsultacijų centre) ir kaskart pasikeitus palūkanų normai jį išsiųsime paštu paprastu laišku bankui nurodytu adresu. Mokėjimo grafiką galite atsisiųsti interneto banke iki migravimo dienos.

Investavimas

  • Likus 3 dienoms iki paslaugų perkėlimo dienos negalėsite pateikti pavedimų dėl finansinių priemonių įsigijimo, pardavimo, pervedimo ar keitimo, naudojantis Luminor|Nordea interneto banku. Pavedimų priėmimas bus atnaujintas nuo paslaugų perkėlimo dienos per Luminor|DNB interneto banką.
  • Esant poreikiui atlikti sandorį prekybos stabdymo laikotarpiu, prieš migraciją kviečiame kreiptis dėl finansinių priemonių (išskyrus su finansine priemone susietas obligacijas) perkėlimo į Luminor Investor platformą. Finansinių priemonių perkėlimas į Luminor Investor platformą bus atliekamas nemokamai. Klientams, investavusiems į biržoje prekiaujamas finansines priemones, bus sudarytos galimybės šias finansines priemones pervesti pas kitus tarpininkus nemokamai.
  • Norėdami parduoti Nordea Asset Management investicinius fondus ir/ar Nordea išleistas su finansine priemone susietas obligacijas prekybos stabdymo metu, galėsite pateikti pavedimą dėl pardavimo sandorio laisva rašytine forma per interneto banką arba banko skyriuje. Pavedimo pateikimo dieną bus fiksuojama tos dienos finansinės priemonės kaina, kuria pateiktas pavedimas bus vykdomas naujoje sistemoje pabaigus paslaugų perkėlimo procesus. Lėšos už parduotas finansines priemones bus pervestos į einamąją sąskaitą naujoje sistemoje.
  • Į vieningą Luminor platformą neperkelsime galiojančių pavedimų dėl finansinių priemonių – jie bus automatiškai atšaukti paskutinę dieną iki paslaugų perkėlimo dienos. Į vieningą platformą taip pat neperkelsime nebegaliojančių, įvykdytų ir atšauktų pavedimų, senesnių nei 2016 m. sausio mėn. 1 d.. Galiojančios periodinio investavimo į fondų vienetus sutartys bus automatiškai atšauktos paskutinę dieną iki paslaugų perkėlimo dienos
  • Periodinio investavimo į fondų vienetus sutartys nebus perkeliamos, ši paslauga klientams naujoje sistemoje teikiama nebus. Istorinių pavedimų, įvykdytų pagal periodinio investavimo į fondų vienetus sutartis, duomenys bus prieinami interneto banke už laikotarpius nuo 2016 m. sausio mėn. 1 d. Galiojančios periodinio investavimo į fondų vienetus sutartys bus automatiškai atšauktos migracijos dieną, t.y. 2020 m. balandžio mėn. 24 d.
  • Naujoje vieningoje Luminor platformoje nebus teikiama Nordea Asset Management investicinių fondų vienetų keitimo paslauga.
  • Nuo paslaugų perkėlimo dienos keičiamos Bendrosios investicinių paslaugų teikimo sutarties sąlygos, kurios yra išdėstomos nauja redakcija, tuo pačiu keičiant dokumento pavadinimą. Nuo paslaugų perkėlimo dienos Bendrosios investicinių paslaugų teikimo sutarties sąlygos bus vadinamos Sutarties dėl finansinių priemonių sąskaitos tvarkymo, pavedimų vykdymo ir rekomendacijų teikimo Bendrąja dalimi. Su dokumentu galite susipažinti čia.
  • Perkėlus paslaugas, Jums bus taikomos Investicinių paslaugų teikimo sąlygos (D). Su Investicinių paslaugų teikimo sąlygomis (D) galite susipažinti čia.

Naudingos nuorodos

 Kaip susikurti Smart-ID paskyrą
Susipažinkite su Luminor|DNB interneto banku
Klausimai ir atsakymai: klientų ir jų paslaugų duomenų perkėlimas į vieningą Luminor sistemą
Operacijų limitų priskyrimo principai naujoms VISA mokėjimo kortelėms

Paslaugų perkėlimas į vieningą Luminor sistemą