Pereiti į pagrindinį turinį
Luminor Logo
  • Interneto bankas
  • EN
  • Kasdienai

    Kasdienai

    • Tapk klientu
    • Mokėjimo kortelės ir paslaugų krepšeliai
    • „Luminor“ vaikams
    • „Luminor“ jaunimui
    • Interneto bankas
    • Mobilusis bankas
    • Mokėjimai
    • Draudimas
    • „Smart-ID“
    • „Luminor“ Pliusų klubas
    • Skaičiuoklės
    • Klientai apie mus
  • Taupymas, investavimas

    Taupymas, investavimas

    • Terminuotasis indėlis
    • Indėlių palūkanų normos
    • Taupomoji sąskaita
    • Kaupiamasis indėlis
    • Mano taupymo tikslai
    • E. taupyklė
    • „Luminor Investor“
    • Augink savo turtą
    • Pensija
    • Investavimas
    • Investicinė sąskaita
    • Platinamos emisijos
  • Paskolos

    Paskolos

    • Būsto paskola
    • Būsto paskolos refinansavimas
    • Nekilnojamojo turto partnerių pasiūlymai
    • Paskola idėjoms
    • Paskola žemės sklypui
    • Vartojimo paskola
    • Paskola tvariems ateities namams
    • Paskola gamtai draugiškam automobiliui
    • Paskola automobiliui
    • Automobilių lizingas
  • Verslui
  • Interneto bankas

    Interneto bankas

    • „Luminor“ Interneto bankas
    • EN
    • Tapk klientu
    • Apie mus
      • „Luminor“ istorija
      • Valdymas
      • Valdyba
      • Asmens duomenų tvarkymas
      • Pinigų plovimo prevencija ir tarptautinės sankcijos
      • Informacija finansinėms institucijoms
      • Finansinės ataskaitos
      • Ekonomikos apžvalgos
      • Investuotojams
      • „Luminor“ socialinė atsakomybė
    • Naujienos
    • Interneto bankas
      • „Luminor“ Interneto bankas
      • Luminor Bridge
    • Banko tinklas ir bankomatai
    • Kainynas
      • Privatiems klientams
      • Verslo klientams
    • Paslaugų teikimo sąlygos
    • Pensija
    • Valiutų kursai
    • Privačioji bankininkystė
    • Skundai ir atsiliepimai
    • Karjera
    • Open Banking
  • „Luminor“ Interneto bankas
Banko tinklas
Kontaktai
 Pagalba klientams
  • Pradžia
  • Skundai ir atsiliepimai

Skundų ir atsiliepimų tvarkymas

Jūsų pasitenkinimas yra mūsų sėkmės matas. Remdamiesi jūsų atsiliepimais, mes galime įsitikinti, ar tinkamai atliekame savo darbą, ir patobulinti savo produktų bei paslaugų kokybę.

Pateikti atsiliepimą

Kaip pateikti atsiliepimą ar skundą?

  • Užpildykite Skundų ir atsiliepimų formą internetu
  • Prisijunkite prie savo interneto banko paskyros ir atsiųskite mums pranešimą
  • Skambinkite +370 5 239 3444*
  • Parašykite mums el. laišką adresu [email protected]
  • Atsiųskite mums laišką paprastu paštu adresu Konstitucijos pr. 21A, 03601 Vilnius, Lietuva
  • Kreipkitės į bet kurį klientų aptarnavimo centrą

* Telefono skambučiai apmokestinami pagal jūsų ryšio operatoriaus taikomą tarifą. Daugiau informacijos teiraukitės savo ryšio operatoriaus.

Patarimai, kaip pateikti atsiliepimą ar skundą

Norint, kad skundas būtų kuo greičiau išnagrinėtas, svarbu pateikti visus su juo susijusius faktus. Rekomenduojame naudotis skundų ir atsiliepimų forma, kurioje numatyta visa reikiama informacija.

Jei naudojatės kitais kanalais, prašome pateikti šią informaciją:

  • savo visą vardą ir pavardę, taip pat įmonės pavadinimą, jei atstovaujate įmonę;
  • asmens kodą arba gimimo datą; jei atstovaujate įmonę – įmonės kodą;
  • kontaktinę informaciją;
  • savo atsiliepimą arba problemos aprašymą;
  • pasirinktą susisiekimo būdą atsakymui pateikti (atkreipkite dėmesį, jog el. paštu gali būti siunčiama tik bendro pobūdžio informacija).

Kada galite tikėtis atsakymo?

Mes kruopščiai išnagrinėsime jūsų skundą ir stengsimės kuo greičiau pateikti atsakymą, tačiau ne vėliau nei per 15 kalendorinių dienų. Jei mums prireiktų daugiau informacijos arba laiko sprendimui priimti, apie tai jums pranešime.

Skundai, susiję su draudimo produktais ar draudimo platinimo paslaugomis, per 1 darbo dieną bus perduoti atitinkamoms draudimo bendrovėms. Apie tai jus informuosime. Atsakymas į skundą bus pateiktas per 15 kalendorinių dienų. Draudimo skundai ir visi kiti skundai nagrinėjami nemokamai.

Kaip elgtis, kai pasiūlytas sprendimas nepateisina jūsų lūkesčių?

Mes dirbame, kad rastume tinkamiausią sprendimą jūsų skundui patenkinti.

Jei nesutinkate su gautu atsakymu ar turite papildomos svarbios, bet nepateiktos arba neįvertintos informacijos, siūlome į mus kreiptis pakartotinai. Kitu atveju, per vienerius metus nuo skundo pateikimo mums dienos galite kreiptis į Lietuvos banką dėl kilusio ginčo sprendimo šiais būdais (plačiau Kaip pateikti prašymą dėl ginčo nagrinėjimo?):

  • Per elektroninę ginčų nagrinėjimo sistemą Elektroniniai valdžios vartai;
  • Jeigu neturite galimybės pateikti prašymo per elektroninę ginčų nagrinėjimo sistemą, prašymą nagrinėti vartojimo ginčą galite pateikti taip: užpildykite Vartotojo kreipimosi formą ir nusiųskite ją Lietuvos banko Teisės ir licencijavimo departamentui el. paštu [email protected] arba paštu adresu Totorių g. 4, 01121 Vilnius.

 Skundų teikimo ir nagrinėjimo atmintinė

Skundų Luminor Lizingas UAB nagrinėjimas

  • Privačioji bankininkystė
  • Paslaugų teikimo sąlygos
  • Kontaktai
  • Dažniausiai užduodami klausimai
  • Skaičiuoklės
  • Kainynas privatiems
  • Kainynas verslui
  • Sukčiavimo prevencija
  • Skundai ir atsiliepimai
  • Būk atviras, nebijok pasisakyti
  • Rinkodaros sutikimai
  • Dėl paveldėto turto
  • Elgesio kodeksas
  • Tvarumas
  • Prieinamumas
  • Slapukai
  • Svarbu JAV klientams
  • Pinigų plovimo prevencija, tarptautinės sankcijos

Informacija telefonu: +370 5 239 3444
„Luminor“ klientų aptarnavimo centro darbo laikas:
Privatiems klientams: I‑V 8:00‑20:00, VI 9:00‑16:00
Verslo klientams: I‑V 8:00‑18:00
Kortelių blokavimas 24/7/365

Skambučiai apmokestinami pagal jūsų ryšio operatoriaus taikomą tarifą arba mokėjimo planą.

© 2025. Luminor Bank AS