Akredityvas | Luminor
Akredityvas

Jei dar gerai nepažįstate savo verslo partnerio, bet norite būti tikri dėl prekių pristatymo ar apmokėjimo, atsiskaitymams naudokite dokumentinį akredityvą. Pirkėjo prašymu mes išleisime akredityvą, kuriuo įsipareigosime atlikti mokėjimą tik tada, kai mums bus pristatyti numatyti prekių dokumentai.

Kodėl verta naudotis akredityvu? 

Kaip pradėti naudotis, kai akredityvo išleidimą inicijuoja pirkėjas?

1

Susitarkite su verslo partneriu

Suderinkite bendradarbiavimo sąlygas su pardavėju. 

2

Susisiekite su mumis

Greitai ir patogiai padėsime jums išleisti akredityvą.

3

Perduosime akredityvą partnerio bankui

Išleidę akredityvą, jį perduosime jūsų partnerio bankui. Pastarasis apie gautą akredityvą informuos savo klientą.

4

Pardavėjas išsiųs prekes

Verslo partneris išsiųs prekes ir pateiks savo bankui nurodytus prekių dokumentus.

5

Mes gausime dokumentus

Verslo partnerio bankas išsiųs visus reikiamus dokumentus mums.

6

Apmokėsime už prekes

Mes pervesime pinigus pardavėjui, o prekės atkeliaus tiesiai jums.

Naudingos nuorodos

Pateikiamų dokumentų lydraštis Luminor | DNB 
Pateikiamų dokumentų lydraštis Luminor | Nordea
Akredityvo dokumentų pirkimo taisyklės, gali būti taikomos pateikus Pateikiamų dokumentų lydraštį Luminor | DNB
Kainynas

Mažesnė prekybos verslo rizika

Panašios paslaugos: Dokumentinis inkaso
Gal pravers ir: Garantijos