Aktyvinimas

Kaip aktyvinti kortelę?

1. Pasirinkite meniu punktą Mokėjimo kortelės.​

2. Spauskite Aktyvinti.

3. Spauskite Patvirtinti.

4. Autentifikuokite.

5. Kortelė yra aktyvinta.

Kaip aktyvinti pirkimus internetu?

1. Lange Mokėjimo kortelės spauskite Saugaus atsisk. paslauga.



2. Spauskite Užsakyti paslaugą.



3. Nurodykite savo telefono numerį – juo bus siunčiamos SMS patvirtinimo žinutės. Taip pat įrašykite savo asmeninio pasveikinimo tekstą, reiškiantį jūsų pirkimo patvirtinimą.



4. Patvirtinkite



5. Baigta!

Kaip įjungti ar išjungti bekontakčių atsiskaitymų funkciją?

Bekontakčių atsiskaitymų savo kortele funkciją galite išjungti atlikę šiuos veiksmus:

  1. prisijunkite prie internetinės bankininkystės sistemos,
  2. atsidarę langą „Mokėjimo kortelės“ pasirinkite „Bekontaktė kortelė“ ir
  3. paspauskite „Išjungti bekontakčius atsiskaitymus“.
Idant paraiška būtų sėkmingai apdorota, jūs turite atlikti mokėjimo operaciją įdėdami kortelę į kortelių skaitytuvą prekybos vietoje ir įvesdami PIN kodą (arba išsiimdami grynųjų pinigų iš „Luminor“ bankomato).

Užmiršau savo mokėjimo kortelės PIN kodą. Ką daryti?

1. Paspauskite Priminti PIN.



2. Patvirtinkite, kad pageidaujate užsisakyti PIN kodo priminimą.



3. Užpildykite paraiškos formą, kad PIN kodas būtų prieinamas internetinės bankininkystės sistemoje.



4. Pasirašykite paraiškos formą.



5. Autentifikuokite.



6. ;Jūsų PIN kodas bus parengtas per 24 valandas. Kodą pamatysite paspaudę Gauti PIN.



7. Taip pat galite užsisakyti naują PIN kodų kortelę paskambinę į klientų aptarnavimo centrą arba apsilankę artimiausiame „Luminor“ skyriuje.

Pamečiau savo mokėjimo kortelę. Ką daryti?

Nedelsdami užblokuokite savo kortelę per internetinės bankininkystės sistemą arba susisiekę su „Luminor“ klientų aptarnavimo centru: galite skambinti telefonu +370 5 239 3444, parašyti tiesiogiai internetu arba el. pašto adresu info@luminor.lt.

Naują mokėjimo kortelę galite užsisakyti per internetinės bankininkystės sistemą.

1. Pasirinkite Paraiškos.



2. Paspauskite Nauja paraiška ir pasirinkite Mokėjimo kortelės užsakymas.



3. Užpildykite paraiškos formą



4. Pasirašykite paraiškos formą.

Kur galima rasti Luminor bankomatus?

Arčiausiai jūsų esančius Luminor bankomatus galite rasti čia.

Užsisakiau mokėjimo kortelę, tačiau jos negavau. Ką daryti?

Kreipkitės į Luminor klientų aptarnavimo centrą tiesiogiai internetu, el. pašto adresu info@luminor.lt arba telefonu 1608.

Užsisakiau mokėjimo kortelę. Kada ji bus pristatyta?

Jūsų nauja mokėjimo kortelė turėtų būti pristatyta per penkias darbo dienas. Pasirinkus kortelės PIN kodo gavimo popierine forma variantą, PIN kodas turėtų būti parengtas likus kelioms dienoms iki jūsų kortelės pristatymo.

Kokie yra taikomi operacijų kortelėmis limitai? Kaip galima pakeisti atsiskaitymų kortelėmis limitus?

Kortelei taikomi limitai nurodyti kainyne.

Norėdami pakeisti jūsų kortelei taikomus grynųjų pinigų išėmimo ir atsiskaitymų limitus, parašykite mums per internetinės bankininkystės sistemą. Atkreipkite dėmesį, jog atsiskaitymų kortele limito keitimas yra mokama paslauga.

Kiek kainuoja mano mokėjimo kortelė?

Mokėjimo kortelių kainyną rasite čia.

Kelionių draudimas

  • Pasirinkite kortelę, kad pamatytumėte dažniausiai užduodamus klausimus apie kelionių draudimą.


      
      
      


Ginčai dėl operacijų

Kokiomis aplinkybėmis galiu pateikti prašymą dėl kortele atliktų operacijų užginčijimo?

Jūs turite teisę pateikti bankui prašymą dėl kortele atliktų operacijų užginčijimo, kai:

  • savo banko sąskaitos išraše pastebite operacijas kortele ir (arba) grynųjų išėmimą iš bankomato, kurių jūs nedarėte;
  • dukart nurašomi mokesčiai už operacijas kortele;
  • negaunate kortele užsakytų prekių ar paslaugų;
  • pardavėjo pristatytas produktas yra su defektais;
  • bankomatas neišduoda grynųjų pinigų, bet iš jūsų sąskaitos nurašoma atitinkama suma;
  • grynuosius pinigus priimantis bankomatas priima įneštus grynuosius pinigus, tačiau atitinkama suma neįskaičiuojama į jūsų sąskaitą.
Pirmiausia reikia pamėginti išspręsti problemą kreipiantis tiesiogiai į pardavėją / paslaugų teikėją.

Norint išspręsti problemą, iš pradžių reikia kreiptis į pardavėją, jei operacija užginčijama pardavėjui pažeidus sutarties sąlygas, pavyzdžiui, tokiais atvejais:
  • buvo dukart nurašyti mokesčiai už operacijas kortele;
  • jūs negavote užsakyto produkto;
  • gautas produktas ne toks, koks buvo užsakytas;
  • sandoris buvo atšauktas, tačiau pardavėjas / paslaugų teikėjas negrąžino jūsų lėšų.
Verta žinoti:
  • Automobilių nuomos įmonės turi teisę vėliau priskaičiuoti nesumokėtas sumas už kurą ir baudas dėl eismo taisyklių pažeidimų.
  • Viešbučiai turi teisę vėliau taikyti mokestį už neapmokėtas prekes iš mini baro. Rezervuojant viešbutį internetu, kartais gali būti neįmanoma atšaukti rezervacijos, todėl neatvykimo atveju viešbutis turi teisę taikyti mokestį už vieną nakvynę.

Kaip galiu pateikti prašymą dėl kortele atliktų operacijų užginčijimo?

Kai norite užginčyti kortele atliktą operaciją ir negalite išspręsti problemos kreipdamiesi į pardavėją, pateikite prašymą bankui. Operacijų kortele užginčijimo formą galima pateikti per internetinės bankininkystės sistemą arba banko skyriuje.

Mums svarbu gauti pakankamai informacijos apie įvykusius įvykius, kad būtų užtikrintas teigiamas ginčo dėl operacijų kortele sprendimas.

Atkreipkite dėmesį, jog pagal tarptautines lėšų grąžinimo taisykles šalies viduje kortele atliktų operacijų atveju lėšų grąžinimo procesas trunka 30 dienų, o tarptautinių operacijų atveju – iki 65 dienų nuo prašymo pateikimo dienos.
 

Kyla klausimų apie kitus mūsų produktus?