„Smart-ID“:
Žemiau pateiktoje lentelėje yra pateikiami standartiniai operacijų limitai.
Operacijų limitai interneto banke, EUR
Verslo klientams | Privatiems klientams | |
---|---|---|
Vienos operacijos limitas | 200.000,00 | 3.000,00 |
Vienos dienos operacijų limitas | 200.000,00 | 5.000,00 |
Vieno mėnesio operacijų limitas | 2.000.000,00 | 10.000,00 |
Jei norėtumėte įsigyti kodų generatorių ar „Smart-ID“, skambinkite mums tel. +370 5 239 3444. Mobilųjį elektroninį parašą galite įsigyti pas savo mobiliojo ryšio operatorių.
Prisijunkite prie savo interneto banko → viršuje esančioje meniu juostoje pasirinkite Paraiškos → atsidariusiame lange, kairėje pusėje spauskite Nauja paraiška → eilutėje Dokumentų grupės pasirinkite Kitos paslaugos → eilutėje Prašymai pasirinkite Prašymas pakeisti operacijų limitus interneto banke → spauskite mygtuką Pildyti ir užpildykite paraišką.
Naudodamiesi „Luminor“ interneto banku, galėsite:
Tai „Luminor“ suteiktas raidžių ir / ar skaitmenų rinkinys, naudojamas interneto banko vartotojo atpažinimui. Prisijungimo kodą gali rasti interneto banko sutarties priede (lentelės viršuje prie vardo, pavardės, asmens kodo).
Galimos priežastys:
Prisijungimui prie interneto banko, turint tik prisijungimo kodą – nepakanka. Įvedus prisijungimo kodą, prisijungimą reikia patvirtinti viena iš prisijungimo priemonių (Smart-ID, M. parašu ar kodų generatoriumi). Jei prisijungimas nėra patvirtinamas, prisijungti prie interneto banko nepavyks.
Tikriausiai, jūsų pasirašytoje sutartyje numatyta, kad interneto banke galėsite valdyti tik tas sąskaitas, kurios yra nesusietos su mokėjimo kortelėmis. Jei susidūrėte su šia problema, rekomenduojame susisiekti su mumis tel. +370 5 239 3444.
Jei pametėte kodų generatorių, skambinkite mums tel. +370 5 239 3444. Artimiausiame „Luminor“ klientų aptarnavimo centre jums išduosime naują kodų generatorių ar kitą prisijungimo priemonę.
Jei pametėte telefoną su „Smart-ID“ programėle, išsamų atsakymą galite rasti čia.
Jei pametėte telefoną su M. parašu, turite kreiptis į mobiliojo ryšio operatorių.
Mokestis taikomas pagal kainyną – 15 EUR.
Prisijungę prie interneto banko ir pagrindiniame pradžios lange arba meniu juostoje paspaudus Sąskaitos / Kortelės, galite matyti visą informaciją, susijusią su jūsų turimomis sąskaitomis. Bendra sąskaitoje rezervuota suma matoma stulpelyje Rezervuota suma. Paspaudus ant šios sumos, atidaromas papildomas langas, kuriame pateikiama detali informacija apie atsiskaitymus mokėjimo kortele ir / ar skolas trečiosioms šalims.
Prisijunkite prie interneto banko → puslapio viršuje spustelkite Nustatymai → sąraše pasirinkite Kliento anketa → atsidariusiame lange spauskite Atnaujinti.
Taip, galima. M. parašas gali būti aktyvuotas kitam tel. numeriui, nei tam, kuris yra pateiktas kaip kliento kontaktinis numeris.
Norėdami prisijungti prie interneto banko, apsilankykite „Luminor“ interneto svetainėje (luminor.lt) ir viršutiniame dešiniajame kampe spustelkite „Interneto bankas“ arba į naršyklę įveskite interneto banko nuorodą: https://ib.dnb.lt/
Prisijungimui reikės prisijungimo kodo ir prisijungimo priemonės.
Prisijunkite prie interneto banko → puslapio viršuje spauskite Nustatymai → sąraše pasirinkite Kontaktiniai duomenys. Prie kontaktinių duomenų spustelkite mygtuką Koreguoti ir įrašykite naujus duomenis. Tai atlikus, spauskite Keisti duomenis ir kontaktiniai duomenys bus atnaujinti.
Jums tereikia nurodyti asmenį, kuriam bus paskirtos Sąskaitų valdytojų teisių administratoriaus teisės ir galėsite koreguoti sąskaitų valdymą, priskirti naujus sąskaitų valdytojus interneto banke bei atlikti kitus jums aktualius pakeitimus, susijusius su sąskaitų valdytojais. Norėdami naudotis šia funkcija, atlikite kelis veiksmus:
Kyla klausimų apie kitus mūsų produktus?