Pereiti į pagrindinį turinį
Luminor Logo
  • Interneto bankas
  • EN
  • Kasdienai

    Kasdienai

    • Tapk klientu
    • Mokėjimo kortelės ir paslaugų krepšeliai
    • „Luminor“ vaikams
    • „Luminor“ jaunimui
    • Interneto bankas
    • Mobilusis bankas
    • Mokėjimai
    • Draudimas
    • „Smart-ID“
    • „Luminor“ Pliusų klubas
    • Skaičiuoklės
    • Klientai apie mus
  • Taupymas, investavimas

    Taupymas, investavimas

    • Terminuotasis indėlis
    • Indėlių palūkanų normos
    • Taupomoji sąskaita
    • Kaupiamasis indėlis
    • Mano taupymo tikslai
    • E. taupyklė
    • „Luminor Investor“
    • Augink savo turtą
    • Pensija
    • Investavimas
    • Investicinė sąskaita
    • Platinamos emisijos
  • Paskolos

    Paskolos

    • Būsto paskola
    • Būsto paskolos refinansavimas
    • Nekilnojamojo turto partnerių pasiūlymai
    • Paskola idėjoms
    • Paskola žemės sklypui
    • Vartojimo paskola
    • Paskola tvariems ateities namams
    • Paskola gamtai draugiškam automobiliui
    • Paskola automobiliui
    • Automobilių lizingas
  • Verslui
  • Interneto bankas

    Interneto bankas

    • „Luminor“ Interneto bankas
    • EN
    • Tapk klientu
    • Apie mus
      • „Luminor“ istorija
      • Valdymas
      • Valdyba
      • Asmens duomenų tvarkymas
      • Pinigų plovimo prevencija ir tarptautinės sankcijos
      • Informacija finansinėms institucijoms
      • Finansinės ataskaitos
      • Ekonomikos apžvalgos
      • Investuotojams
      • „Luminor“ socialinė atsakomybė
    • Naujienos
    • Interneto bankas
      • „Luminor“ Interneto bankas
      • Luminor Bridge
    • Banko tinklas ir bankomatai
    • Kainynas
      • Privatiems klientams
      • Verslo klientams
    • Paslaugų teikimo sąlygos
    • Pensija
    • Valiutų kursai
    • Privačioji bankininkystė
    • Skundai ir atsiliepimai
    • Karjera
    • Open Banking
  • „Luminor“ Interneto bankas
Banko tinklas
Kontaktai
 Pagalba klientams
  • Pradžia
  • Skundų Luminor Lizingas UAB nagrinėjimas

Skundų Luminor Lizingas UAB nagrinėjimas

Mums svarbu, ką manote ir kaip jaučiatės – jūsų atsiliepimai mus verčia tobulėti ir gerinti teikiamų paslaugų kokybę.

Pateikti atsiliepimą

Kaip pateikti atsiliepimą ar skundą?

  • Užpildykite Skundų ir atsiliepimų formą internetu
  • Prisijunkite prie savo interneto banko paskyros ir atsiųskite mums pranešimą
  • Skambinkite +370 5 239 3444*
  • Parašykite mums el. laišką adresu [email protected]**
  • Atsiųskite mums laišką paprastu paštu adresu Konstitucijos pr. 21A, 03601 Vilnius, Lietuva
  • Kreipkitės į bet kurį klientų aptarnavimo centrą
  • Vartojimo kredito tarpininko aptarnavimo vietoje

* Telefono skambučiai apmokestinami pagal jūsų ryšio operatoriaus taikomą tarifą. Daugiau informacijos teiraukitės savo ryšio operatoriaus.
** Atsakysime tik į bendro pobūdžio klausimus, kurie nesusiję su asmeniniais jūsų duomenimis, jei kreipsitės interneto puslapyje arba el. paštu [email protected].

Keletas patarimų rašant pretenziją

Siekiant, kad jūsų pretenzija būtų išnagrinėta kaip galima greičiau ir objektyviau, itin svarbu, kad savo pretenzijoje kuo tiksliau nurodytumėte:

  • Kas atsitiko ir kodėl manote, kad Luminor Lizingas UAB netinkamai suteikė paslaugą.
  • Jei galite, nurodykite savo reikalavimo pagrindą (sutarties ar įstatymo nuostatą, kuria remiatės).
  • Pridėkite, jei turite, dokumentų, kuriais remiatės, kopijas.
  • Tiksliai įvardinkite ko reikalaujate iš Luminor Lizingas UAB.
  • Nurodykite savo vardą, pavardę ar įmonės pavadinimą, asmens/įmonės kodą, adresą, kontaktus ir būdą, kuriuo Luminor Lizingas UAB turėtų jums pateikti atsakymą.

Kada tikėtis atsakymo?

Atsakymą pateiksime per 15 kalendorinių dienų arba greičiau.

Kiekvieną pretenziją detaliai nagrinėjame ir atsakymą stengiamės pateikti kaip įmanoma greičiau. Sudėtingais atvejais jos nagrinėjimas gali užtrukti – apie tai klientams pranešame asmeniškai.

Kaip dar galime išspręsti kilusią problemą?

Mes dirbame, kad rastume tinkamiausią sprendimą jūsų skundui patenkinti.

Jei nesutinkate su gautu atsakymu ar turite papildomos svarbios, bet nepateiktos arba neįvertintos informacijos, siūlome į mus kreiptis pakartotinai. Kitu atveju, per vienerius metus nuo skundo pateikimo mums dienos galite kreiptis į Lietuvos banką dėl kilusio ginčo sprendimo šiais būdais (plačiau Kaip pateikti prašymą dėl ginčo nagrinėjimo?):

  • Per elektroninę ginčų nagrinėjimo sistemą Elektroniniai valdžios vartai;
  • Jeigu neturite galimybės pateikti prašymo per elektroninę ginčų nagrinėjimo sistemą, prašymą nagrinėti vartojimo ginčą galite pateikti taip: užpildykite Vartotojo kreipimosi formą ir nusiųskite ją Lietuvos banko Teisės ir licencijavimo departamentui el. paštu [email protected] arba paštu adresu Totorių g. 4, 01121 Vilnius.

 Skundų teikimo ir nagrinėjimo atmintinė

Skundai ir atsiliepimai Luminor Bank AS Lietuvos skyriui

  • Privačioji bankininkystė
  • Paslaugų teikimo sąlygos
  • Kontaktai
  • Dažniausiai užduodami klausimai
  • Skaičiuoklės
  • Kainynas privatiems
  • Kainynas verslui
  • Sukčiavimo prevencija
  • Skundai ir atsiliepimai
  • Būk atviras, nebijok pasisakyti
  • Rinkodaros sutikimai
  • Dėl paveldėto turto
  • Elgesio kodeksas
  • Tvarumas
  • Prieinamumas
  • Slapukai
  • Svarbu JAV klientams
  • Pinigų plovimo prevencija, tarptautinės sankcijos

Informacija telefonu: +370 5 239 3444
„Luminor“ klientų aptarnavimo centro darbo laikas:
Privatiems klientams: I‑V 8:00‑20:00, VI 9:00‑16:00
Verslo klientams: I‑V 8:00‑18:00
Kortelių blokavimas 24/7/365

Skambučiai apmokestinami pagal jūsų ryšio operatoriaus taikomą tarifą arba mokėjimo planą.

© 2025. Luminor Bank AS