DUK

Kokių priemonių imasi Luminor situacijoje dėl COVID-19?

Mes priėmėme sprendimus, leidžiančius apsaugoti mūsų darbuotojus ir klientus, susijusius su visuro sklidimo stabdymu: darbuotojai, kiek įmanoma, dirba nuotoliniu būdu; apribojome keliones, susitikimus ir susibūrimus; naudojame papildomas higienos ir dezinfekcijos priemones savo biure ir klientų konsultavimo centruose (KKC). 

Estija, Latvija ir Lietuva paskelbė karantiną. Ką tai reiškia?

Karantino paskelbimas padeda vyriausybėms geriau pasiruošti ir kovoti su ekstremalia situacija – šiuo atveju, su viruso sklidimu. Laikomės nurodymų ir rekomendacijų, skirtų apsaugoti mūsų darbuotojus bei klientus, tuo tarpu užtikrindami mūsų paslaugų tęstinumą. 
 

Ar tai turės įtakos banko paslaugoms, pavyzdžiui, naudojimuisi mokėjimo kortelėmis ar mokėjimo atlikimui?

Padėtis neturi įtakos kortelėms ar mokėjimams. Prašome, kad mūsų klientai naudotųsi nuotolinėmis paslaugomis, nes konsultavimo centruose šiuo metu teikiame tik būtiniausias banko paslaugas, kurių negalima teikti nuotoliniu būdu. Tai apima prieigos prie Interneto banko išdavimą, mokėjimų atlikimą, limitų pakeitimą ir reikalingų dokumentų pasirašymą. Tačiau galime jus patikinti, kad mes mielai teikiame visas konsultacijas telefonu ar vaizdo skambučiais.

Kaip banko klientai turėtų būti pasiruošę?

Patariame visiems laikytis bendrųjų rekomendacijų: kruopščiai nusiplaukite rankas su muilu; išlaikykite atstumą nuo žmonių; naudokite vienkartines nosines; likite namuose, jei sergate. Mes taip pat raginame klientus daugiau naudotis nuotolinėmis paslaugomis, užuot atvykus į mūsų konsultavimo centrus, ir vietoj grynųjų naudoti mokėjimo korteles (ypač bekontakčiams atsiskaitymams).

Ar Luminor apriboja savo paslaugas?

Mes pakoregavome savo darbo organizavimą ir kiek įmanoma naudojamės nuotolinio darbo galimybėmis. Mūsų konsultavimo centrai dirba įprastai, tačiau juose mes teikiame tik tas paslaugas, kurių neįmanoma suteikti nuotoliniu būdu, ir raginame klientus naudotis skaitmeninėmis paslaugomis. Lankytojų skaičių ribojame iki 5 klientų vienu metu. Kai kurių konsultavimo centrų darbo laikas pasikeitė priklausomai nuo prekybos centrų darbo laiko (daugiau – čia). Mes dirbsime atsižvelgdami į situacijos vystymąsi ir laikydamiesi atitinkamų institucijų rekomendacijų bei nurodymų. Informuosime klientus apie bet kokius atnaujinimus.

Ar rekomenduojate išsiimti grynųjų pinigų?

Kortelių ir mokėjimo paslaugos veikia kaip įprasta, todėl nereikia imtis jokių specialių veiksmų dėl grynųjų pinigų. Priešingai: mes rekomenduojame naudoti daugiau savo skaitmeninių paslaugų ir atsiskaityti mokėjimo kortelėmis.

Kaip veikia jūsų skambučių centrai ir konsultantai?

Mes dirbame kaip įprasta ir mielai patarsime klientams, kai jiems to prireiks. Mūsų skambučių centre šiuo laikotarpiu dirba daugiau žmonių tam, jog konsultacijos vyktų sklandžiai.

Ar yra pasikeitimų paslaugose?

Mes teikiame platų kasdienių bankinių paslaugų spektrą, tačiau prašome klientų kiek įmanoma naudotis nuotolinėmis paslaugomis. Be to, kai kurių paslaugų suteikimas gali užtrukti ilgiau nei įprastai. Bet mes mielai teikiame konsultacijas telefonu ar vaizdo skambučiu.

Kaip galiu gauti naują mokėjimo kortelę?

Užsisakykite naują kortelę Interneto banke. Maloniai prašome pasirinkti, kad ji būtų pristatyta jūsų namų adresu, o ne atsiimant konsultavimo centre.

Ar pasikeitė draudimo sąlygos?

Ne. Jei turite klausimų, prašome remtis sąlygomis, kurias rasite mūsų svetainėje.

Į ką turėčiau atkreipti dėmesį lankantis jūsų konsultavimo centre?

Prieš tai darant, rekomenduojame naudoti mūsų nuotolinius kanalus. Jei tai neįmanoma, išlaikykite mažiausiai 1 metro atstumą nuo mūsų darbuotojų ir kitų klientų.

Ar keičiasi jūsų konsultavimo centrų darbo valandos?

Dauguma konsultavimo centrų dirba įprastu režimu. Daugiau apie išimtis galite sužinoti čia.

Ar jūsų bankomatai dirba įprastai?

Taip. Mūsų bankomatų darbas nepakito. Atminkite, kad bankomatai dažnai yra parduotuvėse ar prekybos centruose, o jie gali pakeisti savo darbo laiką. Patikrinkite parduotuvės ar centro, kuriame yra bankomatas, darbo valandas, kad įsitikintumėte, jog pakeitimų nebuvo. Dėl šios priežasties informacija apie bankomatų darbo valandas mūsų svetainėje gali būti ne visuomet atnaujinta.

Kaip vyks iš anksto suderintos konsultacijos?

Atšaukiame visus susitikimus, kurie nėra svarbūs dokumentų pasirašymui. Visi susitikimai vyks vaizdo skambučiu arba telefonu.

Turiu klausimų dėl paskolų ir lizingo

Klausimai ir atsakymai apie Luminor skolinimo produktus: