Saugaus atsiskaitymo internetu paslauga | Luminor

Tai nemokama paslauga, kurią sukūrėme siekdami suteikti galimybę saugiai apsipirkti internetu. Saugaus atsiskaitymo paslaugą turi aktyvinti mokėjimo kortelėms VISA, kuriomis perki ar ketini pirkti internetu. Paslaugos bet kada gali atsisakyti ar vėl ją užsisakyti savo interneto ar mobiliajame banke. Paslauga ir SMS žinutės – nemokamos.

Mastercard kortelėms paslauga aktyvi iškart ir jos išjungti nėra galimybės.

            

Paprasta aktyvinti!

1. Prisijunk prie savo interneto banko ir pasirink meniu punktą „Mokėjimo kortelės“. Sąskaitų sąraše pasirink sąskaitą, su kuria susieta VISA mokėjimo kortelė.

2. Atsivėrusiame lange spausk „Saugaus atsiskaitymo paslaugos nustatymai“ ir pasirink „Užsakyti paslaugą“.

3. Paprašysime įvesti savo mobiliojo telefono numerį ir asmeninį pasveikinimo tekstą (iki 40 simbolių), kurį vėliau rodysime pirkimo metu. Atkreipk dėmesį, kad nurodytu mobiliuoju telefonu gausi SMS žinutes su mokėjimo patvirtinimo kodu. Pateikęs duomenis, spausk „Užsakyti paslaugą“.

Kaip vyks atsiskaitymas interneto parduotuvėse?

  1. Interneto parduotuvėje, pažymėtoje „Mastercard SecureCode“ ir „Verified by Visa“ logotipais, įveskite savo mokėjimo duomenis.
  2. Atsivėrusiame saugaus atsiskaitymo internetu lange matysite savo asmeninį pasveikinimą, mokėjimo už prekę ar paslaugą informaciją ir lauką vienkartiniam saugos kodui įvesti.
  3. Patikrinkite, ar duomenys teisingi, ir įveskite vienkartinį saugos kodą, kurį gavote SMS žinute.
  4. Jei saugos kodas teisingas, mokėjimas bus patvirtintas.
DUK

Kaip žinoti, ar e. parduotuvė dalyvauja saugaus atsiskaitymo internetu programoje?

Dalyvaujančios e. parduotuvės yra pažymėtos „Verified by Visa“ ir „MasterCard SecureCode“ programų logotipais. Programoje nedalyvaujančios e. parduotuvės veikia įprastai.

Kelis kartus įvedžiau gautą SMS kodą neteisingai ir negaliu atsiskaityti už pirkinį.

Prisijunkite prie interneto banko ir užsakykite paslaugą dar kartą.

Ką daryti, jei negaunu SMS žinutės?

Prisijunkite prie interneto banko ir patikrinkite, ar teisingai įvestas jūsų telefono numeris. Jei teisingai, užsakykite paslaugą dar kartą.

Ką daryti, jei neatsidaro saugaus atsiskaitymo internetu naršyklės puslapis?

Patikrinkite, ar įjungti jūsų naršyklės „slapukai“ (angl. cookies) ir „iššokantis langas“ (angl. pop-up).