Kaip atšaukti mokėjimą?

  1. Prisijungus prie interneto banko pasirinkite „Mokėjimai“ ir "Mokėjimų sąrašas". Susiraskite mokėjimą, kurį norite atšaukti:
    a) Jei mokėjimas nėra „Įvykdytas“, tuomet pažymėkite mokėjimą ir spauskite „Atšaukti / Pašalinti pažymėtus“
    b) Jei mokėjimo statusas yra „Įvykdytas“ reikėtų užpildyti prašymą. Pasirinkus „Paraiškos“, paspauskite „Nauja paraiška“, pasirinkite dokumentų grupę „Kitos paslaugos“ ir pateikite užpildytą prašymą „Prašymas atšaukti/tikslinti pervedimą“
  2. Atvykus į artimiausią banko klientų konsultavimo centrą ir pateikus prašymą
  3. Paskambinus telefonu +370 5 239 3444

Verta paminėti, jog:

  • Bankas taiko kainyne nustatytą komisinį mokestį už pervedimo atšaukimą. Mokestis taikomas nepriklausomai nuo to ar gavėjas sutiko grąžinti lėšas.
  • Tais atvejais, kai lėšos jau įskaitytos gavėjui arba išsiųstos į gavėjo banką, lėšų grąžinimas priklauso nuo gavėjo sprendimo.
  • Įprastai SEPA mokėjimo grąžinimas trunka iki 15 darbo dienų. Tarptautinio mokėjimo grąžinimas gali trukti ilgiau.

Kaip vyksta atšaukimo procesas?

  1. Luminor kreipiasi į gavėjo banką su prašymu grąžinti konkretų mokėjimą.
  2. Gavėjo bankas susisiekia su gavėju ir pasitikslina ar mokėjimas gali būti grąžintas:
     i) Jei gavėjas duoda sutikimą, lėšos yra grąžinamos mokėtojui į sąskaitą
     ii) Jei gavėjas neduoda sutikimo, lėšos nėra grąžinamos ir mokėtojas yra informuojamas skambučiu

Verta paminėti, jog:

  • Bankas taiko kainyne nustatytą komisinį mokestį už pervedimo atšaukimą. Mokestis taikomas nepriklausomai nuo to ar gavėjas sutiko grąžinti lėšas.
  • Tais atvejais, kai lėšos jau įskaitytos gavėjui arba išsiųstos į gavėjo banką, lėšų grąžinimas priklauso nuo gavėjo sprendimo. 
  • Įprastai SEPA mokėjimo grąžinimas trunka iki 15 darbo dienų. Tarptautinio mokėjimo grąžinimas gali trukti ilgiau.

Kokiomis valiutomis galima vykdyti pervedimus?

Luminor Bank AS Lietuvos skyrius vykdo pervedimus šiomis valiutomis: AUD, CAD, CHF, CZK, DKK, EUR, GBP, HUF, JPY, NOK, PLN, SEK ir USD.

Kaip atlikti pervedimą kita valiuta?

Vadovaukitės šia instrukcija:
 Kaip atlikti pervedimą kita valiuta

Kokį mokesčių tipą galiu rinktis vykdydamas įprastus pervedimus kita valiuta?

Vykdydamas įprastus pervedimus kita valiuta, gali rinktis iš dviejų mokesčių tipų: 

  • OUR – už pervedimą kita valiuta mokėtojo ir gavėjo mokėjimo paslaugų teikėjams moka tik mokėtojas;
  • SHA – už pervedimą kita valiuta mokėtojo mokėjimo paslaugų teikėjui moka mokėtojas, gavėjo mokėjimo paslaugų teikėjui moka gavėjas. 
PASTABA: Mokėjimo nurodymai visomis valiutomis į EEE šalis vykdomi tik taikant SHA mokesčių tipą.

Daugiau informacijos apie pervedimų kita valiuta įkainius ir jų taikymą rasi čia.

Kokius mokėjimo rekvizitus turiu nurodyti užsienio verslo partneriui, norėdamas gauti lėšas į savo sąskaitą „Luminor“ banke?

  • Savo vardą ir pavardę.
  • Savo IBAN (20 simbolių) sąskaitos numerį mūsų banke.
  • Gavėjo mokėjimo paslaugų teikėjo (banko) pavadinimą (Luminor Bank AS Lietuvos skyrius) ir SWIFT kodą ( AGBLLT2X).
  • Banko korespondento užsienyje pavadinimą ir SWIFT kodą atitinkama valiuta.

Kas yra IBAN?

IBAN – tai tarptautinis banko sąskaitos numerio standartas (angl. International Bank Account Number), privalomas Europos Sąjungos valstybėse. Šis formatas palengvina atsiskaitymus tarp partnerių įvairiose šalyse, turinčiose skirtingas bankų atpažinimo ir sąskaitų numeravimo sistemas, todėl, atsiskaitydamas eurais su euro zonos bankų klientais, gavėjo sąskaitos laukelyje būtinai nurodyk sąskaitos numerį IBAN formatu. Jei nenurodysi IBAN, padidės tavo ir gavėjo bankų mokesčiai, be to, galimi uždelsimai vykdant pervedimus.

Šalys, kuriose IBAN naudojimas yra privalomas ar primygtinai rekomenduojamas

Kokius rekvizitus turiu nurodyti, kad bankas tinkamai įvykdytų pervedimą kita valiuta?

Vykdydami mokėjimo nurodymą, perduodame gavėjo bankui mokėjimo nurodyme pateiktą informaciją. Užpildyk visus pervedimo laukus, kurie pažymėti žvaigždute, kad pervedimas būtų įvykdytas tinkamai. Nepriklausomai nuo privalomos pateikti informacijos, mokėjimo nurodymai bus vykdomi ar įskaitomi į gavėjo sąskaitą, remiantis unikaliais rekvizitais ir netikrinant atitikimo su kita pateikta informacija (pavyzdžiui, gavėjo vardu, pavarde ar įmonės pavadinimu).

Unikalūs pervedimo kita valiuta rekvizitai: 

  • mokėtojo sąskaita IBAN;
  • gavėjo sąskaita;
  • gavėjo banko SWIFT/BIC kodas.

Detalią informaciją apie privalomus laukus rasi interneto banke paspaudęs klaustuku pažymėtą mygtuką, esantį mokėjimo lango viršutiniame dešiniajame kampe.

Kyla klausimų apie kitus mūsų produktus?