Pereiti į pagrindinį turinį
Luminor Logo
  • Interneto bankas
  • EN
  • Kasdienai

    Kasdienai

    • Tapk klientu
    • Mokėjimo kortelės ir paslaugų krepšeliai
    • „Luminor“ vaikams
    • „Luminor“ jaunimui
    • Interneto bankas
    • Mobilusis bankas
    • Mokėjimai
    • Draudimas
    • „Smart-ID“
    • „Luminor“ Pliusų klubas
    • Skaičiuoklės
    • Klientai apie mus
  • Taupymas, investavimas

    Taupymas, investavimas

    • Terminuotasis indėlis
    • Indėlių palūkanų normos
    • Taupomoji sąskaita
    • Kaupiamasis indėlis
    • Mano taupymo tikslai
    • E. taupyklė
    • „Luminor Investor“
    • Augink savo turtą
    • Pensija
    • Investavimas
    • Investicinė sąskaita
    • Platinamos emisijos
  • Paskolos

    Paskolos

    • Būsto paskola
    • Būsto paskolos refinansavimas
    • Nekilnojamojo turto partnerių pasiūlymai
    • Paskola idėjoms
    • Paskola žemės sklypui
    • Vartojimo paskola
    • Paskola tvariems ateities namams
    • Paskola gamtai draugiškam automobiliui
    • Paskola automobiliui
    • Automobilių lizingas
  • Verslui
  • Interneto bankas

    Interneto bankas

    • „Luminor“ Interneto bankas
    • EN
    • Tapk klientu
    • Apie mus
      • „Luminor“ istorija
      • Valdymas
      • Valdyba
      • Asmens duomenų tvarkymas
      • Pinigų plovimo prevencija ir tarptautinės sankcijos
      • Informacija finansinėms institucijoms
      • Finansinės ataskaitos
      • Ekonomikos apžvalgos
      • Investuotojams
      • „Luminor“ socialinė atsakomybė
    • Naujienos
    • Interneto bankas
      • „Luminor“ Interneto bankas
      • Luminor Bridge
    • Banko tinklas ir bankomatai
    • Kainynas
      • Privatiems klientams
      • Verslo klientams
    • Paslaugų teikimo sąlygos
    • Pensija
    • Valiutų kursai
    • Privačioji bankininkystė
    • Skundai ir atsiliepimai
    • Karjera
    • Open Banking
  • „Luminor“ Interneto bankas
Banko tinklas
Kontaktai
 Pagalba klientams
  • Pradžia
  • Paskolos
  • Būsto paskola
  • Bendradarbiavimo su nepriklausomais kredito tarpininkais principai

Bendradarbiavimo su nepriklausomais kredito tarpininkais principai

Luminor Bank AS bendradarbiavimo su nepriklausomais kredito tarpininkais, veikiančiais pagal Lietuvos Respublikos su nekilnojamuoju turtu susijusio kredito įstatymą, principai

Šis dokumentas nurodo esminius principus, kuriais vadovausis Luminor Bank AS (toliau – Bankas), bendradarbiaudamas su nepriklausomais kredito tarpininkais, veikiančiais pagal Lietuvos Respublikos su nekilnojamuoju turtu susijusio kredito įstatymą (toliau – Įstatymas) ir teikiantiems kredito gavėjams paslaugas, susijusias su Įstatymo reglamentuotais kreditais (toliau – Kreditas).
 
I. Bendrieji principai

1. Bankas bendradarbiauja tik su nepriklausomais kredito tarpininkais (sąvoka suprantama taip, kaip ji apibrėžta Įstatyme);

2. Banko bendradarbiavimas su nepriklausomais kredito tarpininkais vykdomas vadovaujantis šiame dokumente nurodytais principais, specialios bendradarbiavimo sutarys nėra pasirašomos;

3. Bankas užtikrina, kad kredito gavėjai, kurie kreipiasi į Banką dėl Kredito suteikimo per nepriklausomą kredito tarpininką, bus aptarnaujami laikantis analogiškų taisyklių, terminų ir sąlygų, kurios taikomos klientams, besikreipiantiems į Banką tiesiogiai.

II. Informacijos apie Kreditus teikimas nepriklausomiems kredito tarpininkams

1. Reikiama ir pakankama informacija apie Banko teikiamus Kreditus yra viešai skelbiama Banko tinklalapyje:

  • Bendro pobūdžio informacija apie būsto paskolas ir būsto paskolų sutarčių bendrosios dalys: luminor.lt → Paskolos → Būsto paskola → Naudingos nuorodos.
  • Būsto paskolos ir Paskolos idėjoms (Paskolų įkeičiant nekilnojamąjį turtą) įkainiai: luminor.lt → Kainynas privatiems → Būsto paskola, Paskola idėjoms (Paskola įkeičiant nekilnojamąjį turtą).

Ši informacija taip pat gali būti gaunama Banko klientų konsultavimo centruose.

2. Daugiau informacijos apie Kreditus gali būti suteikiama bendruoju banko telefonu +370 5 239 3444, kai kredito gavėjas save identifikuoja turimomis tapatybės patvirtinimo priemonėmis, numatytomis atitinkamoje su Banku sudarytoje sutartyje, arba Banko klientų konsultavimo centruose iš anksto užsiregistravus susitikimui (bendruoju banko tel. +370 5 239 3444, arba interneto banke).

III. Kredito gavėjo paraiškos pildymas

1. Paraiškos Kreditams gauti pateikiamos šiais būdais:

  • Nuotoliniu būdu – paraiška pildoma prisijungus prie „Luminor“ interneto banko, paraiška pasirašoma naudojant turimas kredito gavėjo tapatybės patvirtinimo priemones, numatytas atitinkamoje su Banku sudarytoje sutartyje arba Luminor web puslapyje;
  • Banko klientų konsultavimo centruose, iš anksto užsiregistravus. Šiuo atveju paraišką pasirašo kredito gavėjas ar jo įgaliotas asmuo.

2. Kredito gavėjas, pildydamas paraišką, visais atvejais lauke „Jei jus rekomendavo brokeris, įveskite jo suteiktą nuolaidos kodą“ („Luminor“ interneto banke lange „Paskolos informacija“) turi nurodyti nepriklausomo kredito tarpininko kodą.

Pastaba: kadangi Bankas privalo tinkamo kreditingumo vertinimo tikslu surinkti visą reikiamą informaciją apie kredito gavėjo pajamas, turtą, įsipareigojimus ir t.t., Bankas pasilieka sau teisę, esant būtinybei, dėl informacijos ar dokumentų gavimo taip pat susisiekti su kredito gavėju tiesiogiai.

IV. Įpareigojančio pasiūlymo pateikimas

1. Pateikus visą informaciją ir dokumentus, Bankas priims sprendimą dėl Kredito suteikimo tokiais pat terminais, kokie yra taikomi kredito gavėjams, besikreipiantiems į Banką tiesiogiai.

2. Po teigiamo sprendimo priėmimo dėl Kredito suteikimo, kredito gavėjo nurodytais kontaktiniais duomenimis įteiksime kredito gavėjui ir jo nurodytam nepriklausomam kredito tarpininkui (kai tai nurodyta) standartinės informacijos apie kreditą formą, kuri taip pat yra įpareigojantis pasiūlymas suteikti paskolą.

3. Neigiamo sprendimo atveju, informacija apie tai bus pateikiama kredito gavėjui ir jo nurodytam nepriklausomam kredito tarpininkui (kai tai nurodyta) kredito gavėjo nurodytais kontaktiniais duomenimis.

  • Privačioji bankininkystė
  • Paslaugų teikimo sąlygos
  • Kontaktai
  • Dažniausiai užduodami klausimai
  • Skaičiuoklės
  • Kainynas privatiems
  • Kainynas verslui
  • Sukčiavimo prevencija
  • Skundai ir atsiliepimai
  • Būk atviras, nebijok pasisakyti
  • Rinkodaros sutikimai
  • Dėl paveldėto turto
  • Elgesio kodeksas
  • Tvarumas
  • Slapukai
  • Svarbi informacija JAV klientams
  • Pinigų plovimo prevencija, tarptautinės sankcijos

Informacija telefonu: +370 5 239 3444
„Luminor“ klientų aptarnavimo centro darbo laikas:
Privatiems klientams: I‑V 8:00‑20:00, VI 9:00‑16:00
Verslo klientams: I‑V 8:00‑18:00
Kortelių blokavimas 24/7/365

Skambučiai apmokestinami pagal jūsų ryšio operatoriaus taikomą tarifą arba mokėjimo planą.

© 2025. Luminor Bank AS