Pretenzijų nagrinėjimas | Luminor

Mums svarbu, ką manote ir kaip jaučiatės – jūsų atsiliepimai mus verčia tobulėti ir gerinti teikiamų paslaugų kokybę.

Mums skambinkite 1608 – dėsime visas pastangas, kad kilusias problemas išspręstume akimirksniu.

Nuomonės ar pretenzijų pateikimo būdai

Atsakysime į visus jūsų klausimus, jei į mus kreipsitės:

Atsakysime tik į bendro pobūdžio klausimus, kurie nesusiję su asmeniniais jūsų duomenimis, jei kreipsitės interneto puslapyje arba el. paštu info@luminor.lt.

Keletas patarimų rašant pretenziją

Siekiant, kad jūsų pretenzija būtų išnagrinėta kaip galima greičiau ir objektyviau, itin svarbu, kad savo pretenzijoje kuo tiksliau nurodytumėte:

Kada tikėtis atsakymo?

Atsakymą pateiksime per 14 kalendorinių dienų arba greičiau.
Kiekvieną pretenziją detaliai nagrinėjame ir atsakymą stengiamės pateikti kaip įmanoma greičiau. Sudėtingais atvejais jos nagrinėjimas gali užtrukti – apie tai klientams pranešame asmeniškai.

Kaip dar galime išspręsti kilusią problemą?

Jei mūsų atsakymas pasirodys netinkamas ar dėl kitų priežasčių pageidausite, kad pretenzija būtų nagrinėjama trečiųjų šalių, kreipkitės į Lietuvos banką (adresas korespondencijai: Totorių g. 4, 01121, Vilnius), kuris neteismine tvarka nagrinėja iš finansinių paslaugų teikimo kylančius finansų rinkos dalyvių ir vartotojų ginčus, ar į teismines ginčų nagrinėjimo institucijas teisės aktų nustatyta tvarka.
Daugiau informacijos apie neteisminį finansų rinkos dalyvių ir vartotojų ginčų nagrinėjimą pateikiama Lietuvos banko interneto puslapyje.