Skip to main content
Luminor Logo
  • Internet bank
  • LT
  • Daily

    Daily

    • Become a Customer
    • Payment Cards and Banking Packages
    • Luminor for Kids
    • Luminor for Youth
    • Internet Bank
    • Mobile Bank
    • Payments
    • Insurance
    • Smart‑ID
    • Calculators
    • Customers about us
  • Savings and Investments

    Savings and Investments

    • Term Deposit
    • Interest rates for deposits
    • Savings Account
    • Accumulative Deposit
    • My Saving Goals
    • E‑Piggy
    • Luminor Investor
    • Grow Your Wealth
    • Pension
    • Investments
    • Investment account
    • Primary Placements
  • Loans and Leasing

    Loans and Leasing

    • Housing Loan
    • Housing Loan Refinancing
    • Idea Loan
    • Loan for land acquisition
    • Consumer Loan
    • Luminor Loan for Sustainable Future Homes
    • Green Car Loan
    • Car Loan
    • Car Leasing
  • Business
  • Internet bank

    Internet bank

    • Luminor Internet bank
    • LT
    • Become a customer
    • About us
      • Luminor story
      • Governance
      • Management
      • Processing of Personal Data
      • Money laundering prevention, international sanctions
      • For financial institutions
      • Financial Reports
      • Economic insights
      • Corporate social responsibility
      • Investor relations
    • News
    • Internet Bank
      • Luminor Internet bank
      • Luminor Bridge
    • Bank Network & ATMs
    • Pricelist
      • Private customers
      • Business customers
    • Terms & Conditions
    • Currency rates
    • Private Banking
    • Complaints and feedback
    • Career
    • Open Banking
  • Luminor Internet bank
Bank network
Contacts
 Customer Support
  • Home
  • „Luminor Investor“. DUK

„Luminor Investor“. DUK

Dažnai užduodami klausimai apie „Luminor Investor“

Pradžia

Ar galiu kreiptis dėl „Luminor Investor“ platformos, nebūdamas „Luminor“ klientu?

Norėdamas atsidaryti „Luminor Investor“ investicinę sąskaitą, turite būti „Luminor“ klientas ir turėti banko sąskaitą. Detalesnę informaciją apie tai, kaip atsidaryti sąskaitą „Luminor“ banke rasite čia. 

Kaip pasirašyti „Luminor Investor“ sutartį?

„Luminor Investor“ sutartį galite sudaryti prisijungę prie interneto banko, skiltyje „Taupymas / Investavimas“. 

Kaip atnaujinti slaptažodį arba atstatyti savo prisijungimo duomenis?

Kreipkitės [email protected], tel. +370 5 239 3444 arba žinute interneto banke.

„Luminor Investor“ investavimo mokesčių planai

Kas yra „Luminor Investor“ investavimo mokesčių planai?

Tai mokesčių planai, pagal kuriuos taikomi fiksuoti komisiniai mokesčiai prekiaujant vertybiniais popieriais bet kurioje Europos arba JAV biržoje.

Pasirinkite tą planą, kuris geriausiai atitinka jūsų investavimo įpročius: Bazinį arba Pasirenkamąjį planą. Sužinokite plačiau čia.

Koks planas bus taikomas mano operacijoms, jei aš nesiimsiu veiksmų jį pakeisti?

Nuo 2025 m. liepos 1 d. visiems klientams pritaikysime Bazinio plano mokesčius.

Kada verta rinktis Pasirenkamąjį planą?

Jei vidutinė vienos operacijos suma yra didesnė nei 5.000 EUR arba USD, Pasirenkamasis planas bus ekonomiškesnis.

Kaip galiu pasikeisti planą?

Investavimo mokesčių planą galite keisti kartą per 4 mėnesius, pateikus paraišką.

Kaip dažnai galėsiu keisti planą?

Planą galima keisti kas 4 mėnesius.

Kokiose biržose investuojant yra taikomi „Luminor Investor“ investavimo mokesčių planai?

Investavimo įkainių planai taikomi prekiaujant vertybiniais popieriais šiose biržose: 

  • JAV: American Stock Exchange, NASDAQ, NASDAQ (Small Cap), New York Stock Exchange, New York Stock Exchange (ARCA)
  • Europoje: Deutsche BORSE (XETRA), London Stock Exchange, London Stock Exchange (IOB), NASDAQ OMX Helsinki, Euronext Lisbon, Borsa Italiana/Milan Stock Exchange, Euronext Amsterdam, Euronext Brussels, Euronext Paris, BME Spanish Exchanges, Vienna Stock Exchange, Oslo Stock Exchange, NASDAQ OMX Stockholm, NASDAQ OMX Stockholm (First North), SIX Swiss Exchange, SIX Swiss Exchange (Bluechip), NASDAQ OMX Copenhagen, NASDAQ OMX Copenhagen (First North)

Kaip sužinoti, kokie mokesčiai bus taikomi mano operacijoms?

Mokesčiai rodomi „Luminor Investor“ platformoje prieš pateikiant pavedimą.

Kur galiu rasti savo prekybos veiklos ataskaitą ir sužinoti vidutinę operacijos sumą?

Prekybos veiklos istoriją gali rasti „Luminor Investor“ platformoje → Portfelis → Sandoriai.

Kur galiu rasti visą kainyną?

Visą kainyną rasite čia.

Pinigų ir vertybinių popierių pervedimas

Kaip papildyti savo sąskaitą?

Informaciją apie tai rasite čia.

Kada pamatysiu pervestas lėšas savo sąskaitoje?

Jei atlikote automatinį pervedimą interneto banke, lėšos įskaitomos akimirksniu.

Jei atlikote rankinį pervedimą iš einamosios sąskaitos, lėšos įskaitomos:

  • Tą pačią darbo dieną, jei pavedimas atliktas iki 15:00
  • Kitą darbo dieną, jei pavedimas atliktas po 15:00

Kaip pervesti lėšas iš „Investor“ sąskaitos?

Informaciją apie tai rasite čia.

Ar galiu pakeisti valiutą tarp sąskaitų „Luminor Investor“ platformoje?

Valiutos keitimas tarp sąskaitų, atidarytų „Luminor Investor” platformoje, nėra galimas. Į „Luminor Investor” platformą reikia pervesti pinigus ta valiuta, kuri reikalinga prekybai.

Kaip galiu perkelti savo vertybinius popierius iš kito brokerio į „Luminor Investor“?

Informaciją apie tai rasite čia.

Investavimas

Kodėl mano Luminor Investor sąskaitos balansas yra neigiamas?

Galimos kelios situacijos kuomet Luminor Investor sąskaitos likutis gali tapti neigiamas.
 
Taip gali nutikti, jei:

  1. Luminor Investor platformoje turite kelias sąskaitas skirtingomis valiutomis (pvz.: EUR ir USD valiutomis) ir vykdant pirkimą vienoje iš sąskaitų yra nepakankamai lėšų. Perkate vertybinius popierius, denominuotus USD, tačiau neturite pakankamai grynųjų pinigų likučio USD sąskaitoje, tačiau tuo pačiu EUR likučio pakanka atitinkamam pirkimui padengti. Tada tos USD sąskaitos balansas taps neigiamas. Jei norite padengti neigiamą likutį, galite pervesti papildomų pinigų į sąskaitą su neigiamu likučiu arba pervesti pinigus iš sąskaitos su teigiamu likučiu, o tada atlikti pavedimą į sąskaitą su neigiamu likučiu. Instrukciją, kaip tai atlikti, rasite čia.
  2. Jūs pervedate pinigus iš sąskaitos prieš atsiskaitymo datą. Atminkite, kad po pozicijų pardavimo atsiskaitymai visada užtrunka (dažniausiai 2-3 darbo dienas). Kad išvengtumėte papildomų komisinių, atsiskaitymo datą galite patikrinti Luminor Investor skiltyje Pavedimai.

Kur rasti „Luminor Investor“ kainyną?

Luminor Investor Kainyną rasite čia.

Ar galiu pirkti vertybinius popierius kita nei mano pagrindinės sąskaitos valiuta?

Taip, galite. Tačiau svarbu pažymėti, kad prekiaujant finansinėmis priemonėmis, kurios yra kotiruojamos skirtingomis valiutomis, yra atliekama valiutų konversija su 0,5% marža.

Ar galima turėti prieigą prie rinkos duomenų realiu laiku?

Taip, galima užsiprenumeruoti papildomą paslaugą ir turėti prieigą prie rinkos duomenų realiu laiku skyriuje „Prenumeratos“. Už tai taikomas papildomas mokestis, kuris yra nurodytas „Luminor Investor“.

Ar įmonei reikia LEI kodo investuojant per „Luminor Investor“?

LEI kodas verslo klientams yra privalomas.  Fiziniams asmenims LEI kodo nereikia.

Kaip atsidaryti papildomą „Luminor Investor“ sąskaitą kita valiuta?

Norėdami atsidaryti papildomą sąskaitą kita valiuta (USD / GBP / NOK / SEK / DKK), pateikite prašymą prisijungę prie interneto banko. Skiltyje Paraiškos pasirinkite Taupymo ir investavimo dokumentų grupę, Nestandartinių užklausų, susijusių su investavimu prašymo formą.

Kaip pradėti prekiauti JAV rinkoje?

Informaciją apie tai rasite čia.

Ar „Luminor Investor“ sąskaitoje laikomoms lėšoms yra taikoma indėlių garantijų sistema?

Ne. Tačiau „Luminor Investor“ platformoje laikomoms lėšoms yra taikoma įsipareigojimų investuotojams draudimo sistema. Maksimali įsipareigojimų investuotojams draudimo kompensacija yra 20,000 eurų.

Kaip nutraukti „Luminor Investor“ sutartį?

Įsitikinkite, ar jūsų „Luminor Investor“ sąskaitoje nėra lėšų, aktyvų, neįvykdytų mokėjimų ar prenumeratų ir pateikite laisvos formos laišką per interneto banką arba skyriuje dėl savo „Luminor Investor“ sąskaitos uždarymo.

Atgal į „Luminor Investor“

  • Private banking
  • Terms & Conditions
  • Contacts
  • FAQ
  • Calculators
  • Private Customer Price List
  • Business Price List
  • Fraud prevention
  • Complaints and feedback
  • Speak Up
  • Marketing Consents
  • Code of Conduct
  • Sustainability
  • Accessibility
  • Cookies
  • Important for US Persons
  • Money laundering prevention, international sanctions

Contact us: +370 5 239 3444
Luminor Customer Service working hours:
For private customers: I‑V 8:00‑20:00, VI 9:00‑16:00
For business customers: I‑V 8:00‑18:00
Card blocking 24/7/365

Calls are charged according to your phone carrier applicable rate or payment plan.

© 2025. Luminor Bank AS