Kaip pateikti atsiliepimą ar skundą?

* Telefono skambučiai apmokestinami pagal jūsų ryšio operatoriaus taikomą tarifą. Daugiau informacijos teiraukitės savo ryšio operatoriaus.
** Atsakysime tik į bendro pobūdžio klausimus, kurie nesusiję su asmeniniais jūsų duomenimis, jei kreipsitės interneto puslapyje arba el. paštu info@luminor.lt.

Keletas patarimų rašant pretenziją

Siekiant, kad jūsų pretenzija būtų išnagrinėta kaip galima greičiau ir objektyviau, itin svarbu, kad savo pretenzijoje kuo tiksliau nurodytumėte:

  • Kas atsitiko ir kodėl manote, kad Luminor Lizingas UAB netinkamai suteikė paslaugą.
  • Jei galite, nurodykite savo reikalavimo pagrindą (sutarties ar įstatymo nuostatą, kuria remiatės).
  • Pridėkite, jei turite, dokumentų, kuriais remiatės, kopijas.
  • Tiksliai įvardinkite ko reikalaujate iš Luminor Lizingas UAB.
  • Nurodykite savo vardą, pavardę ar įmonės pavadinimą, asmens/įmonės kodą, adresą, kontaktus ir būdą, kuriuo Luminor Lizingas UAB turėtų jums pateikti atsakymą.

Kada tikėtis atsakymo?

Atsakymą pateiksime per 15 kalendorinių dienų arba greičiau.

Kiekvieną pretenziją detaliai nagrinėjame ir atsakymą stengiamės pateikti kaip įmanoma greičiau. Sudėtingais atvejais jos nagrinėjimas gali užtrukti – apie tai klientams pranešame asmeniškai.

Kaip dar galime išspręsti kilusią problemą?

Jei nesutinkate su gautu atsakymu ar turite papildomos svarbios, bet nepateiktos arba neįvertintos informacijos, siūlome į mus kreiptis pakartotinai. Kitu atveju, per vienerius metus galite kreiptis į Lietuvos banko Teisės ir licencijavimo departamentą, Totorių g. 4, 01121 Vilnius, el. paštas prieziura@lb.lt (plačiau: lb.lt/daugiau-apie-gincius-su-finansiniu-paslaugu-teikeju), kuris neteismine tvarka nagrinėja iš finansinių paslaugų teikimo kylančius finansų rinkos dalyvių ir vartotojų ginčus.