Dažnai užduodami klausimai apie Luminor Investor
Norėdamas atsidaryti „Luminor Investor“ investicinę sąskaitą, turite būti „Luminor“ klientas ir turėti banko sąskaitą. Detalesnę informaciją apie tai, kaip atsidaryti sąskaitą „Luminor“ banke rasite čia.
„Luminor Investor“ sutartį galite pasirašyti elektroniniu būdu per „Dokobit“ arba „Digidok“ el. parašo portalus arba apsilankydami savo pasirinktame „Luminor“ Klientų konsultavimo centre.
Tai padaryti galite paprasčiausiai per mūsų visą parą veikiantį Klientų aptarnavimo centrą telefonu 1608 arba laisvos formos laišku per interneto banką.
Valiutos konversija tarp sąskaitų, atidarytų Luminor Investor, nėra galima. Į Luminor Investor reikia pervesti pinigus ta valiuta, kuri reikalinga prekybai.
Informaciją apie tai rasite čia.
Jei atlikote automatinį pervedimą interneto banke, lėšos įskaitomos akimirksniu.
Jei atlikote rankinį pervedimą iš einamosios sąskaitos, lėšos įskaitomos:
Informaciją apie tai rasite čia.
Luminor Investor Kainyną rasite čia.
Taip, galite. Tačiau svarbu pažymėti, kad prekiaujant finansinėmis priemonėmis, kurios yra kotiruojamos skirtingomis valiutomis, yra atliekama valiutų konversija su 0,5% marža.
Taip, galima užsiprenumeruoti papildomą paslaugą ir turėti prieigą prie rinkos duomenų realiu laiku skyriuje „Prenumeratos“. Už tai taikomas papildomas mokestis, kuris yra nurodytas „Luminor Investor“.
LEI kodas verslo klientams yra privalomas. Fiziniams asmenims LEI kodo nereikia.
Norėdami atsidaryti papildomą sąskaitą kita valiuta (USD / GBP / NOK / SEK / DKK), atsiųskite mums laisvos formos laišką per interneto banką.
Ne. Tačiau „Luminor Investor“ platformoje laikomoms lėšoms yra taikoma įsipareigojimų investuotojams draudimo sistema. Maksimali įsipareigojimų investuotojams draudimo kompensacija yra 20,000 eurų.
Įsitikinkite, ar jūsų „Luminor Investor“ sąskaitoje nėra lėšų, aktyvų, neįvykdytų mokėjimų ar prenumeratų ir pateikite laisvos formos laišką per interneto banką arba skyriuje dėl savo „Luminor Investor“ sąskaitos uždarymo.