Klausimai ir atsakymai dėl COVID-19
Valstybės parama verslui susiduriančiam su sunkumais dėl COVID‑19
Privačių klientų aptarnavimo paslaugos nuotoliniu būdu

Naudokitės mūsų paslaugomis verslo klientams nuotoliniu būdu

Kaip tapti klientu?

Tam, kad atidarytumėte juridinio asmens sąskaitą, užpildykite prašymą atidaryti naują sąskaitą. Po prašymo pateikimo, banko darbuotojai su jumis susisieks ir pateiks reikiamus dokumentus bei pakonsultuos dėl jūsų įmonės poreikiams tinkamų produktų. Visus dokumentus būtina pasirašyti elektroniniu parašu arba Smart-ID kvalifikuotu elektroniniu parašu (peržiūrėkite šį vaizdo įrašą, kad sužinotumėte, kaip jį gauti).

Smart-ID ir elektroninis parašas

Smart-ID leidžia pasirašyti elektronines sutartis ir suteikia paprasčiausią galimybę prisijungti prie Luminor|DNB interneto banko ir mobilaus banko. Daugiau informacijos apie Smart-ID gali rasti čia.

Tam, kad elektroniniu būdu pasirašytumėte dokumentus, jums reikia turėti Smart-ID kvalifikuotą elektroninį parašą (QES). Jeigu esate pasirašę sutartį dėl bazinės Smart-ID prieigos, jums reikės ją atnaujinti – tuomet per kelias minutes jums bus suteiktas kvalifikuotas elektroninis parašas. Peržiūrėkite šį vaizdo įrašą, kad sužinotumėte, kaip tai padaryti.

Visi dokumentai bus pasirašomi Dokobit aplinkoje, jos pristatymą rasite čia.

Kortelės

Atsiskaitymo bekontakčiu būdu limitas yra padidinamas nuo 25 eurų iki 50 eurų vienam mokėjimui tam, kad fizinis atsiskaitymas kortele būtų kuo saugesnis.

Naujos Visa kortelės užsisakymas

Interneto svetainėje pasirinkę norimą kortelę būsite nukreipti į reikiamą vietą interneto banke tolimesniems kortelės užsakymo veiksmams. Tik įmonės įgaliotas asmuo gali užsakyti banko korteles jos darbuotojams. Kortelės yra išsiunčiamos paštu nurodytu adresu. Skubus kortelės išdavimas paštu yra negalimas.

Naujos Mastercard kortelės užsisakymas

Interneto banke pasirinkite paraišką „Kortelių paraiška“, paraišką turi patvirtinti įmonės vadovas ir kortelės turėtojas.
 
Visa kortelės aktyvavimas

Kortelės yra aktyvuojamos interneto banko Kortelių paskyroje, o tai gali padaryti tik įgaliotas įmonės asmuo. Jei turite klausimų dėl kortelės aktyvavimo, prašome peržiūrėti išsamesnius atsakymus čia.
 
Mastercard kortelės aktyvavimas
 
Naujos kortelės gali būti aktyvuojamos tik Luminor bankomatuose suvedant PIN kodą ir atliekant bet kurią operaciją.

Grynųjų pinigų išsiėmimo iš kortelės limito pakeitimas

Luminor|DNB įmonę atstovauti įgaliotas asmuo gali užpildyti prašymą šiuo būdu:. Paraiškos → Nauja paraiška →Dokumentų grupė: Mokėjimo kortelės → Prašymas pakeisti mokėjimo kortelės operacijų limitus. Mokėjimo kortelės limito pakeitimas yra mokama paslauga ir jai yra taikomas Kainyne nustatytas mokestis.
 
Luminor|Nordea įmonės vadovas gali parašyti laisvos formos prašymą interneto banke, nurodant mokėjimo kortelę ir norimą limitą. Mokėjimo kortelės limito pakeitimas yra mokama paslauga ir jai yra taikomas Kainyne nustatytas mokestis.

Kortelės užblokavimas ir atblokavimas

Tik įmonės įgaliotas asmuo gali užblokuoti Visa ir Mastercard korteles interneto banke, atblokuoti Visa mokėjimo korteles galima Kortelių paskyroje interneto banke. Kortelės turėtojas gali taip pat užblokuoti kortelę paskambinęs +370 5 239 3444.

PIN kodo pakeitimas

Luminor|Nordea kortelės turėtojas gali paprašyti, kad naujas PIN kodas jam būtų atsiųstas kortelės adresu. Tai padaryti jis gali atsiuntęs laisvos formos prašymą žinute per Luminor|Nordea interneto banką arba paskambinęs +370 5 239 3444.

Sąskaitos

Papildomos sąskaitos atidarymui yra reikalingas laisvos formos prašymas, kuris pateikiamas per interneto banką. Prašome vadovautis banko svetainėje pateiktomis instrukcijomis.

Interneto banke galite patikrinti savo įmonės sąskaitos likutį.

Mokėjimai

Interneto banko mokėjimų limitų keitimas

Luminor|DNB interneto banko naudotojai gali užpildyti prašymą pakeisti limitus Prašymų paskyroje interneto banke.

Luminor|Nordea interneto banko naudotojai gali užpildyti formą interneto banke.

Kasdienių banko paslaugų planai verslui

Prašymas dėl kasdienių banko paslaugų plano
 
Jeigu naudojatės Luminor|DNB interneto banko paslaugomis, galite pradėti naudoti kasdienių banko paslaugų planus užsisakydami juos per interneto banką paskyroje Paslaugų planai.

Jeigu naudojatės Luminor|Nordea interneto banko paslaugomis, galite pradėti naudoti banko paslaugų planus užsisakydami juos interneto banke.

Kasdienių banko paslaugų plano keitimas

Jeigu naudojatės Luminor|DNB interneto banko paslaugomis, galite pakeisti savo banko paslaugų planą užsakydami jo pakeitimą per savo interneto banką paskyroje Paslaugų planai.

Jeigu naudojatės Luminor|Nordea interneto banko paslaugomis, galite pakeisti savo banko paslaugų planą užsakydami pakeitimą interneto banke.
 
Daugiau sužinoti apie kasdienių paslaugų planus verslui galite mūsų interneto svetainės paskyroje Verslo paslaugų krepšeliai.
 

Paskolos

Prašymas skolinimo paslaugoms

Įmonė gali kreiptis dėl skolinimo paslaugų užpildydama prašymą.

Prašymas paskolos atidėjimui/grąžinimo pertraukai

Įmonė gali užpildyti paskolos atidėjimo/grąžinimo pertraukos prašymą atsiųsdama laisvos formos prašymą per Luminor interneto banką.
 
Visos sutartys dėl nuotoliniu būdu išduotų paskolų privalo būti pasirašytos elektroniniu būdu naudojant elektroninį parašą arba Smart-ID kvalifikuotą elektroninį parašą (peržiūrėkite šį vaizdo įrašą, kad sužinotumėte, kaip jį užsisakyti).

Lizingas

Prašymas lizingo paslaugoms

Įmonė gali kreiptis dėl lizingo paslaugų užpildydama prašymą.

Prašymas lizingo atidėjimo laikotarpiui

Įmonė gali kreiptis dėl lizingo mokėjimo atidėjimo laikotarpio užpildydama prašymą, jį pasirašydama ir atsiųsdama elektroniniu paštu lizingas@luminor.lt.
 
Visos su lizingo paslaugomis susijusios sutartys ir prašymai dėl atidėjimo laikotarpio pateikti nuotoliniu būdu privalo būti pasirašyti elektroniniu parašu arba Smart-ID kvalifikuotu elektroniniu parašu (peržiūrėkite šį vaizdo įrašą, kad sužinotumėte, kaip jį užsisakyti).
 
Daugiau apie teikiamas lizingo paslaugas galite sužinoti mūsų interneto svetainėje.

Įmokų surinkimo paslauga „Luminor E-Commerce Gateway“

Įmonė gali kreiptis dėl įmokų surinkimo paslaugos el. parduotuvėms „Luminor E-Commerce Gateway“ užpildydama prašymą.

Įmokų surinkimo paslaugos el. parduotuvėms sutartis galima pasirašyti tik elektroniniu būdu nuotoliniais kanalais naudojant elektroninį parašą arba Smart-ID kvalifikuotą elektroninį parašą (peržiūrėkite šį vaizdo įrašą, kad sužinotumėte, kaip jį užsisakyti).
 
Daugiau apie el. komercijos paslaugas galite sužinoti mūsų interneto puslapyje Lėšų valdymo sprendimai → Luminor E-Commerce Gateway.

Taupymas

Terminuotojų indėlių sąskaitos atidarymas
 
Jei naudojatės Luminor|DNB interneto banko paslaugomis, galite atidaryti naują terminuotojų indėlių sąskaitą savo interneto banke esančioje paskyroje Taupymas ir investavimas → Taupymas → Naujas indėlis.

Jei naudojatės Luminor|Nordea interneto banko paslaugomis, galite atsidaryti naują terminuotojų indėlių sąskaitą savo interneto banke esančioje paskyroje Taupymas ir investavimas → Naujas indėlis → Atidaryti terminuotą indėlį
 
Daugiau apie terminuotuosius indėlius galite sužinoti mūsų interneto puslapyje Terminuotasis indėlis.

Naujo interneto banko naudotojo sukūrimas

Luminor|DNB interneto banko paslaugų naudotojai gali sukurti naują interneto banko naudotoją savo internetinėje paskyroje paspaudę Paraiška → Nauja paraiška, tuomet pasirinkę Sąskaitos dokumentų grupėje ir pateikti prašymą pasirinkus Naujo interneto banko naudotojo sukūrimas ir (arba) prieigos suteikimas.

Luminor|Nordea interneto banko naudotojai gali užpildyti prašymą interneto banke.
 
Tik esami Luminor privatūs klientai gali būti pridėti prie naujų interneto banko juridinių asmenų naudotojų.

Interneto bankas ir mobilus bankas

Paprasčiausias ir dažniausiai naudojamas būdas gauti banko nuotolines paslaugas yra Luminor interneto banko arba mobilaus banko paslaugų naudojimas. Tam, kad pradėtumėte naudotis mūsų interneto banku, paskambinkite numeriu +370 5 239 3444.

Interneto banko sutartys gali būti pasirašomos nuotoliniu būdu naudojant elektroninį parašą arba Smart-ID kvalifikuotą elektroninį parašą (peržiūrėkite šį vaizdo įrašą, kad sužinotumėte, kaip jį užsisakyti).

Pagalba