„Visa“ kortelių turėtojams

Siekiant užtikrinti saugų apsipirkimą internete naudojantis mokėjimo kortele, Luminor tapo tarptautinės mokėjimo kortelių organizacijos „Visa“ sukurtos saugumo programos dalyviu.

Atsiskaitant „Visa Secure“ arba „Verified by Visa“ logotipu pažymėtose elektorinės prekybos vietose, paprašysime patvirtinti savo tapatybę viena iš saugių kliento autentiškumą patvirtinančių priemonių, kurią naudoji jungiantis prie Luminor interneto banko: Smart-ID, m. parašu ar kodų generatoriumi.

Taip užtikrinsime, kad tavo kortele nepasinaudos to neturintis teisės daryti asmuo, o sąskaitoje esančios lėšos bus apsaugotos.

Kaip veikia „Visa“ saugumo programa?

  1. Norint pradėti atsiskaitinėti internete su mokėjimo kortele, turi aktyvuoti Saugaus atsiskaitymo internete paslaugą savo interneto ar mobiliajame banke.
    Jei naudojiesi verslo mokėjimo kortele ar kortele, išduota prie kito asmens sąskaitos, šią paslaugą aktyvuoti gali tik sąskaitos valdytojas.
    Svarbu: kaip mokėjimo kortelės turėtojas, privalai būti sudaręs interneto banko sutartį su Luminor ir galėti prisijungti prie interneto banko paskyros su viena iš autentiškumą patvirtinančių priemonių.
  2. Atsiskaitydamas „Visa“ saugumo programos „Visa Secure“ arba „Verified by Visa“ logotipu pažymėtoje prekybos vietoje, įvesk savo mokėjimo kortelės duomenis.
  3. Ekrane pasirodys papildomas Luminor saugaus atsiskaitymo internete langas su mokėjimo duomenimis ir informacija, kaip gali patvirtinti savo tapatybę bei užbaigti atsiskaitymą už prekes ar paslaugas.
  4. Gali būti paprašytas įvesti Luminor interneto banko prisijungimo kodą.
  5. Savo tapatybę gali patvirtinti tik tomis autentiškumą patvirtinančiomis priemonėmis, kurias naudoji prisijungiant prie Luminor interneto banko.
  6. Sėkmingai patvirtinus tapatybę, mokėjimas užbaigiamas. Įprastai būsi nukreipiamas atgal į el. prekybos vietos tinklalapį.

Verta žinoti

  1. Jeigu nenaudoji mokėjimo kortelės atsiskaitymams internete, patariame laikyti Saugaus atsiskaitymo internete paslaugą išjungtą.
  2. Prieš tvirtindamas savo tapatybę įsitikink, kad Luminor saugaus atsiskaitymo internete lange matai teisingą atsiskaitymo informaciją.
  3. Jeigu užfiksuosime neįprastą ar galimai neteisėtą elgesį tvirtinant atsiskaitančio asmens tapatybę, apribosime mokėjimo kortelės turėtojo prieigą prie interneto banko paskyros. Tai bus atlikta saugant kortelės turėtojo lėšas. Todėl visada įsitikink, kad atsiskaitymą tvirtini suvesdamas teisingą PIN kodą (Smart-ID ar m. parašo programėlėje) arba tikslų generatoriaus pateiktą kodą.
  4. Jeigu atsiskaitai el. prekybos vietoje, kuri nedalyvauja „Visa“ saugumo programoje, mokėjimas įvyks įprastai, be tapatybės patvirtinimo žingsnio.  

Dažniausiai užduodami klausimai

Kokios būtinos sąlygos, norint tvirtinti mokėjimo kortele internete atliktus atsiskaitymus?

Reikia turėti prieigą prie Luminor interneto banko ir galiojančią autentifikavimo priemonę, (Smart-ID, m. parašą ar kodų generatorių), kuria gali prisijungti prie interneto banko. 

Taip pat turi aktyvuoti Saugaus atsiskaitymo internete paslaugą.

Neturiu interneto banko. Kaip galėčiau sudaryti interneto banko sutartį su Luminor?

Tai gali padaryti internetu naudodamasis „Skype“ programa – Registruokis pokalbiui Skype, arba atvykęs į mūsų klientų konsultavimo centrą (su savimi reikia turėti savo asmens dokumentą – pasą arba asmens tapatybės kortelę).

Kaip aktyvuoti Saugaus atsiskaitymo paslaugą interneto ar mobiliajame banke?

Interneto banke: Kortelės → Saugaus atsiskaitymo paslauga → Užsisakyti paslaugą.
Mobiliajame banke: Kortelių savitarna → Saugių atsiskaitymų būsena.

Kokioms mokėjimo kortelėms galioja naujai įgyvendinti pokyčiai atsiskaitymams internete?

Visoms „Visa“ logotipu pažymėtoms mokėjimo kortelėms.

Ką daryti, jei neatsidaro saugaus atsiskaitymo internetu naršyklės puslapis?

Patikrinkite, ar įjungti jūsų naršyklės „slapukai“ (angl. cookies) ir „iššokantis langas“ (angl. pop-up).

Kodėl atsiskaitant internete ne visuomet prašoma patvirtinti mokėjimą?

Tapatybės patvirtinimas pirkimo metu paprastai reikalaujamas atsiskaitant el. prekybos vietoje, kuri dalyvauja tarptautinės mokėjimo kortelių organizacijos „Visa“ sukurtoje saugumo programoje. 

Tai, ar el. prekybos vieta dalyvauja šioje programoje paprastai žymi logotipai „Visa Secure“ arba „Verified by Visa“.

Jeigu atsiskaitymo vieta nedalyvauja šioje programoje, mokėjimas įvyks įprastai, be tapatybės patvirtinimo žingsnio.

Negaliu patvirtinti atsiskaitymo internete. Kodėl?

Įsitikinkite, ar:

  1. Turite Luminor interneto banką.
  2. Jūsų interneto banko paskyra ar naudojama autentifikavimo priemonė nėra apribota/blokuojama. Paprastai informaciją apie tai galite pamatyti pirkimo patvirtinimo metu - mokėjimo patvirtinimo lange naršyklėje arba mob. telefone (Smart-ID ar m. parašo programėlėje). 
  3. Ar mokėjimo kortelė yra aktyvi ir galiojanti.
  4. Ar mokėjimo kortelei aktyvuota Saugaus atsiskaitymo paslauga.

Jeigu nei viena iš priežasčių nepasitvirtina, susisiekite su mumis tel. +370 5 239 3444 arba 1608.

Mano interneto banko paskyra buvo užblokuota bandant patvirtinti mokėjimą. Kodėl?

Siekiant apsaugoti kliento lėšas ir mokėjimo priemones nuo neteisėto panaudojimo, interneto banko paskyra gali būti užblokuota, jeigu neteisingai įvedami prisijungimo duomenys. Taip pat ji gali būti užblokuota jeigu pirkimas nebuvo patvirtintas kelis kartus iš eilės. 

Visuomet įsitikink, kad tapatybę tvirtini su autentiškumą patvirtinančia priemone, kurią įprastai naudoji jungdamasis prie Luminor interneto banko ir įvedi teisingą PIN kodą (Smart-ID ar m. parašo programėlėje) ar tikslų generatoriaus pateiktą kodą.

Jei kortelės turėtojas yra įmonės atstovas, turintis Luminor interneto banko prieigą prie tos įmonės sąskaitų, ar jam būtina sudaryti naują sutartį su Luminor, kaip fiziniam asmeniui?

Ne, jis galės patvirtinti savo tapatybę pirkimo internete metu naudodamas turimą interneto banko prieigą. Jeigu kortelės turėtojas žino, kad ta prieiga gali būti sustabdyta/nutraukta, tačiau kortele jis ir toliau naudosis, tuomet reikės sudaryti naują sutartį.

Jei asmuo, nurodytas kortelėje, nebedirba įmonėje, ar kortelė gali būti atiduota kitam asmeniui?

Kortele naudotis kitam asmeniui griežtai draudžiama. Norint naudotis mokėjimo priemone, reikia užsakyti naują kortelę ja besinaudosiančio asmens vardu.

Mastercard kortelių turėtojams

Saugių atsiskaitymų internete paslauga įjungta iš karto ir nėra galimybės jos atsisakyti.

Atsiskaitant „Mastercard Identity Check“ arba „Mastercard SecureCode“ logotipu pažymėtuose elektorinės prekybos vietose, paprašysime patvirtinti savo tapatybę viena iš tavo naudojamų saugių autentiškumo patvirtinančių priemonių, kurią naudoji jungiantis prie Luminor interneto banko: Nordea Codes programėle, m. parašu ar kodų generatoriumi.

Taip užtikrinsime, kad kortele nepasinaudos to neturintis teisės daryti asmuo, o tavo lėšos bus apsaugotos.