Mums svarbu, ką manote ir kaip jaučiatės – jūsų atsiliepimai mus verčia tobulėti ir gerinti teikiamų paslaugų kokybę.
Mums skambinkite 1608 – dėsime visas pastangas, kad kilusias problemas išspręstume akimirksniu.
Atsakysime į visus jūsų klausimus, jei į mus kreipsitės:
Siekiant, kad jūsų pretenzija būtų išnagrinėta kaip galima greičiau ir objektyviau, itin svarbu, kad savo pretenzijoje kuo tiksliau nurodytumėte:
Atsakymą pateiksime per 15 darbo dienų arba greičiau.
Kiekvieną pretenziją detaliai nagrinėjame ir atsakymą stengiamės pateikti kaip įmanoma greičiau. Sudėtingais atvejais jos nagrinėjimas gali užtrukti – apie tai klientams pranešame asmeniškai.
Jei mūsų atsakymas pasirodys netinkamas ar dėl kitų priežasčių pageidausite, kad pretenzija būtų nagrinėjama trečiųjų šalių, kreipkitės į Lietuvos banką (adresas korespondencijai: Totorių g. 4, 01121, Vilnius), kuris neteismine tvarka nagrinėja iš finansinių paslaugų teikimo kylančius finansų rinkos dalyvių ir vartotojų ginčus, ar į teismines ginčų nagrinėjimo institucijas teisės aktų nustatyta tvarka.
Daugiau informacijos apie neteisminį finansų rinkos dalyvių ir vartotojų ginčų nagrinėjimą pateikiama Lietuvos banko interneto puslapyje.