Dažniausiai užduodami klausimai apie Luminor E‑Commerce Gateway paslaugą

Bendrieji klausimai

Kodėl prekybininkui verta naudoti E‑Commerce Gateway paslaugą?

Jei teikiate paslaugas ar parduodate produktus internetu, su įmokų surinkimo paslauga  E‑Commerce Gateway galėsite paprastai priimti mokėjimus internetu iš savo klientų, net ir neturint el. parduotuvės.

Kas yra Mokėjimų inicijavimo paslauga (angl. Payment Initiation Service)?

Tai įmokų surinkimo paslauga, kuomet mokėjimas inicijuojamas iš pirkėjo sąskaitos naudojant interneto banko prisijungimus. Ši paslauga leidžia inicijuoti mokėjimus iš pagrindinių Baltijos šalių bankų. 

Kaip apskaičiuojami ir nurašomi Luminor komisiniai mokesčiai?

Komisinis mokestis operacijoms iki 100 000 Eur mėnesinės apyvartos el. parduotuvėms netaikomas nuo 2020 03 25 iki 2020 08 31*
Mokesčiai už operacijas mokėjimo kortelėmis apskaičiuojami ir atimami iš sumos prieš įskaitymą į prekybininko sąskaitą.
Mokesčiai už operacijas, naudojantis Luminor banklink ir Mokėjimo inicijavimo paslauga, apskaičiuojami ir išskaičiuojami pagal praėjusio mėnesio pardavimus kiekvieno mėnesio pradžioje (iki 10 dienos).

*Pasiūlymas negalioja finansines paslaugas teikiančioms įmonėms (mokėjimo ir el. pinigų įstaigoms).

Koks mokestis bus taikomas, kai baigsis specialaus pasiūlymo laikotarpis?

Kai baigsis specialaus pasiūlymo laikotarpis, mokestis bus taikomas tik už sėkmingai priimtas įmokas pagal kainyną.


Luminor sąskaita ir sutartis

Ar prekybininkui reikia turėti sąskaitą Luminor banke, kad jis galėtų naudotis E-Commerce Gateway paslaugomis?

Taip, prekybininkas privalo turėti sąskaitą Luminor banke.

Kaip atidaryti sąskaitą Luminor banke?

Prašome užpildyti anketą čia.

Kiek laiko trunka prašymo apdorojimas iki sutarties gavimo?

Įprastai prašymo apdorojimas ir sutarties parengimas užtrunka 2 darbo dienas. Gali prireikti daugiau laiko, jeigu dar neturite sąskaitos Luminor banke.

Kokie žingsniai manęs laukia po sutarties pasirašymo?

1. Bankas pateiks Test API key ir Live API key, jei pardavimai bus vykdomi per el. parduotuvę.
2. Bankas suteiks prieigą prie Prekybininko portalo.
3. Integracijai pasirinksite jums patogiausią būdą (REST API arba lengvai diegiamą įskiepį).
4. Pateiksite formą, kad atitinkate puslapio turinio ir dizaino reikalavimus.
5. Bankas aktyvuos paslaugą.
6. Pradėsite prekiauti internetu su Luminor E‑Commerce Gateway.


Prekybininko portalas

Ar galima Prekybininko portalu naudotis ir be el. parduotuvės?

Taip, Prekybininko portalu galima naudotis net ir neturint el. parduotuvės. Šiame savitarnos portale galite sukurti ir išsiųsti sąskaitas pirkėjui el. paštu su nuoroda apmokėjimui. Pirkėjui paspaudus „Mokėti dabar“ beliks išsirinkti patogiausią mokėjimo būdą ir atsiskaityti.

Kas gali būti Prekybininko portalo Administratorius?

Prekybininko portalo Adminitratoriumi gali būti tik įmonės įgaliotas ir parašo teisę turintis asmuo, kurį bankas yra identifikavęs.

Ar kiti vartotojai, išskyrus Administratorių, gali naudotis Prekybininko portalu?

Administratorius gali sukurti prieigą kitiems vartotojams Prekybininko portale vartotojų administravimo skiltyje.

Per kiek laiko Administratorius gaus prieigą prie Prekybininko portalo?

Kai pasirašysite sutartį ir atsiųsite ją bankui, prieiga bus suteikta per 2 darbo dienas.


Integracija ir įskiepiai

Kokioje platformoje turėčiau sukurti savo el. parduotuvę, kad galėčiau greitai ir lengvai įdiegti E‑Commerce Gateway?

Gali būti naudojamos „WooCommerce“, „Opencart“, „Shopify“, „Magento“,„Prestashop“ platformos. Taip pat galima naudoti partnerių verskis.lt el. parduotuvės platforma, kurioje Luminor E‑Commerce Gateway paslauga jau yra paruošta naudojimui, nieko diegti nereikia.

Kaip reikėtų integruoti Luminor E‑Commerce Gateway paslaugą?

Pasirinkite jums patogiausią Luminor E‑Commerce Gateway paslaugos integracijos būdą – REST API arba lengvai diegiamą įskiepį elektroninės prekybos platformoms „WooCommerce“, „Opencart“, „Shopify“, „Magento“ ir „Prestashop“.

Ar yra parengtos įskiepių diegimo instrukcijos?

Įskiepių diegimo instrukcijos yra viešai prieinamos E‑Commerce Gateway techninės specifikacijos (API) puslapyje.

Kokių el. prekybos platformų įskiepiai ir jų versijos paruošti integracijai?

 Įskiepiai paruošti populiariausioms elektroninės prekybos platformoms: „WooCommerce“ – versija 3.5 ir aukštesnė
„Opencart“ – versija 3.0 ir aukštesnė
„Shopify“
„Magento“ – versija 2.0  ir aukštesnė
„PrestaShop“ – versija 1.7 ir aukštesnė

Ką daryti, jei gaunu „WooCommerce“ klaidos pranešimą: „Įskiepio konfigūracijos klaida“?

Neteisingai įvestas Brand ID arba Live API key. Patikrinkite, ar nėra klaidingo simbolio, nereikalingo tarpo priekyje arba gale.

Ar integraciją galima pritaikyti ir mobiliosioms programėlėms?

Taip, naudokite REST API integravimo būdą, norėdami integruoti paslaugas mobiliosioms programėlėms. 

Kokie yra puslapio turinio ir dizaino reikalavimai?

Tai yra pagrindiniai reikalavimai, kuriuos turi atitikti prekybininkas, kad klientams būtų paprasta suprasti viską apie prekybininko parduodamus produktus ar paslaugas, mokėjimus, pristatymą, pinigų grąžinimą ir asmens duomenų tvarkymą. Reikalavimus galite rasti čia.

Kaip patvirtinti, kad atitinku puslapio turinio ir dizaino reikalavimus?

Jeigu norite patvirtinti, kad atitinkate puslapio turinio ir dizaino reikalavimus, reikia pateikti pasirašytą patvirtinimo formą bankui. Formą galite rasti čia.

Ką reikia daryti, kai gaunamas el. laiškas dėl paslaugų aktyvavimo?

El. laiškas praneša, kad bankas aktyvuoja paslaugą. Nuo to momento, prekybininkas gali pradėti naudoti E‑Commerce Gateway paslaugomis produkcinėje aplinkoje naudojant anksčiau el. laišku gautą Live API key arba/ir pradėti siųsti sąskaitas pirkėjams su nuoroda apmokėjimui per Prekybininko portalą.

Per kiek laiko gausiu Test API key ir Live API key?

Kai pasirašysite sutartį ir atsiųsite ją bankui, per 2 darbo dienas jums bus atsiųsti Test API key ir Live API key.

Ką daryti su Test API key ir Live API key?

Naudokite Brand ID ir Test API key E‑Commerce Gateway integracijos testavimui inicijuojant sėkmingą ir nesėkmingą mokėjimą.

Naudokite Brand ID ir Live API key produkcinėje el. parduotuvės aplinkoje realioms operacijoms inicijuoti. Produkcinėje aplinkoje įmokas galite rinkti tik po to, kai gausite banko pranešimą, kad paslaugos aktyvuotos.

Ar yra galiu naudotis paslauga Verskis.lt el. parduotuvės platformoje?

Verskis.lt platformoje Luminor E‑Commerce Gateway paslauga yra paruošta naudojimui, nieko diegti nereikia.

Kaip nukreipti pirkėją į mokėjimo langą norima kalba?

Kalba nustatoma naudojant "language" parametrą (Purchase objekte):

  • lt – lietuvių
  • lv – latvių
  • et – estų
  • en – anglų
  • ru – rusų


Mokėjimų vykdymas ir jų būdai

Iš kurių bankų galiu priimti mokėjimus?

Priimti įmokas galite iš Luminor, Swedbank ir SEB, Citadele, LHV klientų Baltijos šalyse bei iš VISA ar Mastercard kortelių naudotojų visame pasaulyje. 

Kokias mokėjimo korteles klientas gali naudoti mokėjimams?

Galima mokėti VISA, Mastercard, asmeninėmis ir įmonių, kredito bei debeto kortelėmis.

Ar bankas gali periodiškai nurašyti lėšas nuo kortelių?

Šiuo metu Luminor bankas neteikia periodinių mokėjimų nurašymo paslaugos, tačiau ateityje planuojame šią paslaugą teikti.

Per kiek laiko gausiu pranešimą, kad pirkėjas apmokėjo užsakymą?

Įprastai toks pranešimas gaunamas per mažiau nei 5 minutes po to, kai pirkėjas patvirtina operaciją (nepriklausomai nuo to, kokiu būdu buvo atliktas atsiskaitymas).

Per kiek laiko prekybininkas gaus pinigus į savo sąskaitą?

  • Luminor Banklink mokėjimų, kai mokėtojo ir gavėjo sąskaitos yra vienoje šalyje, lėšos bus įskaitytos per 5 minutes.
  • Luminor Banklink mokėjimų, kai mokėtojo ir gavėjo sąskaitos yra skirtingose šalyse, lėšos bus gaunamos kaip numatyta mokėtojo banke nustatytose SEPA mokėjimų apdorojimų sąlygose. Įprastai tokie mokėjimai gaunami tą pačią darbo dieną, jei mokėjimas patvirtinamas iki 16 val. arba kitą darbo dieną (jei po 16 val.).
  • Lėšos iš operacijų, kurios buvo atliktos kortelėmis, bus gautos kitą darbo dieną.
  • Lėšos iš operacijų, kurios buvo inicijuotos naudojantis Mokėjimo inicijavimo paslauga iš „Swedbank“, SEB, Citadele ar LHV bankų, bus gaunamos pagal SEPA mokėjimų apdorojimų sąlygas, nustatytas mokėtojo banke. Įprastai tokie mokėjimai gaunami tą pačią darbo dieną, jei mokėjimas patvirtinamas iki 16 val. arba kitą darbo dieną (jei po 16 val.).

Kaip perduoti mokėjimo paskirties detales, kai pirkėjas pasirenka Luminor banklink ar Mokėjimų inicijavimo paslaugą (angl. Payment Initiation Service)

Mokėjimo paskirtis perduodama naudojant reference parametrą (Purchase objekte).

Kaip gauti informaciją apie mokėjimo būseną?

Patikrinti mokėjimo būseną galima šiais būdais:
1) Prekybininko portale operacijų skiltyje matysite visus mokėjimus ir jų statusus;
2) Pasirinkus integraciją REST API būdu, detalią informaciją apie mokėjimų statusus rasite E‑Commerce Gateway techninėje specifikacijoje (API).

Kodėl taikomas užstatas?

Užstatas taikomas tik tais atvejais, kai prekybininkui aktyvuojami atsiskaitymai mokėjimo kortelėmis ir kai prekybininko veikla yra rizikingesnė. Bankas, bendradarbiaudamas su prekybininku, taiko užstatą kaip rizikos mažinimo priemonę.