„Smart-ID“ galima naudoti „iOS“ ar „Android“ išmaniuosiuose įrenginiuose su interneto ryšiu arba „WiFi“ ryšiu. Kad galėtum naudotis, parsisiųsk programėlę iš „Google Play“ arba „Apple Store“ ir užregistruok paskyrą naudojantis Luminor|DNB kodų generatoriumi, mobiliu parašu ar elektroniniu parašu. Kai naudosi „Smart-ID“, bus prašoma įvesti PIN1 kodą jungiantis ir PIN2 kodą tvirtinant operacijas (pvz. pervedimus).
Taip, „Smart-ID“ yra ypatingai saugus sprendimas asmens tapatybės patvirtinimui ir elektroniniam pasirašymui. Taikomi keli saugos faktoriai:
PIN kodai niekur neįrašomi išmaniajame įrenginyje, todėl net jei jį pamestum ar jis būtų pavogtas, tavo „Smart-ID“ programėle negalėtų pasinaudoti niekas kitas. Kad „Smart-ID“ naudotumeis saugiai, vadovaukis šiais saugumo principais:
Prisijungiant prie Luminor interneto ar mobiliojo banko iš naujo įrenginio arba naujos naršyklės, mes kartais prašome jūsų pateikti ir savo asmens kodą. Tokia daugiapakopė saugumo sistema sukurta siekiant užtikrinti saugų naudojimąsi interneto banku.
1. Susisiek su „Smart-ID“ klientų aptarnavimo centru ir paprašyk pašalinti paskyrą (telefonu: +370 670 41 807 arba 1807, arba el. paštu: help.lt@smart-id.com).
2. Jeigu susikūrei „Smart-ID“ paskyrą su m. parašu arba e. parašu, gali prisijungti prie „Smart-ID“ savitarnos portalo su „Smart-ID“, mobiliu parašu ar elektroniniu parašu ir pašalinti „Smart-ID“ paskyrą. Klientui turint kelias aktyvias „Smart-ID“ paskyras skirtinguose išmaniuose įrenginiuose, galima jungtis prie savitarnos portalo ir naudojant kitą įrenginį su „Smart-ID“.
SVARBU! Luminor neturi prieigos ar teisių pašalinti „Smart-ID“ paskyrą kliento vardu.
„Smart-ID“ neteisingas PIN kodas gali būti įvestas ne daugiau nei 9 kartus:
Šiuo metu nėra galimybės pakeisti „Smart-ID“ PIN kodų. Jei yra įtarimas, kad be tavęs dar kas nors žino „Smart-ID“ PIN kodus, privalai pašalinti savo „Smart-ID“ paskyrą ir susikurti naują su kitais PIN kodais.
Tą padaryti galima šiais būdais:
Taip, kol tavo išmaniajame įrenginyje yra veikiantis interneto ryšys, gali naudotis visame pasaulyje.
„Smart-ID“ gali naudoti visuose savo išmaniuosiuose įrenginiuose, reikia tik belaidžio ar mobiliojo interneto ryšio – nereikia tarptinklinio duomenų ryšio ir specialios SIM kortelės.
„Smart-ID“ gali užregistruoti elektroniniu būdu, naudodamas kodų generatorių arba m. parašą, e. parašą.
Jei „Smart-ID“ paskyra registruojama naudojant kodų generatorių, bus sukurtas saugus parašas, kuris gali būti naudojamas Luminor | DNB ar kitų „Smart-ID“ sprendimą palaikančių bankų interneto banke arba mobiliajame banke.
Jei „Smart-ID“ paskyra yra registruojama naudojant mobilųjį parašą arba e. parašą, bus sukurtas pažangus elektroninis parašas su kvalifikuotu sertifikatu ir gali būti naudojamas bet kokioms „Smart-ID“ sprendimą palaikančioms el. paslaugoms.
Taip, įrenginių skaičius neribojamas. Reikia parsisiųsti ir įdiegti „Smart-ID“ bei užregistruoti naują „Smart-ID“ paskyrą kiekvienam išmaniajam įrenginiui.
Paskyra yra aktyvi 3 metus. Prieš pasibaigiant esamos paskyros terminui, gali susikurti naują paskyrą.
Ne. Tam, kad galėtum pasinaudoti Luminor|DNB interneto arba mobiliuoju banku, nereikia turėti atskirų „Smart-ID“ paskyrų.
Taip, naudojant „Smart-ID“, galima naudotis tiek asmeninėmis, tiek įmonės banko sąskaitomis. Tiesiog reikia pasirinkti atitinkamus prisijungimo duomenis jungiantis prie interneto arba mobiliojo banko.
Neturės. M. parašas naudojamas tik registracijos momentu.
Kyla klausimų apie kitus mūsų produktus?