Tęsiame suplanuotus mūsų banko pokyčius, kurie leis mums kurti ir gerinti skaitmenines paslaugas ir sprendimus.

Nuo liepos mėn. 1 d. mūsų klientų aptarnavimo centruose bus teikiamos tik automatizuotos grynųjų pinigų paslaugos. Tai reiškia, kad banko darbuotojai daugiau nebevykdys operacijų grynaisiais pinigais. Siūlome įnešti ir išsiimti grynųjų pinigų naudojantis mūsų bankomatų tinklu. Artimiausio „Luminor“ bankomato ieškokite mūsų tinklalapyje. „Luminor“ darbuotojai yra pasiruošę patarti ar padėti naudotis bankomatais klientų aptarnavimo padaliniuose ir už jų ribų.

Jeigu bankomatų ir partnerių tinklas nepatenkins jūsų įmonės poreikių, galite kreiptis į mūsų partnerius, teikiančius inkasavimo paslaugas: G4S ir EuroCash bei susitarti dėl grynųjų pristatymo ar surinkimo.

Atsižvelgiant į pokyčius nuo liepos 1 d. keičiame Kainyną ir Mokėjimo paslaugų teikimo sąlygas – atnaujinsime/panaikinsime Kainyno ir Mokėjimo paslaugų teikimo sąlygų nuostatas susijusias su grynųjų pinigų operacijomis, mokėjimo bei kodų kortelėmis:

Naujas, nuo liepos 1 d. įsigaliosiančias „Luminor“ mokėjimo paslaugų teikimo sąlygas rasite čia.

Jei turite klausimų, skambinkite telefonu 1608 arba +370 5 239 3444, susisiekite su mumis per interneto banką, pasinaudokite tiesioginių pokalbių svetaine, rašykite el. paštu info@luminor.lt arba apsilankykite bet kuriame klientų aptarnavimo padalinyje.

Primename, kad paslaugų vartotojai turi teisę iki liepos 1 d. nesutikti su Mokėjimo paslaugų teikimo sąlygų pakeitimais bei gali nemokant jokio komisinio atlyginimo atsisakyti konkrečių paslaugų, kurių sąlygos pasikeitė, teikimo.

Tvarkyk savo finansus lengvai su Luminor!