Mums svarbu, ką manote ir kaip jaučiatės – jūsų atsiliepimai mus verčia tobulėti ir gerinti teikiamų paslaugų kokybę.
* Telefono skambučiai apmokestinami pagal jūsų ryšio operatoriaus taikomą tarifą. Daugiau informacijos teiraukitės savo ryšio operatoriaus.
** Atsakysime tik į bendro pobūdžio klausimus, kurie nesusiję su asmeniniais jūsų duomenimis, jei kreipsitės interneto puslapyje arba el. paštu info@luminor.lt.
Siekiant, kad jūsų pretenzija būtų išnagrinėta kaip galima greičiau ir objektyviau, itin svarbu, kad savo pretenzijoje kuo tiksliau nurodytumėte:
Atsakymą pateiksime per 15 kalendorinių dienų arba greičiau.
Kiekvieną pretenziją detaliai nagrinėjame ir atsakymą stengiamės pateikti kaip įmanoma greičiau. Sudėtingais atvejais jos nagrinėjimas gali užtrukti – apie tai klientams pranešame asmeniškai.
Jei nesutinkate su gautu atsakymu ar turite papildomos svarbios, bet nepateiktos arba neįvertintos informacijos, siūlome į mus kreiptis pakartotinai. Kitu atveju, per vienerius metus galite kreiptis į Lietuvos banko Teisės ir licencijavimo departamentą, Totorių g. 4, 01121 Vilnius, el. paštas prieziura@lb.lt (plačiau: lb.lt/lt/daugiau-apie-gincus-su-finansiniu-paslaugu-teikeju), kuris neteismine tvarka nagrinėja iš finansinių paslaugų teikimo kylančius finansų rinkos dalyvių ir vartotojų ginčus.