Mes naudojame slapukus siekdami pagerinti jūsų naršymo patirtį. Sutikite ir pasidalinkite slapukais su mumis!
Smart-ID:
Mokėjimo operacijų limitai priklauso nuo prisijungimo priemonės, kurią naudojate jungiantis prie interneto banko ir kaip tvirtinate ten atliekamas operacijas. Limitus rasite žemiau pateiktoje lentelėje.
Operacijų limitai interneto banke
Smart-ID | Kodų generatorius | Mobilusis el. parašas | |
---|---|---|---|
Vienos operacijos limitas, Eur | 200 000,00 | 200 000,00 | 200 000,00 |
Vienos dienos operacijų limitas, Eur | 200 000,00 | 200 000,00 | 200 000,00 |
Vieno mėnesio operacijų limitas, Eur | 2 000 000,00 | 2 000 000,00 | 2 000 000,00 |
Prisijunkite prie savo interneto banko → viršuje esančioje meniu juostoje pasirinkite „Paraiškos“ → atsidariusiame lange, kairėje pusėje spauskite „Nauja paraiška“ → eilutėje „Dokumentų grupės“ pasirinkite „Kitos paslaugos“ → eilutėje „Prašymai“ pasirinkite „Prašymas pakeisti operacijų limitus interneto banke“ → spauskite mygtuką „Pildyti“ ir užpildykite paraišką.
Naudodamiesi Luminor interneto banku, galėsite:
Tai Luminor suteiktas raidžių ir / ar skaitmenų rinkinys, naudojamas interneto banko vartotojo atpažinimui. Prisijungimo kodą gali rasti interneto banko sutarties priede (lentelės viršuje prie vardo, pavardės, asmens kodo).
Galimos priežastys:
Prisijungimui prie interneto banko, turint tik prisijungimo kodą – nepakanka. Įvedus prisijungimo kodą, prisijungimą reikia patvirtinti viena iš prisijungimo priemonių (Smart-ID, M. parašu ar kodų generatoriumi). Jei prisijungimas nėra patvirtinamas, prisijungti prie interneto banko nepavyks
Tikriausiai, jūsų pasirašytoje sutartyje numatyta, kad interneto banke galėsite valdyti tik tas sąskaitas, kurios yra nesusietos su mokėjimo kortelėmis. Jei susidūrėte su šia problema, rekomenduojame susisiekti su mumis tel. +370 5 239 3444.
Jei pametėte kodų generatorių, skambinkite mums tel. +370 5 239 3444. Artimiausiame Luminor skyriuje jums išduosime naują kodų generatorių ar kitą prisijungimo priemonę.
Jei pametėte telefoną su Smart-ID programėle, išsamų atsakymą galite rasti čia.
Jei pametėte telefoną su M. parašu, turite kreiptis į mobiliojo ryšio operatorių.
Mokestis taikomas pagal kainyną – 15 Eur.
Prisijungę prie interneto banko ir pagrindiniame pradžios lange arba meniu juostoje paspaudus „Sąskaitos / Kortelės“, galite matyti visą informaciją, susijusią su jūsų turimomis sąskaitomis. Bendra sąskaitoje rezervuota suma matoma stulpelyje „Rezervuota suma“. Paspaudus ant šios sumos, atidaromas papildomas langas, kuriame pateikiama detali informacija apie atsiskaitymus mokėjimo kortele ir / ar skolas trečiosioms šalims.
Prisijunkite prie interneto banko → puslapio viršuje spustelkite „Nustatymai“ → sąraše pasirinkite „Kliento anketa“ → atsidariusiame lange spauskite „Atnaujinti“.
Taip, galima. M. parašas gali būti aktyvuotas kitam tel. numeriui, nei tam, kuris yra pateiktas kaip kliento kontaktinis numeris.
Norėdami prisijungti prie interneto banko, apsilankykite Luminor interneto svetainėje (luminor.lt) ir viršutiniame dešiniajame kampe spustelkite „Interneto bankas“ arba į naršyklę įveskite interneto banko nuorodą: https://ib.dnb.lt/
Prisijungimui reikės prisijungimo kodo ir prisijungimo priemonės.
Prisijunkite prie interneto banko → puslapio viršuje spauskite „Nustatymai“ → sąraše pasirinkite „Kontaktiniai duomenys“. Prie kontaktinių duomenų spustelkite mygtuką „Koreguoti“ ir įrašykite naujus duomenis. Tai atlikus, spauskite „Keisti duomenis“ ir kontaktiniai duomenys bus atnaujinti.
Jums tereikia nurodyti asmenį, kuriam bus paskirtos Sąskaitų valdytojų teisių administratoriaus teisės ir galėsite koreguoti sąskaitų valdymą, priskirti naujus sąskaitų valdytojus interneto banke bei atlikti kitus jums aktualius pakeitimus, susijusius su sąskaitų valdytojais. Norėdami naudotis šia funkcija, atlikite kelis veiksmus:
Kyla klausimų apie kitus mūsų produktus?