Dažniausiai užduodami klausimai apie „Luminor E‑Commerce Gateway“ paslaugą

Bendrieji klausimai

Jei teikiate paslaugas ar parduodate produktus internetu, su įmokų surinkimo paslauga „E‑Commerce Gateway“ galėsite paprastai priimti mokėjimus internetu iš savo klientų, net ir neturint el. parduotuvės.

Tai įmokų surinkimo paslauga, kuomet mokėjimas inicijuojamas iš pirkėjo sąskaitos naudojant interneto banko prisijungimus. Ši paslauga leidžia inicijuoti mokėjimus iš pagrindinių Baltijos šalių bankų. 

Mokesčiai už operacijas mokėjimo kortelėmis apskaičiuojami ir atimami iš sumos prieš įskaitymą į prekybininko sąskaitą.

Mokesčiai už operacijas, naudojantis „Luminor Banklink“ ir Mokėjimo inicijavimo paslauga, apskaičiuojami ir nurašomi pagal praėjusio mėnesio pardavimus kiekvieno mėnesio pradžioje (iki 10 dienos).

Mokestis bus taikomas tik už sėkmingai priimtas įmokas pagal kainyną.

„Luminor“sąskaita ir sutartis

Taip, prekybininkas privalo turėti sąskaitą „Luminor“ banke.

Prašome užpildyti anketą čia.

Įprastai prašymo apdorojimas ir sutarties parengimas užtrunka 2 darbo dienas. Gali prireikti daugiau laiko, jeigu dar neturite sąskaitos „Luminor“ banke.

1. Bankas pateiks Test API key ir Live API key, jei pardavimai bus vykdomi per el. parduotuvę.
2. Bankas suteiks prieigą prie Prekybininko portalo.
3. Integracijai pasirinksite jums patogiausią būdą (REST API arba lengvai diegiamą įskiepį).
4. Pateiksite formą, kad atitinkate puslapio turinio ir dizaino reikalavimus.
5. Bankas aktyvuos paslaugą.
6. Pradėsite prekiauti internetu su „Luminor E‑Commerce Gateway“.

Prekybininko portalas

Taip, Prekybininko portalu galima naudotis net ir neturint el. parduotuvės. Šiame savitarnos portale galite sukurti ir išsiųsti sąskaitas pirkėjui el. paštu su nuoroda apmokėjimui. Pirkėjui paspaudus „Mokėti dabar“ beliks išsirinkti patogiausią mokėjimo būdą ir atsiskaityti.

Prekybininko portalo Adminitratoriumi gali būti tik įmonės įgaliotas ir parašo teisę turintis asmuo, kurį bankas yra identifikavęs.

Administratorius gali sukurti prieigą kitiems vartotojams Prekybininko portale vartotojų administravimo skiltyje.

Kai pasirašysite sutartį ir atsiųsite ją bankui, prieiga bus suteikta per 2 darbo dienas.

Integracija ir įskiepiai

Gali būti naudojamos „WooCommerce“, „Opencart“, „Shopify“, „Magento“,„Prestashop“ platformos. Taip pat galima naudoti partnerių verskis.lt el. parduotuvės platforma, kurioje „Luminor E‑Commerce Gateway“ paslauga jau yra paruošta naudojimui, nieko diegti nereikia.

Pasirinkite jums patogiausią „Luminor E‑Commerce Gateway“ paslaugos integracijos būdą – REST API arba lengvai diegiamą įskiepį elektroninės prekybos platformoms „WooCommerce“, „Opencart“, „Shopify“, „Magento“ ir „Prestashop“.

Įskiepių diegimo instrukcijos yra viešai prieinamos „E‑Commerce Gateway“ techninės specifikacijos (API) puslapyje.

 Įskiepiai paruošti populiariausioms elektroninės prekybos platformoms: „WooCommerce“ – versija 3.5 ir aukštesnė
„Opencart“ – versija 3.0 ir aukštesnė
„Shopify“
„Magento“ – versija 2.0  ir aukštesnė
„PrestaShop“ – versija 1.7 ir aukštesnė

Neteisingai įvestas Brand ID arba Live API key. Patikrinkite, ar nėra klaidingo simbolio, nereikalingo tarpo priekyje arba gale.

Taip, naudokite REST API integravimo būdą, norėdami integruoti paslaugas mobiliosioms programėlėms. 

Tai yra pagrindiniai reikalavimai, kuriuos turi atitikti prekybininkas, kad klientams būtų paprasta suprasti viską apie prekybininko parduodamus produktus ar paslaugas, mokėjimus, pristatymą, pinigų grąžinimą ir asmens duomenų tvarkymą. Reikalavimus galite rasti čia.

Jeigu norite patvirtinti, kad atitinkate puslapio turinio ir dizaino reikalavimus, reikia pateikti pasirašytą patvirtinimo formą bankui. Formą galite rasti čia.

El. laiškas praneša, kad bankas aktyvuoja paslaugą. Nuo to momento, prekybininkas gali pradėti naudoti „E‑Commerce Gateway“ paslaugomis produkcinėje aplinkoje naudojant anksčiau el. laišku gautą Live API key arba/ir pradėti siųsti sąskaitas pirkėjams su nuoroda apmokėjimui per Prekybininko portalą.

Kai pasirašysite sutartį ir atsiųsite ją bankui, per 2 darbo dienas jums bus atsiųsti Test API key ir Live API key.

Naudokite Brand ID ir Test API key „E‑Commerce Gateway“ integracijos testavimui inicijuojant sėkmingą ir nesėkmingą mokėjimą.

Naudokite Brand ID ir Live API key produkcinėje el. parduotuvės aplinkoje realioms operacijoms inicijuoti. Produkcinėje aplinkoje įmokas galite rinkti tik po to, kai gausite banko pranešimą, kad paslaugos aktyvuotos.

Verskis.lt platformoje „Luminor E‑Commerce Gateway“ paslauga yra paruošta naudojimui, nieko diegti nereikia.

Kalba nustatoma naudojant "language" parametrą (Purchase objekte):

  • lt – lietuvių
  • lv – latvių
  • et – estų
  • en – anglų
  • ru – rusų

Mokėjimų vykdymas ir jų būdai

Priimti įmokas galite iš „Luminor“, Swedbank ir SEB, Citadele, LHV klientų Baltijos šalyse bei iš VISA ar Mastercard kortelių naudotojų visame pasaulyje. 

Galima mokėti VISA, Mastercard, asmeninėmis ir įmonių, kredito bei debeto kortelėmis.

Šiuo metu „Luminor“ bankas neteikia periodinių mokėjimų nurašymo paslaugos, tačiau ateityje planuojame šią paslaugą teikti.

Įprastai toks pranešimas gaunamas per mažiau nei 5 minutes po to, kai pirkėjas patvirtina operaciją (nepriklausomai nuo to, kokiu būdu buvo atliktas atsiskaitymas).

  • „Luminor Banklink“ mokėjimų, kai mokėtojo ir gavėjo sąskaitos yra vienoje šalyje, lėšos bus įskaitytos per 5 minutes.
  • „Luminor Banklink mokėjimų“, kai mokėtojo ir gavėjo sąskaitos yra skirtingose šalyse, lėšos bus gaunamos kaip numatyta mokėtojo banke nustatytose SEPA mokėjimų apdorojimų sąlygose. Įprastai tokie mokėjimai gaunami tą pačią darbo dieną, jei mokėjimas patvirtinamas iki 16 val. arba kitą darbo dieną (jei po 16 val.).
  • Lėšos iš operacijų, kurios buvo atliktos kortelėmis, bus gautos kitą darbo dieną.
  • Lėšos iš operacijų, kurios buvo inicijuotos naudojantis Mokėjimo inicijavimo paslauga iš „Swedbank“, SEB, Citadele ar LHV bankų, bus gaunamos pagal SEPA mokėjimų apdorojimų sąlygas, nustatytas mokėtojo banke. Įprastai tokie mokėjimai gaunami tą pačią darbo dieną, jei mokėjimas patvirtinamas iki 16 val. arba kitą darbo dieną (jei po 16 val.).

Mokėjimo paskirtis perduodama naudojant reference parametrą (Purchase objekte).

Patikrinti mokėjimo būseną galima šiais būdais:
1) Prekybininko portale operacijų skiltyje matysite visus mokėjimus ir jų statusus;
2) Pasirinkus integraciją REST API būdu, detalią informaciją apie mokėjimų statusus rasite E‑Commerce Gateway techninėje specifikacijoje (API).

Užstatas taikomas tik tais atvejais, kai prekybininkui aktyvuojami atsiskaitymai mokėjimo kortelėmis ir kai prekybininko veikla yra rizikingesnė. Bankas, bendradarbiaudamas su prekybininku, taiko užstatą kaip rizikos mažinimo priemonę.