Kaip prisijungti prie interneto banko?

Sąskaitų ir teisių į jas valdymas interneto banke

Tereikia nurodyti asmenį, kuriam bus paskirtos Sąskaitų valdytojų teisių administratoriaus teisės, ir galėsite koreguoti sąskaitų valdymą, priskirti naujus sąskaitų valdytojus interneto banke bei atlikti kitus jums svarbius pakeitimus su sąskaitų valdytojais. Norėdami naudotis šiuo funkcionalumu atlikite kelis veiksmus:

Svarbu: prašymą turi užpildyti ir pateikti ūkio subjekto vadovas (ar įgaliotas asmuo, turintis teisę teikti tokius prašymus). Asmuo, kuriam suteikiamos Sąskaitų valdytojų teisių administratoriaus teisės, turi turėti pirmo parašo teisę bet kuriai vienai sąskaitai. 

Kai jau turėsite įjungtą šį funkcionalumą, sąskaitų valdymo teises galėsite bet kada koreguoti interneto banke: Nustatymai >> Sąskaitų ir teisių į jas valdymas.

Sąskaitų ir teisių į jas valdymo lange galite atlikti šiuos veiksmus:
 

  • suteikti/ panaikinti bet kurio lygio parašo teisę valdyti vieną, kelias arba visas sąskaitas interneto banke esamiems ir naujai priskirtiems Sąskaitų valdytojams;
  • suteikti/ panaikinti mokėjimo nurodymų formavimo, sąskaitų likučių ir išrašų peržiūros teises į sąskaitas interneto banke esamiems ir naujai priskirtiems sąskaitų valdytojams;
  • suteikti/ panaikinti teisę sudaryti sutartis interneto banke esamiems ir naujai priskirtiems sąskaitų valdytojams;
  • nustatyti mokėjimo operacijų sumų limitus sąskaitų valdytojams ir visoms sąskaitoms banko nustatytose ribose.

Prireikus prie ūkio subjekto interneto banko prijungti naują sąskaitų valdytoją, paskirtas administratorius skiltyje „Paraiškos“ turėtų užpildyti Prašymą priskirti naują asmenį prie interneto banko ir/ ar suteikti prisijungimo priemonę. Įvykdžius prašymą, naujas sąskaitų valdytojas atsiras ūkio subjekto sąskaitų valdytojų sąraše, tačiau administratorius turėtų nepamiršti priskirti jam atitinkamas teises į sąskaitas.
Svarbu: nauji, dar neregistruoti sąskaitų valdytojai turės apsilankyti artimiausiame banko skyriuje ir pateikti asmens duomenis bei, jei reikia, atsiimti prisijungimo priemonę.
Plačiau apie tai, kaip įsijungti šį funkcionalumą, valdyti sąskaitas ir teises į jas, galite skaityti Sąskaitų ir teisių į jas valdymo instrukcijoje.

Kokiomis „Luminor“ paslaugomis galiu naudotis interneto banke?

 Naudodamasis interneto banku, galėsi: 

  • valdyti sąskaitą ir peržiūrėti kitą informaciją;
  • atlikti pervedimus;
  • matyti turimus sandorius ir sudaryti naujus;
  • teikti paraiškas ir pildyti prašymus;
  • prisijungti prie kitų sistemų.

Noriu susipažinti su išsamiu interneto banko sąrašu

Kas yra prisijungimo kodas ir kur jį rasti?

Tai „Luminor“ suteiktas raidžių ir (ar) skaitmenų rinkinys, naudojamas atpažinti interneto banko vartotoją.

Prisijungimo kodą gali rasti sutarties dėl interneto banko priede (lentelės viršuje prie vardo, pavardės, asmens kodo).

Kas yra PIN kodas?

Pasirašydamas sutartį dėl naudojimosi interneto banku, gavai plastikinę PIN kodų kortelę su sunumeruotais kodais. Jos reikės kiekvieną kartą, kai jungsiesi prie interneto banko. Sistema tavęs paprašys įvesti tam tikrą kodą iš šios kortelės. Tai dar vienas būdas užtikrinti tavo lėšų saugumą.

Kas yra pirminis prisijungimo slaptažodis?

Pirminį prisijungimo slaptažodį rasi popierinėje kortelėje – galinėje pusėje, po nutrinamuoju sluoksniu. Nutrynęs sluoksnį, pamatysi savo šešiaženklį pirminį slaptažodį – jį turėsi suvesti, pirmą kartą jungdamasis prie interneto banko. Kai prisijungsi, sistema tavęs iš karto paprašys pirminį slaptažodį pakeisti nauju savo sugalvotu.

Kas yra TAN kodas?

TAN kodų kortelė – tai banko suteikta unikali spausdinta lentelė su sunumeruotais TAN kodais. Norėdamas patvirtinti bet kurią interneto banko operaciją, turėsi įvesti nurodytą kodą iš šios kortelės. Kai įvesi reikalaujamą TAN, šis iš karto nustos galioti, o kai pasibaigs visi galiojantys kodai, išduosime tau naują TAN kodų kortelę.
 

Bandau prisijungti prie interneto banko, bet čia rašoma, kad „registracija blokuojama“. Kodėl?

Galimos priežastys:

  • įvedei tik prisijungimo kodą;
  • klaidingai įvedei slaptažodį;
  • klaidingai įvedei PIN kodą;
  • klaidingai įvedei generatoriaus pateiktą kodą;
  • klaidingai įvedei TAN kodą;
  • nepatvirtinai į tavo mobilųjį telefoną atsiųstos prisijungimo žinutės.
Atblokuoti prisijungimą gali:
  • paskambinęs tel. 1608 (jei iš užsienio +370 5 239 3444) darbo dienomis: 8-24, šeštadieniais: 8-20, sekmadieniais: 9-16, jei prisimeni savo paskutinį sugalvotą slaptažodį,
  • atvykęs į "Luminor" skyrių.

Ką daryti, jei pamiršau slaptažodį?

Jei neprisimeni savo slaptažodžio, atvyk į „Luminor“ skyrių. Mes atkursime pirminį prisijungimo slaptažodį arba suteiksime tau naują.

„Luminor“ turiu kelias sąskaitas ir mokėjimo korteles, tačiau interneto banke matau tik sąskaitų likučius. Kodėl?

Tikriausiai, tavo pasirašytoje sutartyje numatyta, kad interneto banke norėsi valdyti tik sąskaitas, nesusietas su mokėjimo kortelėmis. Atvyk į „Luminor“ skyrių pasirašyti papildomo susitarimo, kad nuo šiol interneto banke galėtum pasiekti ir mokėjimo kortelių sąskaitas.

Kokiomis naršyklėmis galiu naudotis?

Speciali įranga nereikalinga – pakaks kompiuterio su ne senesnėmis naršyklėmis nei „Microsoft Internet Explorer 11“, „Mozilla Firefox 40.0“, „Google Chrome 45.00“, „Safari“ („Windows OS“ – 5.1.7, „Mac OS X“ – 7) ir visomis „Edge“ naršyklių versijomis.

Jei prisijungiama naudojant stacionarų el. parašą, reikalavimų programinei įrangai (arba naudotinų naršyklių sąrašo) reikia ieškoti elektroninio parašo teikėjų – VĮ Registrų centro, UAB „Skaitmeninio sertifikavimo centras“, LR Vidaus reikalų ministerijos (asmens tapatybės kortelė) – puslapiuose.

Ką daryti, jei pamečiau TAN / prisijungimo kodų kortelę ar kodų generatorių?

Jei pametei TAN ar prisijungimo kodų kortelę, skambink mums tel. 1608 arba  
+ 370 5 239 3444 ir ją blokuok. Artimiausiame „Luminor“ skyriuje tau išduosime naują TAN / prisijungimo kodų kortelę arba slaptažodžių generatorių.

Kaip baigti darbą interneto banke?

Baigęs darbą interneto banke, būtinai atsijunk – spausk „Atsijungti“ ir tik tada uždaryk interneto naršyklės langą

Jei namuose neturiu kompiuterio su internetu?

Naudokis „Luminor“ skyriuose įrengtais informaciniais terminalais. Mūsų konsultantai tau padės prisijungti ir sutvarkyti reikalus.

Kokie limitai taikomi mokėjimo operacijoms interneto banke?

Mokėjimo operacijų limitai priklauso nuo to, kokiu būdu jungiesi prie interneto banko ir kaip tvirtini ten atliekamas operacijas. Limitus rasi šioje lentelėje.

Operacijų limitai interneto banke
 

  TAN kodų kortelė Smart-ID Kodų generatorius Mobilusis el. parašas El. parašas
Vienos operacijos limitas, Eur 3 500,00 200 000,00 200 000,00 200 000,00 200 000,00
Vienos dienos operacijų limitas, Eur 3 500,00 200 000,00 200 000,00 200 000,00 200 000,00
Vieno mėnesio operacijų limitas, Eur 10 000,00 2 000 000,00 2 000 000,00 2 000 000,00 2 000 000,00

Jei norėtum nustatytus limitus keisti arba įsigyti slaptažodžių generatorių bei jį naudoti vietoje TAN kodų kortelės, atvyk pas mus. Mobilųjį elektroninį parašą gali įsigyti pas savo mobiliojo ryšio operatorių, o stacionarų elektroninį parašą platina VĮ Registrų centras arba UAB „Skaitmeninio sertifikavimo centras“. Taip pat gali naudotis elektronine asmens tapatybės kortele.
 

Kur galiu pamatyti sąskaitoje rezervuotas sumas ir/ar skolas trečiosioms šalims?

Prisijungę prie interneto banko lange „Pradžia“ arba „Sąskaitos / Kortelės“ galite matyti visą informaciją apie savo turimas sąskaitas. Bendra sąskaitoje rezervuota suma matoma stulpelyje „Rezervuota suma“, paspaudus šią sumą atidaromas papildomas langas, kuriame pateikiama detali informacija apie atsiskaitymus mokėjimo kortele ir/ar skolas trečiosioms šalims.

Kyla klausimų apie kitus mūsų produktus?