Mums svarbu, ką manote ir kaip jaučiatės – jūsų atsiliepimai mus verčia tobulėti ir gerinti teikiamų paslaugų kokybę.

Mums skambinkite +370 5 239 3444 – dėsime visas pastangas, kad kilusias problemas išspręstume akimirksniu.

Nuomonės ar pretenzijų pateikimo būdai

Atsakysime į visus jūsų klausimus, jei į mus kreipsitės:

  • Interneto banke
  • Bet kuriame banko skyriuje
  • Paštu – laiškus reikia siųsti adresu: Konstitucijos pr. 21A, 03601 Vilnius, Lietuva.
  • Vartojimo kredito tarpininko aptarnavimo vietoje
Atsakysime tik į bendro pobūdžio klausimus, kurie nesusiję su asmeniniais jūsų duomenimis, jei kreipsitės interneto puslapyje arba el. paštu lizingas@luminor.lt.

Keletas patarimų rašant pretenziją

Siekiant, kad jūsų pretenzija būtų išnagrinėta kaip galima greičiau ir objektyviau, itin svarbu, kad savo pretenzijoje kuo tiksliau nurodytumėte:

  • Kas atsitiko ir kodėl manote, kad Luminor Lizingas UAB netinkamai suteikė paslaugą.
  • Jei galite, nurodykite savo reikalavimo pagrindą (sutarties ar įstatymo nuostatą, kuria remiatės).
  • Pridėkite, jei turite, dokumentų, kuriais remiatės, kopijas.
  • Tiksliai įvardinkite ko reikalaujate iš Luminor Lizingas UAB.
  • Nurodykite savo vardą, pavardę ar įmonės pavadinimą, asmens/įmonės kodą, adresą, kontaktus ir būdą, kuriuo Luminor Lizingas turėtų jums pateikti atsakymą.

Kada tikėtis atsakymo?

Atsakymą pateiksime per 15 kalendorinių dienų arba greičiau.

Kiekvieną pretenziją detaliai nagrinėjame ir atsakymą stengiamės pateikti kaip įmanoma greičiau. Sudėtingais atvejais jos nagrinėjimas gali užtrukti – apie tai klientams pranešame asmeniškai.

Kaip dar galime išspręsti kilusią problemą?

Jei nesutinkate su gautu atsakymu ar turite papildomos svarbios, bet nepateiktos arba neįvertintos informacijos, siūlome į mus kreiptis pakartotinai. Kitu atveju, per vienerius metus galite kreiptis į Lietuvos banko Teisės ir licencijavimo departamentą, Totorių g. 4, 01121 Vilnius, el. paštas prieziura@lb.lt (plačiau: lb.lt/daugiau-apie-gincius-su-finansiniu-paslaugu-teikeju), kuris neteismine tvarka nagrinėja iš finansinių paslaugų teikimo kylančius finansų rinkos dalyvių ir vartotojų ginčus.